• Kättesaamisel sularahas maksmine
  • 14-päevane kauba tagastamisõigus
  • KOHALETOIMETAMINE KOGU EESTIS
  • Ainult originaaltooted


Logi sisse
Minu kaup24.ee
Minu soovid (0)

Korduma kippuvad küsimused

Kui palju maksab kauba kohaletoimetamine?

Kaup24 e-poest on võimalik kaup saada neljal erineval moel:

  • Kauba kättesaamine Tallinna väljastuspunktist 0 €
  • Kättesaamine Omniva pakiautomaadist 3,5 €, parfüümid ja kosmeetika 2,49 €
  • Mugav kohaletoimetamine kulleriga – oleneb paki raksusest- 5 € - 17 €
  • Kättesaamine Eesti Post kontorist 6 €​

Tahan kauba tagastada, see ei sobi mu nõuetele. Mida peaksin tegema?

Vastavalt Eesti Vabariigi seadustele, on võimalik kaup tagastada müüjale 14 päeva jooksul pärast ostmist. Kaup ei tohi olla kasutatud ning peab olema originaalpakendis. 
Rohkem infot tagastamiste kohta leiad SIIT.

Kas on võimalik järgmisel päeval tellitud kaubale järele tulla?

Iga toote all on tarnekuupäev, mida klient jälgida saab. Kui tootel on märge  “Laos olemas “ on võimalik enne kella 14:00 tellides kaup järgmisel päeval Tallinna väljastuspunktist kätte saada. Samuti toob Omniva Tallinna piires kaubad järgmisel päeval pakiautomaati ning kulleriga kätte.

Kuidas ma näen, millal on kauba tarneaeg ning millal terve tellimuse kätte saan?

Nagu eelmises punktis kirjas oli, on iga toote all olemas eraldi kättesaamisaeg, mida on kliendil ise  võimalik jälgida:

Lisades soovitud tooted ostukorvi ning alustades ostukorvi maksmisega, näete tellimuse kättesaamisaega olenevalt tarneviisist ning piirkonnast:

Kui tellite ühe toote või mitu toodet, millel on sama kättesaamiskuupäev, tarneaeg ei pikene. Kui aga lisate ostukorvi toote, mille kättesaamiseaeg on hilisem, pikeneb terve tellimuse tarneaeg.

Lisaks näete tarnaeaega ka makseviisi valimisel (selleks on vajalik sisestada postiautomaadi või postkontori asukoht):

Viimaks ilmub tarneaeg koos tellimuse numbriga tellimuse kinnitamisel:

Ma ei saa internetist tellida. Mida peaksin tegema?

Saatke oma ostusoov kirjalikult e-posti aadressil: pood@kaup24.ee. Meie klienditeenindus aitab Teil tellimust vormistada ning võtab vajadusel vormistamise käigus Teiega ühendust.

Miks teie hinnad nii odavad on?

Kaup24.ee ei oma suurt poepinda ning hulka klienditeenindajaid, mistõttu on meil võimalik pakkuda Teile parimat hinda. Kuna oleme baltikumi suurim e-pood, ostame oma Baltikumi lattu tooteid sisse suurtes kogustes, mis võimaldab meil pakkuda ka paremaid allahindlusi.

Kas on tõsi, et kõik Kaup24.ee müüdavad tooted on originaalkaubad?

Jah, kõik e-poes Kaup24.ee müüdavad tooted on originaalid. Me teeme koostööd ainult usaldusväärsete tarnijatega, kes vastutavad toote kvaliteedi eest.

Kas ma saan hinda alla rääkida?

Oma klientidele soovime pakkuda alati parimat hinda, kui leiad sarnase toote teiselt pakkujalt, anna meile teada ning ning me püüame teha Teile sama (või veelgi parema) pakkumise.

Kaua kaupa tarnitakse?

Iga toote kirjelduses on eeldatav tarneaeg. Kui kaubal on olemas märge „Laos (1-3 tööpäeva), ning tellimus on vormistatud enne kella 14:00, on võimalik Tallinna piires saada oma kaup kätte juba järgmisel päeval.

Kas ma võin kaubale ise järele tulla?

Muidugi. Meie kaubaväljastuspunkt asub aadressil Mustamäe tee 46.

Kas on võimalik saada kaupa varem kui Kaup24.ee lehel märgitud on?

Kaupade tarneajad määratakse automaatset. Kaupade kohaletoimetamist me kiirendada ei saa.

Kas on võimalik maksta ühel ja järele tulla teisel inimesel?

Jah. Kui valid kauba kohaletoimetamise viisi, kirjuta märkustesse kaubale järele tulija nimi.

Kuidas saan arve?

Arve saadetakse Teile e-kirja teel kohe pärast tellimuse valmimist. Arve on ühtlasi ka garantiidokument.

Kas on võimalik muuta järelmaksu maksmiskuupäeva?

Pärast lepingu sõlmimist ei ole võimalik maksekuupäeva muuta, ent lepingu koostamisel on Teil võimalik valida sobiv maksekuupäev.

Kuhu ma võiksin pöörduda, kui toode on rikutud?

Kirjutage meile e-posti aadressil pood@kaup24.ee ja me vastame teile ühe tööpäeva jooksul.

Kui kaua kestab garantiiremont?

Kauba parandamise kestus sõltub garantii teostajast. Tavaliselt võtab remont aega 3-4 nädalat.

Kui kiiresti tellimus aktsepteeritakse?

Kui maksate kauba eest internetipangas või maksekaardiga, alustatakse teie tellimuse täitmist koheselt. Kui valite teise maksmisviisi, kinnitatakse tellimus ühe tööpäeva jooksul.

Kas ma saan oma tellimust muuta või tühistada?

Jah. Saate tellimuse tühistada, helistades numbrile 615 0026 või kirjutades aadressile pood@kaup24.ee.

Mis on Kaup24-euro?

Kaup24-euro on kaup24.ee sooduskupong, mida saab kasutada ainult leheküljel registreeritud kasutaja. Kogutud kaup24-eurodega saate maksta kuni 20% ostuhinnast (v.a transpordikulud). Üks Kaup24-euro = 1 euro. Kaup24-euro kehtib kuni 3 kuud.

Mis on sooduskood?

Ühekordne kood, mis võimaldab tasuda toodete eest kuni 100% .

Kuidas ma saan sooduskoodi?

Sooduskoodi on võimalik saada auhinnaks erinevatest mängudest ning võistlustest.

Leidsin Facebookist sooduskoodi, kuid see ei tööta. Miks?

Iga sooduskoodi avaldamisel täpsustame alati, kui kaua sooduskood kehtib, millistel kaupadel ning mitu korda klient seda kasutada saab.  Sooduskoodi saavad kasutada vaid Kaup24 keskkonda registreeritud kliendid.
Kui olete kindel, et kõik on korras, kuid sooduskood ei tööta, võtke palun meiega ühendust.

Kas tellitud kaup tuuakse ka viiendale korrusele?

Kaup, mis kaalub rohkem kui 30 kg toimetatakse ainult Teie maja ukseni (mitmekorruselises majas trepikoja ukseni). Kaup kuni 30kg toimetatakse kohale vastavalt teie soovile.

Kas kaupu on võimalik kuskil näha?

Kohapeal kaubaga tutvuda võmalik ei ole, kuid soovitame kasutada 14-päevast tutvumisaega - siis saate kodus toodet vaadata ja sellega tutvuda.

Vaata 14-päevase tutvumise reegleid SIIT!

Kas kohaletoimetus kehtib ka saartele?

Toimetame kauba kohale kõikjal Eestis ja loomulikult ka saartele.

Kuidas ostu eest tasuda saab?

Kui teete tellimuse, siis on Teil võimalus tasuda ülekandega ning alates 26.10 ka maksekaardiga, sularahas või kaardiga kullerile või kaubaväljastuspunktis või taotleda järelmaksu Teile sobivaks perioodiks.

Kas ma saan tellida e-posti või telefoni teel?
 

E-posti teel saate edastada oma tellimuse aadressile pood@kaup24.ee, telefoni teel nõustame ja aitame, kuid tellimusi ei tee. Soovitame tellimus teha meie veebilehe kaudu, mis annab parema ülevaate tellitavatest toodetest, transporditingimustest ja maksetingimustest.

Kas tooteid saab tellida ka väljapoole Eestist?
 

Kaup24 veebilehel olevaid tooteid saate tellida ainult Eesti aadressidele.

Mille poolest erinevad talverehvid suverehvidest ja aastaringselt kasutatavatest?

Talverehvidel, võrreldes suverehvidega, on pehmem kummisegu koostis ning need on nähtud ette kasutamiseks madalatel temperatuuridel. Talverehvidel on erilised lamell-sälgud (protektori mustri detail). Suverehvi kummisegu koostis on jäigem ning see pole mõeldud sõitmiseks lumel, jääl ja talvistel teedel.

Suverehvid ja aastaringselt kasutatavad rehvid erinevad esmajärjekorras kummisegu koostise ja protektori mustri poolest. Aastaringselt kasutatavate rehvide protektori mustris on rohkem sälke ja sooni, protektor on segmenteeritum – et see võiks täita oma ülesandeid ka lumistel teedel. Suverehvidel omakorda on jäigem koostis ja protektori mustris vähem sooni – väliskummi jäikuse säilitamiseks, samuti vormi säilitamiseks suurendatud koormustel.

Kuhu tuua vanad rehvid?

Vanade rehvide kogumist teostab Rehviliit.
Rohkem infot leiad SIIT.


Minu ostetud parfüüm ei lõhna nii nagu see mida varem kasutasin, kas tegu on ikka originaaliga?

Me oleme täiesti kindlad oma poes müügil olevate parfüümide originaalsuses ja kvaliteedis. Teeme koostööd ainult usaldusväärsete ja tunnustatud partneritega üle kogu Euroopa. Soovitame pöörata tähelepanu asjaoludele, mis võivad määrata tajutavat lõhna: keskond, keha ja parfüümi pudeli temperatuur (soojus tugevdab tajutavat lõhna, külm nõrgendab), aga ka väikegi külm muudab lõhna taju.
Me mõistame, et lõhna tajumine on seotud subjektiivse hinnanguga ja individuaalsete naha omadustega. Soovitame enne uue lõhna ostu proovida parfüümi oma nahal. Mustamäe tee 46, Kaup24 väljastuspunktis, on müügil piiratud kogus meie valikus olevaid parfüüme ning saate ka testreid omal nahal proovida.

Minu ostetud toode ei ole pakendatud tsellofaani, kas tegu on ikka kvaliteetse kaubaga?

Müüme tooteid ainult originaalpakendis ja ümberpakendamist ei tee. Kuna teeme koostööd ainult usaldusväärsete ja tunnustatud partneritega, siis kinnitame, et alati ei pakendatagi parfüüme tehases tsellofaankilesse (nagu on paljud tooted firmadelt Davidoff Cool Water Game, Calvin Klein CK Be, Calvin Klein CK One, Davidoff Cool Water, Hugo Boss Boss In Motion, Laura Biagiotti Laura, Hugo Boss Number One, Hugo Boss Hugo Energise jne). Need kaubad on turustatud selliselt just tootja poolt.

Kui tellite EDT parfüümi, siis teavitame, et tegemist on tualettveega (EDT), milles on 4-8% parfüümi konsentraati, mis on leebema lõhnaga kui Eau de Parfum (EDP) ja püsib peal 2-4 tundi.

Ostukorv

Ostukorv on tühi.

Vaata salvestatud ostukorvi

10 000 m2

Kaasaegne 10 000 m2 pinnaga keskladu.

704

Praegusel hetkel sooritab ostu 704 inimest, Sina oled järjekorras esimene :)

470 220

Meie laos on 470 220 toodet.

Ostukaitse garantii

Ostukaitse garantii Kvaliteedimärk
Facebook
HILJUTI SOETATUD KINGITUSED: