Korduma kippuvad küsimused

Kui palju maksab kauba kohaletoimetamine?

Kaup24 e-poest on võimalik kauba kättetoimetamine neljal erineval moel:

  • Kauba kättesaamine Tallinna väljastuspunktist - 0 € (avamisajad ning aadressi leiad SIIT.)
  • Kättesaamine Omniva, Smartposti või DPD pakiautomaadist  - alates 2,09 €
  • Mugav kohaletoimetamine kulleriga – olenevalt paki kaalust 3,99 € - 54,99 €
  • Kättesaamine Omniva postkontorist 6,99 €​

Soovin tellitud toote või tooted tagastada. Mida peaksin tegema?

Vastavalt Eesti Vabariigi seadustele on võimalik kaup tagastada müüjale 14 päeva jooksul pärast ostmist. Kaup ei tohi olla kasutatud ega tootjapakendit rikutud ning toode peab olema originaalpakendis.
Rohkem infot tagastamiste kohta leiad SIIT.

Kas on võimalik järgmisel päeval tellitud kaubale järele tulla?

Iga toote juures on tarneaeg, mida on võimalik jälgida. Kui tootel on märge “Laos olemas “, on võimalik enne kella 21:00 tellides kaup järgmisel päeval Tallinna kauplusest kätte saada. Samuti tarnib Omniva 1-3 tööpäeva jooksul tooted pakiautomaati või kulleriga kätte.

Kuidas ma näen kaua on kauba tarneaeg ning millal terve tellimuse kätte saan?

Iga toote juures on kuvatud tarneaeg, kust on näha toote eeldatav kättesaamise kuupäev:

Lisades soovitud tooted ostukorvi ning alustades ostukorvi maksmisega, on näha tellimuse tarneaega olenevalt tarneviisist ning piirkonnast:

Tellides ühe või mitu toodet, millel on sama tarneaeg, siis tarneaeg ei pikene. Kui aga lisad ostukorvi toote, mille tarneaeg on teistest pikem, pikeneb terve tellimuse tarneaeg.

Lisaks on näha tarnaeaega ka makseviisi valimisel (selleks on vajalik sisestada pakiautomaadi või postkontori asukoht):

Kõige viimaseks ilmub tarneaeg ka koos tellimuse numbriga tellimuse kinnitamisel:

Mul ei ole võimalik Internetist tellida. Mida peaksin tegema?

Saada palun oma ostusoov kirjalikult e-posti aadressil: pood@kaup24.ee. Meie klienditeenindus aitab Sind tellimuse vormistamidega ning võtab vajadusel vormistamise käigus täiendavalt ühendust.

Miks Kaup24 e-poe hinnad nii odavad on?

 Kuna oleme Baltikumi suurim e-pood, ostame oma kesklattu tooteid sisse suurtes kogustes, mis võimaldab meil pakkuda ka paremaid allahindlusi. Lisaks pakuvad Kaup24 Marketplace'i müüjad suurenenud konkurentsi tõttu aina paremaid hindasid.

Kas on tõsi, et kõik Kaup24.ee müüdavad tooted on originaalkaubad?

Jah, kõik e-poes Kaup24.ee müüdavad tooted on originaalid. Me teeme koostööd nii Baltikumi kui ka rahvusvahelisel tasandil ainult usaldusväärsete tarnijatega, kes vastutavad toote kvaliteedi eest.

Kaua kaupa tarnitakse?

Iga toote kirjelduses on eeldatav tarneaeg. Kui kaubal on olemas märge "Laos olemas" (1-3 tööpäeva) ning tellimus on vormistatud enne kella 21:00, on võimalik Tallinna piires saada oma kaup kätte juba järgmisel päeval.

Kas ma võin kaubale ise järele tulla?

Muidugi. Meie väljastuspunkt asub Tallinnas.

Kas on võimalik saada kaupa varem, kui Kaup24.ee lehel märgitud on?

Kaupade tarneajad määratakse automaatselt ning seda lühendada meil paraku ei ole võimalik. Kaup võib tulla varem kohale, aga seda me garanteerida ei saa.

Kas on võimalik maksta ühel ja järele tulla teisel inimesel?

Jah. Kui valid kauba kohaletoimetamise viisi, kirjuta märkustesse kaubale järele tulija nimi.

Kuidas saan arve?

Arve saadetakse e-kirja teel kohe pärast tellimuse vormistamist. Arve on ühtlasi ka garantiidokument.

Kas on võimalik muuta järelmaksu maksekuupäeva?

Pärast lepingu sõlmimist ei ole võimalik maksekuupäeva muuta, ent lepingu koostamisel on võimalik valida sobiv maksekuupäev.

Kuhu ma võiksin pöörduda, kui toode on rikutud?

Kirjutage meile e-posti aadressil pood@kaup24.ee ja me vastame ühe tööpäeva jooksul.

Kui kaua kestab garantiiremont?

Kauba parandamise kestus sõltub garantii teostajast. Tavaliselt võtab remont aega 3-4 nädalat.

Kui kiiresti tellimus aktsepteeritakse?

Kui maksate kauba eest internetipangas või maksekaardiga, alustatakse teie tellimuse täitmist koheselt. Kui valite muu maksmisviisi, kinnitatakse tellimus ühe tööpäeva jooksul.

Kas ma saan oma tellimust muuta või tühistada?

Jah. Saate tellimuse tühistada, helistades numbrile 615 0026 või kirjutades aadressile pood@kaup24.ee.

Mis on Kaup24-euro?

Kaup24-euro on Kaup24.ee kumulatiivne allahindlus, mida saab kasutada ainult leheküljel registreeritud kasutaja. Kogutud Kaup24-eurodega saate maksta kuni 30% ostuhinnast (v.a transpordikulud). Üks Kaup24-euro = 1 euro. Kaup24-euro kehtib kuni 3 kuud.

Mis on sooduskood?

Ühekordne kood, mis võimaldab tasuda toodete eest kuni 100% .

Kuidas ma saan sooduskoodi?

Sooduskoodi on võimalik saada auhinnaks erinevatest mängudest ning võistlustest, lisaks sooduspakkumistest.

Leidsin Facebookist sooduskoodi, kuid see ei tööta. Miks?

Iga sooduskoodi avaldamisel täpsustame alati, kui kaua sooduskood kehtib, millistel kaupadel ning mitu korda klient seda kasutada saab. Sooduskoodi saavad kasutada vaid Kaup24 keskkonda registreeritud kasutajad. Kui oled kindel, et kõik on korras, kuid sooduskood ei tööta, võta palun meiega ühendust.

Kas tellitud kaup tuuakse ka viiendale korrusele?

Kaup, mis kaalub rohkem kui 30 kg toimetatakse ainult maja ukseni (mitmekorruselises majas trepikoja ukseni). Kaup kuni 30 kg toimetatakse kohale vastavalt soovile.

Kas kaupu on võimalik kuskil näha?

Valik tooteid on saadaval meie kaupluses Tallinnas. Küll aga kehtib meil 14 päevane tagastusõigus - juhul, kui tellitud toode ei sobi. Vaata lähemalt SIIT!

Kas kohaletoimetus kehtib ka saartele?

Toimetame kauba kohale kõikjal Eestis ja loomulikult ka saartele.

Kuidas ostu eest tasuda saab?

Tellimuse vormistamisel on võimalus tasuda ülekandega, maksekaardiga, sularahas ning kaardiga kullerile või kaupluses või taotleda järelmaksu Sulle sobivaks perioodiks.

Kas ma saan tellida e-posti või telefoni teel?

E-posti teel saad edastada oma tellimuse aadressile pood@kaup24.ee, telefoni teel nõustame ja aitame, kuid tellimusi ei tee. Soovitame tellimus teha meie veebilehe kaudu, mis annab parema ülevaate tellitavatest toodetest, transporditingimustest ja maksetingimustest.

Kas tooteid saab tellida ka väljapoole Eestist?

Kaup24 veebilehel olevaid tooteid saate tellida ainult Eesti aadressidele.

Mille poolest erinevad suverehvid talverehvidest ja aastaringselt kasutatavatest rehvidest?

Talverehvidel, võrreldes suverehvidega, on pehmem kummisegu koostis ning need on ettenähtud kasutamiseks madalatel temperatuuridel. Talverehvidel on erilised lamell-sälgud (protektori mustri detail). Suverehvi kummisegu koostis on jäigem ning see pole mõeldud sõitmiseks lumel, jääl ja talvistel teedel.

Suverehvid ja aastaringselt kasutatavad rehvid erinevad esmajärjekorras kummisegu koostise ja protektori mustri poolest. Aastaringselt kasutatavate rehvide protektori mustris on rohkem sälke ja sooni, protektor on segmenteeritum – et see võiks täita oma ülesandeid ka lumistel teedel. Suverehvidel omakorda on jäigem koostis ja protektori mustris vähem sooni – väliskummi jäikuse säilitamiseks, samuti vormi säilitamiseks suurendatud koormustel.

Kuhu tuua vanad rehvid?

Vanade rehvide kogumist teostab MTÜ Rehviringlus.
Rohkem infot leiad SIIT.

Minu ostetud parfüüm ei lõhna nii nagu see mida varem kasutasin, kas tegu on ikka originaaliga?

Me mõistame, et lõhna tajumine on seotud subjektiivse hinnanguga ja individuaalsete naha omadustega. Soovitame enne uue lõhna ostu proovida parfüümi oma nahal. Mustamäe tee 46, Kaup24 väljastuspunktis, on müügil limiteeritud kogus meie valikus olevaid parfüüme kus saate testreid omal nahal proovida.

Me oleme täiesti kindlad oma poes müügil olevate parfüümide originaalsuses ja kvaliteedis. Teeme koostööd ainult usaldusväärsete ja tunnustatud partneritega üle kogu Euroopa. Soovitame pöörata tähelepanu asjaoludele, mis võivad määrata tajutavat lõhna: keskond, keha ja parfüümipudeli temperatuur (soojus tugevdab tajutavat lõhna, külm nõrgendab).
 

Minu ostetud toode ei ole pakendatud tsellofaani, kas tegu on ikka kvaliteetse kaubaga?

Müüme tooteid ainult originaalpakendis ja ümberpakendamist ei tee. Kuna teeme koostööd ainult usaldusväärsete ja tunnustatud partneritega, siis kinnitame, et alati ei pakendatagi parfüüme tehases tsellofaankilesse (nagu on paljud tooted firmadelt Davidoff Cool Water Game, Calvin Klein CK Be, Calvin Klein CK One, Davidoff Cool Water, Hugo Boss Boss In Motion, Laura Biagiotti Laura, Hugo Boss Number One, Hugo Boss Hugo Energise jne). Need kaubad on turustatud selliselt just tootja poolt.

Kui tellite EDT parfüümi, siis teavitame, et tegemist on tualettveega (EDT), milles on 4-8% parfüümi konsentraati, mis on leebema lõhnaga kui Eau de Parfum (EDP) ja püsib peal 2-4 tundi.