Menüü

Kaup24.ee ostu-müügieeskirjad

VERSIOON 20.06.2024

1. Mõisted

1.1. Müüja – Kaubatellimuses nimetatud füüsiline või juriidiline isik, kelle kaupu müüakse veebilehel www.kaup24.ee ja kes Eeskirjade kohaselt vastutab Ostja esitatud tellimuse täitmise eest. Müüja, kellega sõlmitakse vastava Kauba ostu-müügileping kooskõlas käesolevate Eeskirjadega, rekvisiidid kantakse kaubatellimusse. 
1.2. www.kaup24.ee – veebileht, mis asub aadressil www.kaup24.ee, millel müüakse Müüjate kaupu ja mida haldab eraõiguslik juriidiline isik Dlb Trading OÜ, registrikood 11791329, registreeritud aadressil Luite 19a, 11313 Tallinn, Harjumaa (edaspidi „Kaup24.ee“). Kaup24.ee peetakse ka käesolevate Eeskirjade kohaselt Müüjaks seoses tema müüdavate kaupadega.

1.3. Ostja – 1) teovõimeline füüsiline isik, st täisealine isik, kelle teovõimet ei ole piiratud kohtulikult; 2) vähemalt 15- kuni 18-aastane alaealine isik, kellel on vanemate või eestkostja nõusolek; 3) juriidiline isik.

1.4. Pooled – Ostja ja Müüja ühiselt.

1.5. Isikuandmed – igasugune teave tuvastatud või tuvastatava füüsilise isiku (andmesubjekti) kohta; tuvastatav füüsiline isik on isik, keda saab otseselt või kaudselt tuvastada, eelkõige sellise identifitseerimistunnuse põhjal nagu nimi, isikukood, asukohateave, võrguidentifikaator või selle füüsilise isiku ühe või mitme füüsilise, füsioloogilise, geneetilise, vaimse, majandusliku, kultuurilise või sotsiaalse tunnuse põhjal.

1.6. Eeskirjad – käesolevad „Veebipoe Kaup24.ee ostu-müügieeskirjad“, mis kehtivad Ostja igale ostule, mis on tehtud veebipoest Kaup24.ee, ning igale Ostja ja Müüja vahel sõlmitud ostu-müügilepingule.

1.7. Konto – Ostja poolt veebilehe www.kaup24.ee Kasutuseeskirjade alusel veebilehel www.kaup24.ee registreerimise tulemus, mille käigus luuakse Ostja isiklik konto (account), milles säilitatakse Ostja isikuandmed ja tellimuste ajalugu.

1.8. Privaatsuspoliitika – Kaup24.ee kinnitatud dokument, mis sätestab põhireeglid Isikuandmete kogumiseks, säilitamiseks, töötlemiseks ja hoidmiseks veebipoe www.kaup24.ee kasutamisel. Kaup24.ee privaatsuspoliitika ei hõlma Isikuandmete töötlemist, kui selliseid andmeid töötleb Müüja. Isikuandmete töötlemine, mida teostab müüja, teostatakse Müüja sätestatud korras. Enne kaupade ostmist ja Müüjaga Lepingu sõlmimist peab Ostja hoolikalt tutvuma Müüja kohaldatavate Isikuandmete töötlemise reeglitega. 

1.9. Pood – veebipood, mis asub veebilehel www.kaup24.ee.

1.10. Leping – Ostja ja Müüja vahel sõlmitav vastava kauba ostu-müügileping, mis loetakse sõlmituks alates tellimuse esitamisest. Loetakse, et iga Ostja ja Müüja vahel sõlmitud Lepingu tingimused on identsed tellimuse esitamise hetkel kehtivate Eeskirjade tingimustega ja sellised Lepingud täidetakse poolte poolt tellimuse esitamise hetkel kehtivate Eeskirjade alusel.

1.11. Tellimus – Kaubatellimus, milles märgitakse kaupu, mida Ostja soovib Müüjalt osta ja mida märgitakse samas tellimuses.

2. Üldsätted

2.1. Ostja kinnitab, et ta on Eeskirjadega tutvunud, märkides linnukesega väite „Olen tutvunud kaupade ostu-müügi eeskirjadega veebilehel www.kaup24.ee ja olen nendega nõus“. Nimetatud viisil kinnitatud Eeskirjad on Pooltele siduvaks juriidiliseks dokumendiks, milles sätestatakse Ostja ja Müüja õigused ja kohustused, kauba soetamise ja selle eest tasumise tingimused, kauba kohaletoimetamise ja tagastamise kord, Poolte vastutus ning muud veebipoest Kaup24.ee kauba ostu-müügiga seotud tingimused.

2.2. Veebilehel www.kaup24.ee konto loomisel kinnitab Ostja Eeskirju esimese registreerimise ajal. Kui Ostja on Eeskirju esimesel registreerimisel (konto loomisel) kinnitanud, kehtivad Eeskirjad kõigile Ostja ostudele, mis on tehtud veebipoes www.kaup24.ee, ja kõikidele Müüjatega sõlmitavatele lepingutele kuni uuendatud Eeskirjade väljakuulutamiseni veebilehel www.kaup24.ee. Uuendatud Eeskirju kohaldatakse alates nende avaldamise hetkest veebilehel www.kaup24.ee ja Ostja saab Eeskirjade uuendamisest teada punktis 2.4 sätestatud korras. 

2.3. Veebipoest www.kaup24.ee ostude tegemise õigus on ainult Eeskirjade punktis 1.3 nimetatud Ostjatel. Ostja, kes kinnitab Eeskirju ja et ta on tutvunud Privaatsuspoliitikaga (Eeskirjade punkt 2.5), samuti veebilehe www.kaup24.ee kasutamise reeglitega, kinnitab, et tal on õigus osta kaupu veebipoest Kaup24.ee.

2.4. Turutingimuste muutumisel või Eesti Vabariigi õigusaktides sätestatud asjaolude esinemisel on veebipoel Kaup24.ee õigus Eeskirju muuta, parandada ja täiendada. Ostjaid teavitatakse sellest kontosse sisse logimisel või ostukorvi moodustamisel. Igal juhul saab Ostja pärast Eeskirjade uuendamist tellimuse esitada ainult juhul, kui ta on Eeskirjade uuendatud versiooniga tutvunud ja selle kinnitanud.

2.5. Ostja on kohustatud tutvuma Privaatsuspoliitikaga, mis on kinnitatud ja avaldatud veebilehel www.kaup24.ee. Ostja isikuandmed edastatakse ka Müüjale, kellelt Ostja kaupu ostab, ning selliste Isikuandmete töötlemine toimub Müüja poolt kehtestatud ja tellimuses märgitud korras ning vastavalt Kaup24.ee ja Müüja vahel sõlmitud lepinguga võetud andmete turvalisuse tagamise kohustusele.

2.6. Kui Müüjale on ette nähtud õigus või kohustus esitada Ostjale teavet või dokumente e-posti teel, vastutab kehtiva ja Ostjale kuuluva e-posti aadressi Müüjale edastamise eest Ostja ise.

3. Kauba tellimine, ostu-müügiõiguslike suhete loomise hetk

3.1. Ostja saab tellida kaupu veebilehel www.kaup24.ee, valides ühe järgmistest viisidest:

3.1.1. interneti teel, registreerudes veebilehel www.kaup24.ee (sisestades oma kasutajanime ja salasõna);

3.1.2. interneti teel, registreerumata veebilehel www.kaup24.ee;

3.1.3. telefoni teel.

3.2. Ostja, tellides kaupu Eeskirjade punktides 3.1.1–3.1.2 nimetatud viisil, on kohustatud esitama veebilehe www.kaup24.ee süsteemis esitatud vastavatel andmeväljadel oma Isikuandmed, mis on vajalikud kauba tellimuse nõuetekohaseks täitmiseks, mille töötlemine veebilehel www.kaup24.ee toimub Privaatsuspoliitikas sätestatud korras.

3.3. Telefoni teel esitatud kauba tellimused täidetakse Eeskirjades sätestatud korras ja nende suhtes kehtivad Privaatsuspoliitika sätted. Tellimuse esitamisel nõustub Ostja Eeskirjade ja nende kohaldamisega.

3.4. Kui Ostja, valides ostetavad kaubad ja moodustades ostukorvi, täidab kõik tellimisetapid, millest viimane on makseviisi valik ja kinnitamine ning makse teostamine, loetakse, et Müüja ja Ostja vahel on tekkinud müügilepinguline suhe ja on sõlmitud Leping. Ostjat teavitatakse tellimuse kinnitamisest, saates Ostja e-posti aadressile vastava teate. Müüja saadab Ostjale lingi kehtivatele Eeskirjadele koos tellimuse kinnitusega Ostja määratud e-posti aadressile.

3.5. Ostja tellitud kauba eestikeelne juhend saadetakse hiljemalt kauba kättetoimetamisel Ostja märgitud e-posti aadressile. Kogu oluline teave kauba ja selle omaduste kohta esitatakse Müüja kauba kirjelduses veebilehel www.kaup24.ee.

3.6. Iga Ostja tellimus salvestatakse veebilehel www.kaup24.ee ja Müüja andmebaasis Privaatsuspoliitikas sätestatud korras.

4. Ostja õigused

4.1. Ostjal on õigus osta kaupu ja tellida teenuseid veebilehel www.kaup24.ee Eeskirjades sätestatud korras. 

4.2. Ostjal on õigus tellimusest keelduda Eeskirjades sätestatud korras.

4.3. Ostjal on õigus Lepingust taganeda Eeskirjades sätestatud korras.

4.4. Ostjal on õigus ostetud kaupa asendada või tagastada Eeskirjades sätestatud korras.

4.5. Ostjal on muud õigused, mis on sätestatud Eeskirjades, Privaatsuspoliitikas, veebilehe www.kaup24.ee kasutamise Eeskirjades ja Eesti Vabariigi õigusaktides.

5. Ostja kohustused

5.1. Kasutades veebilehte www.kaup24.ee on Ostja kohustatud täitma oma kohustusi, järgima Eeskirju, Privaatsuspoliitikat, veebilehe www.kaup24.ee kasutamise eeskirju, muid tingimusi, mis on selgelt märgitud veebilehel www.kaup24.ee, samuti mitte rikkuma Eesti Vabariigi õigusaktide sätteid.

5.2. Ostja on kohustatud tasuma tellitud kauba või teenuse eest ning võtma neid vastu Eeskirjades sätestatud korras. Kui Ostja valib kauba kättesaamise viisi veebilehel www.kaup24.ee nimetatud kättetoimetamiskohas, on ta kohustatud tulema kaubale järgi Eeskirjades sätestatud tähtaja jooksul. 

6. Müüja õigused

6.1. Müüjal ja Kaup24.ee-l on õigus tellimus Ostjale ette teatamata tühistada, kui Ostja, kes on valinud Eeskirjade punktides 8.2.1 või 8.2.2 sätestatud makseviisid, ei tasu kauba eest 3 (kolme) tööpäeva jooksul.

6.2. Kui Ostja valib Eeskirjade punktis 8.2.3 sätestatud makseviisi, on Müüjal õigus võtta ühendust Ostjaga Kaup24.ee kaudu tellimuses näidatud kontaktandmete teel, kui tekib küsimusi tellimuses esitatud info kohta. Kauba tarnetähtaega hakatakse sellisel juhul lugema päevast, mil võetakse ühendust Ostjaga. Ostja tellimuse võib ilma ette teatamata tühistada, kui: i) Müüjal ei õnnestu Ostjaga ühendust võtta 2 (kahe) tööpäeva jooksul alates tellimuse esitamisest või ii) Ostja ei esita Müüjale nõutud teavet Müüja määratud tähtaja jooksul või iii) Ostja ei anna Müüjale nõusolekut tema Isikuandmete töötlemiseks.

7. Müüja kohustused

7.1. Müüja kohustub täitma Ostja tellimusi Eeskirjades sätestatud korras, suhtlema Ostjaga veebilehe www.kaup24.ee kaudu (kui tellimus on esitatud Eeskirjade punktis 3.1.1 nimetatud viisil) või Ostja märgitud kontaktandmete kaudu (kui tellimus on esitatud Eeskirjade punktides 3.1.2-3.1.3 nimetatud viisidel). 

7.2. Müüja kohustub esitama Ostjale veebilehe www.kaup24.ee süsteemis selgel ja arusaadaval viisil Eesti Vaabariigi õigusaktidest tulenevalt kohustuslikku teavet.

7.3. Müüja ja Kaup24.ee kohustuvad austama Ostja privaatsust, töötlema Ostja Isikuandmeid vaid Eeskirjades, Privaatsuspoliitikas, veebilehe www.kaup24.ee kasutamise eeskirjades ja Eesti Vabariigi ning Euroopa Liidu õigusaktides sätestatud korras.

7.4. Kaup24.ee kohustub enne tellimuse esitamist teavitama Ostjat veebilehe www.kaup24.ee funktsioonide peatamisest või lõpetamisest. Teabe esitamist veebilehe www.kaup24.ee kontol või veebilehel www.kaup24.ee peetakse nõuetekohaseks teavitamiseks. Kui Ostja tellimus on juba täitmiseks vastu võetud, teavitatakse Ostjat selle tellimuse täitmiseks oluliste veebilehe www.kaup24.ee funktsioonide peatamisest või lõpetamisest Ostja märgitud kontaktandmete kaudu (telefoni, SMSi või e-posti teel).

7.5. Vastavalt Eeskirjade tingimustele kohustub Müüja esitama Ostja tellitud kauba ja võtma vastu Ostja tagastatud kauba.

7.6. Erandjuhtudel, objektiivselt põhjendatud asjaolude esinemisel, mida Müüja ei saanud ette näha ega kontrollida, võib kauba kohaletoimetamine hilineda või muutuda võimatuks. Sellisel juhul kohustub Kaup24.ee Ostjaga viivitamata ühendust võtma tellimuse edasise teostamise võimaluste osas. Kaup24.ee võib pakkuda Ostjale sarnast või analoogset toodet, mida müüb teine Müüja, teavitades sellest Ostja märgitud kontaktandmete kaudu (telefoni, SMS-i või e-posti teel). Kui Ostja ei nõustu, et konkreetse Müüja kaup asendatakse teise Müüja poolt müüdud sarnase või analoogse kaubaga, kohustub Müüja, kes ei suuda Ostja valitud kaupa kohale toimetada, tagasi maksma Ostjale kauba eest tasutud raha 5 (viie) tööpäeva jooksul, kui on teostatud ettemaks, ja igal juhul tühistama tellimuse.

7.7. Juhul, kui 3 (kolme) tööpäeva jooksul alates pakkumise esitamist kinnitab Ostja ühe veebilehel www.kaup24.ee märgitud kontakti kaudu, et ta nõustub kauba asendamisega teise Müüja kaubaga, kohustub algne Müüja Ostjale raha tagasi maksma kauba eest, mida algne Müüja ei suuda tarnida, ja hüvitama hinnavahe.

7.8. Kui Müüja ei nõustu Ostja nõudmistega, on ta kohustatud mitte hiljem kui 14 (neljateistkümne) kalendripäeva jooksul alates Ostja pöördumise saamisest, kui Eesti Vabariigi õigusaktid ei sätesta teisiti, esitama Ostjale põhjaliku motiveeritud kirjaliku vastuse.

7.9. Müüja kohustub täitma muid Müüja suhtes Eeskirjades ja Eesti Vabariigi õigusaktides kehtivaid kohustusi.

8. Kaupade hinnad, tasumise kord ja tähtajad

8.1. Kaupade hinnad on veebilehel www.kaup24.ee märgitud eurodes. Hinnas sisaldub ka õigusaktide alusel kehtiv käibemaks ja muud maksud, kui sellised kohalduvad.

8.2. Tellitud kauba eest saab Ostja maksta ühel järgmistest viisidest (valik võib olla piiratud, seega konkreetse tellimuse jaoks kasutatavate makseviiside lõplik loetelu on näidatud vastava tellimuse juures):

8.2.1. internetipangas;

8.2.2. pangaülekandega;

8.2.3. sularahas või pangakaardiga Kkuba kohaletoimetamise/vastuvõtmise ajal; 

8.2.4. liisingufirmade pakutavate tarbijakrediidi lepingute sõlmimise teenuste kaudu;

8.2.5. muul veebilehel www.kaup24.ee märgitud viisil.

8.3. Kui Müüjale laekub makse kauba eest või Müüja saab kinnituse ostu finantseerimise kohta (kui sellist makseviisi rakendatakse ja kui Ostja on valinud Eeskirjade punktides 8.2.4–8.2.5 märgitud makseviisi), kinnitatakse kauba tellimus.

8.4. Kinnitades Eeskirjad, nõustub Ostja, et kauba ostudokumendid, käibemaksuarved, mis on ka kauba garantiidokumentideks, võidakse Ostjale esitada füüsiliselt koos kaubaga või elektrooniliselt Ostja registreerimisel/tellimisel nimetatud e-posti aadressil kohe pärast tellimuse täitmist. Käibemaksuarvetele märgitakse Müüja rekvisiidid, valitud kaubad, nende kogus, allahindlus, lõplik hind, sh kõik maksud, ja muud raamatupiadmisarvestust reguleerivates õigusaktides sätestatud vajalikud andmed.

8.5. Ostja ostetud kaupade käibemaksuarved võib panna ka Ostja kontole veebilehel www.kaup24.ee jaotises „Minu konto“. Pärast tellimuse esitamist võib Ostja leida ja välja printida tellimuslehe ettemaksuarve jaotisest „Minu konto“.

8.6. Kauba hind võib pärast Müüja tellimuse kinnitamist muutuda ainult erandjuhtudel ja objektiivsete mõjuvate põhjuste esinemisel, mis ei sõltu Müüjast (neid põhjusi kinnitavate tõendite olemasolu korral). Kui hinna muutuse põhjused on põhjendatud, aga Ostja ei nõustu kauba ostmisega uue hinna eest, võib Ostja tellimuse tühistada, teatades sellest Müüjale veebilehe www.kaup24.ee kaudu 2 (kahe) tööpäeva jooksul veebilehel www.kaup24.ee näidatud kontaktide kaudu. Kui tellimus tühistatakse käesolevas punktis nimetatud korras, kohustub Müüja tagastama Ostjale kõik viimase poolt tühistatud tellimuse alusel makstud summad. Hinnamuutuse põhjuste põhjendatust hinnatakse igal konkreetsel juhul eraldi.

8.7. Kui Ostja paneb ostukorvi mitme erineva Müüja kauba, võib Ostja ostukorvis oleva kauba jagada iga Müüja kauba eraldi ostukorvideks ja moodustada selliste ostukorvide alusel eraldi tellimused, st et Ostja sõlmib iga Müüjaga eraldi Lepingu. Sellise jaotuse korral jaotatakse konkreetse tellimuse lisateenuste (nt kauba kohaletoimetamine, ülestoomine jne) maksumus proportsionaalselt eraldiseisvate tellimuste vahel. Seega jagatakse iga tellimuse täitmine ja tellimusele kuuluvad lisateenused vastavalt eraldi tellimusteks, mistõttu võib hind erineda konkreetse toote kirjelduses märgitud teenuse hinnast.

8.8. Kui tellimuse summa on väiksem kui nimetatud summa, on veebilehel www.kaup24.ee õigus kohaldada täiendavat haldustasu. Haldustasu suurus ja ostukorvi minimaalne summa märgitakse tellimuse vormistamisel.

9. Kauba kohaletoimetamine

9.1. Kauba tellimisel saab Ostja valida ühe kauba kohaletoimetamise viisi, mis on esitatud Müüja müüdava kauba konkreetses pakkumises. 

9.2. Kui Ostja valib tellimuse esitamise ajal kauba koju toomise teenuse:

9.2.1. on Ostja kohustatud nimetama täpse kauba kohaletoimetamise koha;

9.2.2. kohustub Ostja kauba ise vastu võtma. Kauba vastuvõtmisel tuleb esitada kehtiv isikut tõendav dokument (ID-kaart, pass või uus autojuhiluba). Juhul, kui Ostja kaupa ise vastu ei võta, kuigi kaup on kohale toimetatud Ostja poolt nimetatud aadressil, on Müüjal õigus anda kaup üle Ostja nimetatud aadressil olevale teisele isikule ning Ostjal ei ole õigust esitada Müüjale pretensioone toodete kohaletoimetamise tõttu valele isikule.
9.2.3. Kauba toimetab kohale Müüja või tema volitatud esindaja.

9.2.4. Kauba koju toomise teenustasu sisse ei ole arvestatud tellitud Kauba ülestoomise tasu – selle teenuse võib Ostja tellida täiendavalt. Osutatava ülestoomise teenuse tingimused on leitavad siin.

9.3. Kui Ostja valib tellimuse esitamisel kauba kättesaamise viisiks veebilehel www.kaup24.ee märgitud kättetoimetamiskoha, peab Ostja kaubale järgi tulema vastavalt teenusepakkujate kehtestatud eraldi tingimustele, millest kolmandad isikud (Kaup24.ee partnerid) teavitavad Ostjat elektroonilise side vahendite abil tellimuse täitmise ajal.

9.4. Kui Ostja valib tellimuse esitamise ajal kauba kohaletoimetamise pakiautomaati või  saadetiste iseteenindusterminali:

9.4.1. pakiautomaatidest või saadetiste iseteenindusterminalidest võib kätte saada kauba, mis kaalub alla 30 kg. Rohkem kui 30 kg kaaluvat kaupa pakiautomaatidesse ja saadetiste iseteenindusterminalidesse ei tarnita.

9.4.2. Ostja peab võtma saadetise kolmandate isikute (Kaup24.ee partnerite) pakiautomaatidest/ iseteenindusterminaalidest vastavalt nende pakiautomaatide/ iseteenindusterminaalide teenusepakkujate kehtestatud tingimustele, millest Ostjat teavitavad kolmandad isikud (Kaup24.ee partnerid ) elektroonilise side vahendite abil tellimuse täitmise ajal.

9.4.3. Kaup24.ee terminaalide kasutamise reeglid on kirjeldatud siin.

9.5. Erandjuhtudel võib kauba kohaletoimetamine viibida ettenägematutel asjaoludel, mis ei sõltu Müüjast, mida Müüja ei saanud kontrollida ega mõistlikult ette näha ostu-müügilepingu sõlmimise ajal. Sellisel juhul kohustub Müüja viivitamatult võtma Ostjaga ühendust ning kooskõlastama kauba kohaletoimetamise tähtajad ja muud tingimused.

9.6. Müüja on vabastatud vastutusest kauba kohaletoimetamise tähtaja rikkumise eest, kui kaupa Ostjale ei tarnita või toimetatakse kohale hilinenult kolmandate isikute süül, kes ei ole Müüjaga seotud ja/või on Müüjast sõltumatud, või Ostjast sõltuvate asjaolude tõttu.

9.7. kauba Ostjale kättetoimetamise ajal on Ostja kohustatud koos kulleri või tema volitatud esindajaga kontrollima saadetise ja kauba seisukorda ning allkirjastama saadetise üleandmise-vastuvõtmise dokumendi. Ostja poolt saadetise üleandmise-vastuvõtmise dokumendi allkirjastamisel loetakse, et kaup on üle antud nõuetekohases seisukorras, ilma kahjustusteta, mille esinemise põhjus ei ole seotud tehasepoolse defektiga, ja et puuduvad mittevastavused kauba komplektsuses (sellised, mida saab kindlaks teha kauba välise kontrolli käigus). Kui Ostja märkab, et tarnitud kauba pakend on kahjustatud (kortsus, märg või muul viisil väliselt kahjustatud), kaup on kahjustatud ja/või kaup on puudulikult komplekteeritud, peab Ostja selle märkima saadetise üleandmise-vastuvõtmise dokumendile ning kulleri juuresolekul koostama vabas vormis akti saadetise ja/või kauba rikkumise/mittevastavuse kohta. Kui Ostja jätab sellised toimingud tegemata, vabastatakse Müüja vastutusest kauba kahjustuste eest, kui selliste kahjustuste tekkimise põhjuseks ei ole tehasepraak, või kauba komplekteerimispuuduste eest ainult siis, kui sellised mittevastavused saab tuvastada kauba välise kontrollimise käigus.

9.8. Kauba juhusliku hävimise või kahjustumise risk läheb Ostjale üle hetkest, kui kaup antakse Ostjale üle.

9.9. Kui tuginedes Eeskirjade punktidele 9.2–9.5 ei võta Ostja kaupa vastu ettenähtud tähtaja jooksul või kaupa ei õnnestu Ostjale üle anda, ja Ostja oli tasunud kauba ja selle kohaletoimetamise eest, võtavad esindajad ühendust Ostjaga teise kauba kohaletoimetamise aja ja/või viisi kooskõlastamiseks. Kui Ostja ikka ei võtta kaupa vastu või ei õnnestu kaupa Ostjale üle anda, tagastatakse kaup Müüjale, tellimus tühistatakse ja Ostjale tagastatakse kauba eest makstud raha, välja arvatud pangatasud, mida kohaldatakse Müüjale pangaülekannete tegemisel, kohaletoimetamistasu, kui seda kohaldati.

9.10. Kui vastavalt Eeskirjade punktidele 9.2–9.5 ei võta Ostja kaupu vastu sätestatud tähtaja jooksul või kaupa ei õnnestu Ostjale üle anda ja Ostja ei olnud tasunud kauba eest, tagastatakse kaup Müüjale ja tellimus tühistatakse.

10. Kauba kvaliteedi tagamine ja kasutuskõlblikkusaeg

10.1. Iga veebilehel www.kaup24.ee müüdava kauba omadused märgitakse kauba juures olevasse kirjeldusse.
10.2. Müüja pakutavad kaubad on nõuetekohase kvaliteediga. Kaup vastab tarbija ostu-müügilepingu tingimustele, kui:

10.2.1. Kaup vastab Müüja poolt esitatud kirjeldusele ja omab selliseid omadusi nagu kaup, mille Müüja on esitanud näidise või mudelina kauba reklaamimisel veebilehel www.kaup24.ee;

10.2.2. Kaup sobib kasutamiseks sel otstarbel, milleks seda tüüpi kaupu tavaliselt kasutatakse;

10.2.3. Kaup vastab kvaliteedinäitajatele, mis tavaliselt on iseloomulikud sama omadusega kaupadele ja mida Ostja saab põhjendatult loota kaubaomaduste ja eseme tootja, selle esindaja või müüja avalikult avaldatu alusel, sh reklaami ja kaupade märgistuste, eseme konkreetsete omaduste poolest.

10.3. Ei Müüja ega ka Kaup24.ee ei vastuta selle eest, et Müüja veebilehel www.kaup24.ee müüdavad kaubad võivad oma suuruselt, vormilt, värvilt või teistelt parameetritelt mitte vastata kauba reaalsele suurusele, vormile, värvile või teistele parameetritele seoses Ostja kasutatava kuvari omaduste või teiste tehniliste põhjustega, mis ei sõltu Müüja tahtest.  Kaupade fotod on ette nähtud vaid illustreerimise eesmärkide täitmiseks ja on vaid näitlikud.  Värvitoonid, pealdised, parameetrid, mõõtmised, mõõtmed, funktsioonid ja/või muud omadused võivad oma visuaalsete omaduste tõttu välja näha teistsugused kui tegelikkuses, seetõttu palume juhinduda kaupade kirjeldustes toodud omadustest. Ostjal soovitatakse läbi lugeda tootekirjeldus.

10.4. Müüja võib anda erinevatele tootekategooriatele teatud aja kehtiva müügigarantii, mille kestus ja muud tingimused on kirjas selliste kaupade tootekirjeldustes või kaupade eest esitatavatel arvetel, mida käsitletakse garantiikirjana.
10.5. Müüja pakutav müügigarantii ei piira tarbijate õigusi, mis tulenevad õigusaktidest mittekvaliteetse toote või teenuse ostmise puhul.

10.6. Müüja ei osuta kaubale müügijärgset garantiiteenindust (välja arvatud kauba lihtsad ülevaatused, mis ei vaja eriteadmisi):

10.6.1. kui garantiiteenindust teostav keskus on Eesti Vabariigist väljapool, korraldab Müüja kauba saatmise sellisesse keskusesse;

10.6.2. kui garantiiteenindust teostav keskus asub Eesti Vabariigis, suunatakse Ostja sellisesse keskusesse.

10.7. Kui Ostja soovib kasutada ostetud andmekandja suhtes kvaliteedigarantiid, vastutab ta individuaalselt sellele salvestatud isikliku teabe turvalisuse eest, st garantiid ei kohaldata andmekandjal sisalduva teabe suhtes. Remondiks esitatud seadmetele salvestatud andmed tavaliselt kustutatakse, välja arvatud juhul, kui Ostja palub andmeid säilitada ja seda on tehniliselt võimalik teha. Andmekandjal sisalduva teabe säilitamise võimaluse osas lepivad Ostja ja Müüja kokku igal konkreetsel juhul eraldi.

10.8. Juhul, kui konkreetsele kaubale on õigusaktidega sätestatud teatud kindel tarbimiskõlblikkuse tähtaeg, siis kohustub Müüja müüma sellised kaubad Ostjale sellisel viisil, et Ostjale tagatakse reaalne võimalus kasutada neid kaupu enne tarbimiskõlblikkuse tähtaja lõppu.

10.9. Teave, mis on seotud vastavate kaubaliikide garantiitingimustega, on esitatud siin.

11. Õigus ostu-müügilepingust taganeda ning vastava kvaliteediga kauba tagastamise kord

11.1. Õigus ostu-müügilepingust taganeda, kui kaupa soetatakse veebilehelt www.kaup24.ee:

11.1.1. Ostjal on õigus taganeda kaugmüügilepingust põhjust täpsustamata 14 (neljateistkümne) päeva jooksul, teatades sellest Müüjale või Kaup24.ee-le käesolevates Eeskirjades sätestatud korras. Juhime tähelepanu, et Ostja ei saa seda õigust kasutada juhul, kui ta sõlmib ühe Eesti Vabariigi võlaõigusseaduse § 47 lõikes 3 nimetatud lepingust, mis puudutab:

11.1.1.1. kaupa, mis on valmistatud Ostja esitatud nõuete järgi või on selgelt kohandatud konkreetse Ostja vajadustele;
11.1.1.2. kaupa, mis rikneb kiiresti või mille säilivusaeg on lühike;

11.1.1.3. kaupa, mis antakse üle suletud pakendis, mis ei ole kõlblik tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel ning kui see on pärast kohaletoimetamist avatud (näiteks kaitsemaskid, säärekaitsed jne);
11.1.1.4. kaupa, mis oma olemuse tõttu segatakse või ühendatakse pärast üleandmist muu asjaga selliselt, et neid ei saa enam teineteisest eraldada;

11.1.1.5. kaupa, mille esemeks on selliste alkohoolsete jookide üleandmine, mille hind on kokku lepitud ostu-müügilepingu sõlmimise ajal ning mis antakse üle rohkem kui 30 päeva möödumisel lepingu sõlmimisest ning mille tegelik väärtus sõltub turuhinna kõikumisest, mida Müüja ei saa mõjutada;

11.1.1.6. kaupa, mis on soetatud selliste lepingute alusel, mille kohaselt esitas Ostja Müüjale konkreetse kohaletuleku taotluse seoses kiireloomuliste parandus- või hooldustööde tegemisega. Kui antud juhul osutab ettevõtja rohkem lisateenuseid, kui Ostja on konkreetselt märkinud, või müüb rohkem lisatooteid, kui on vaja parandustööde või ülevaatuse teostamiseks, kohaldatakse nimetatud lisateenustele või kaupadele õigust lepingust taganeda.

11.1.1.7. kaupa, mille esemeks on suletud ümbrises audio- ja videosalvestis või arvutitarkvara, kui Ostja on ümbrise avanud;

11.1.1.8. kaupa, mille esemeks on ajalehed, ajakirjad või muud perioodiliselt ilmuvad väljaanded, välja arvatud selliste väljaannete tellimiseks sõlmitud kestvuslepingud;

11.1.1.9. digitaalset sisu, mida ei toimetata kätte füüsilisel andmekandjal, kui üleandmine on enne taganemistähtaja lõppu alanud Ostja sõnaselgel eelneval nõusolekul ning kinnitusel, et ta on teadlik oma taganemisõiguse kaotamisest;

11.1.1.10. Ostjale täielikult osutatud teenust, kui enne teenuse osutamist on Ostja andnud nõusoleku ja kinnituse, et Ostja kaotab õiguse lepingust taganeda, kui Müüja on lepingu täielikult täitnud.

11.2. Kaup24.ee Müüja kohaldatav raha tagastamise lisagarantii:

11.2.1 Kaup24.ee Müüja poolt pakutav raha tagastamise lisagarantii kehtib ainult kaupadele, mille on Müüjalt ostnud ainult registreeritud kasutajad veebilehel www.kaup24.ee registreeritud konto kaudu.

11.2.2. Pärast 14 (neljateistkümne) päeva möödumist, kuid mitte hiljem kui 30 (kolmkümmend) päeva pärast kauba üleandmist või kättesaamist on Ostjal õigus kasutada Kaup24.ee Müüja pakutavat raha tagastamise lisagarantiid, kui kõik tagastatud kaubad on autentsete etikettide, kaitsekilede ja originaalpakendiga, ühekordne kaubapakend ei ole kahjustatud, st kaubad pole kaotanud sellist müügivälimust, millega nad olid müümise hetkel. Ostjale, kes osaleb eraldi lojaalsusprogrammides, mis pakuvad täiendava raha tagastamise garantii soodsamaid tingimusi, kohaldatakse selliste lojaalsusprogrammide sätteid. Müüjal on õigus veebilehel www.kaup24.ee esitatud konkreetse kauba kirjelduses ette näha raha tagastamise lisagarantiiperioodi.  Kõikidel juhtudel rakendatakse raha tagastamise lisagarantiid (kui seda rakendab Müüja konkreetse toote suhtes) mutatis mutandis vastavalt Eeskirjade punktides 11.2.2–11.2.5 ja 11.7 sätestatule.

11.2.3. Kui teatis esitatakse 14 (neljateistkümne) kalendripäeva jooksul alates kauba Ostjale üleandmise päevast, kohaldatakse Eeskirjade punkti 11.1 sätteid.

11.2.4. Kõigil juhtudel tuleb kaup Kaup24.ee Müüjale tagastada kuni sellise garantii kehtivusaja lõppemiseni, mis arvutatakse alates kauba kohaletoimetamise või kättesaamise päevast.

11.2.5. Müüja pakutav raha tagastamise lisagarantii pole võimalik, kui tellitakse järgmised esemed:

11.2.5.1. kinkekaardid;

11.2.5.2. pakendatud kaubad, mis ei ole kõlblik tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel;

11.2.5.3. kaubad kategooriast „Lastele ja imikutele“;

11.2.5.4. kaubad kategooriast „Toidukaubad“;

11.2.5.5. kaubad, mis on valmistatud Ostja individuaalsel tellimusel või on selgelt kohandatud Ostja jaoks või mida ei saa nende olemuse pärast nende Ostjale tarnimist enam kauba omaduste kaotamise tõttu tagastada, on kiiresti riknevad või nende kõlblikkusaeg on lõppenud; 

11.2.5.6. kaubad kategooriast N-18;

11.2.5.7. kaubad kategooriast „Rõivad, jalatsid, aksessuaarid“;

11.2.5.8. kaubad kategooriast „Kingitused, pidulikud tarvikud, lilled“;

11.2.5.9. kaubad kategooriast „Kaitse-, desinfitseerimisvahendid, meditsiinitooted“;

11.2.5.10. kaubad kategooriast „Lemmikloomatarbed“.
11.3. Eeskirjade punktis 11.1 sätestatud õiguste kasutamise korral tagastatakse Ostjale: kauba maksumus, haldusmaks, kui seda kohaldati, samuti kauba kohaletoimetamise kulud (kauba tagastamise kulusid ei tagastata).
11.4. Kui Ostja on ostnud veebilehel www.kaup24.ee kauba komplekti, on ta kohustatud tagastama Müüjale kogu kauba komplekti, st Ostja saab kasutada kauba tagastamisel ettenähtud õigusi ainult kõigi komplektis sisalduvate kaupade suhtes korraga.

11.5. Kui Ostja on valinud muu kauba kättetoimetamise viisi kui Müüja pakutud soodsaim, mis on avaldatud siin, ei tagastata Ostja valitud kauba kohaletoimetamise viisi ja Ostjale kauba kättetoimetamise soodsaima viisi vahel tekkivat erinevust.

11.6. Ostja kannab Eeskirjade punktis 11.2 nimetatud kauba / kvaliteetse kauba tagastamisega seotud kulud ja riskid. Kõigil juhtudel tuleb kaup Müüjale Kaup24.ee tagastada kuni kvaliteetse kauba tagastamise tähtaja lõppemiseni, mis arvutatakse kauba kättetoimetamise või kättesaamise kuupäevast.

11.7. Raha tagastatakse Ostjale 14 (neljateistkümne) kalendripäeva jooksul alates hetkest, kui Müüja on teavitanud Ostjat sellest, et ta soovib kasutada ühte Eeskirjade punktides 11.1–11.3 sätestatud õigustest, ning juhul, kui Ostja ei ole kaupa Müüjale tagastanud, arvutatakse käesolevas punktis sätestatud tähtaeg alates kauba Müüjale tagastamise kuupäevast.

11.8. Pärast Eeskirjade punktis 11.3 nimetatud kauba kättesaamist kohustub Müüja seda asendama ainult sama kaubaga, mis on Ostja poolt määratud erineva kuju, suuruse, värvi, mudeli või konfiguratsiooniga. Kui Müüjal ei ole sobivat asenduskaupa, tagastab Müüja Ostjale kauba eest makstud raha.

12. Mittenõuetekohase kvaliteediga kauba tagastamise ja asendamise kord

12.1. Müüdud kauba puuduste kõrvaldamine, asendamine, ebakvaliteetse kauba tagastamine toimub Eeskirjades ettenähtud korras ning arvestades Eesti Vabariigi õigusaktide nõudeid.

12.2. Kui Ostja ostis ebapiisava kvaliteediga kauba, on Ostjal õigus kasutada ühte järgmistest õiguskaitse viisidest:

12.2.1. nõuda, et Müüja kõrvaldaks kauba puuduse tasuta mõistliku aja jooksul, kui puudust on võimalik kõrvaldada;
12.2.2. nõuda ostuhinna vastavat alandamist;

 12.2.3. nõuda kauba asendamist sarnase ja kvaliteetse kaubaga, välja arvatud juhul, kui puudused on väiksemad või tekkisid Ostja süül;

12.2.4. nõuda tasutud hinna tagastamist ja öelda ostu-müügilepingu üles, kui ebapiisava kvaliteediga kauba müük on tellimuse oluline rikkumine.

12.3. Kui kaup ei vasta kvaliteedinõuetele, on Ostjal esmajärjekorras õigus nõuda kauba vastava kvaliteedi tagamist ning kui seda ei ole võimalik saavutada, nõuda kauba hinna proportsionaalset alandamist või ühepoolselt ostu-müügilepingu ülesütlemist. Kauba nõuetekohase kvaliteedi tagamiseks on Ostjal õigus valida, kas nõuda kauba parandamist või selle asendamist, välja arvatud juhul, kui nõuet ei ole võimalik täita või kui Müüja kannab sellega seoses ebaproportsionaalseid kulusid, võrreldes teise nõude rakendamise kuludega, võttes arvesse kõiki asjaolusid, sealhulgas:

1) kauba maksumust, kui kaubal ei esine puudusi;

2) kauba puuduse (mittevastavuse) olulisust;

3) kas muu nõude rakendamine ei tekita Ostjale ebamugavusi.

12.4. Ostjal on õigus nõuda kauba hinna proportsionaalset alandamist või ostu-müügilepingu ülesütlemist ainult juhul, kui:

12.4.1. Müüja ei ole kaupa parandanud ega asendanud või kauba parandustööde või asendamise ajal ei ole Müüja nõustunud katma kauba tagastamise või kauba puuduse kõrvaldamise ja paigaldamise kulud, kui kaup on nõuetekohaselt paigaldatud (paigaldatud, varustatud või monteeritud) või Müüja on keeldunud kauba nõuetekohase kvaliteedi tagamisest;

12.4.2. kauba puudus ilmnes, kuigi Müüja üritas tagada kauba kvaliteeti;

12.4.3. kauba puudus on märkimisväärne;

12.4.4. Müüja on väitnud või asjaoludest on ilmne, et ta ei taga kaubale mõistliku aja jooksul piisavat kvaliteeti või see põhjustab Ostjale olulisi ebamugavusi.

12.5. Ostjal ei ole õigust ostu-müügilepingut üles öelda, kui kauba puudus on väike.

12.6. Juhul, kui Ostja soovib kaupa tagastada, tuleb järgida järgmisi tingimusi:

12.6.1. teatada sellest Müüjale arvel märgitud kontakti kaudu või veebilehe www.kaup24.ee e-posti pood@kaup24.ee kaudu; teatises tuleb kindlasti märkida tagastatavad kaubad;

12.6.2. esitada kauba soetamise dokument ja garantiid tõendav dokument (kui see on välja antud);

12.6.3. esitada Müüjale või Kaup24.ee-le vabas vormis avaldus.

12.7. Ostjal on õigus kasutada ebapiisava kvaliteediga kauba tagastamise õigust ostudokumendis märgitud kauba kvaliteedi garantiiajal, mille on märkinud Müüja, kellelt Ostja kauba ostis. Tarbija poolt kauba ostmisel kehtib kauba kvaliteedigarantii igal juhul vähemalt 2-aastase perioodi jooksul alates Kkuba ostmise kuupäevast.
12.8. Ostja peab tasuma kauba kohaletoimetamise kulud ja kauba tagastamise kulud. Kui kaup tagastatakse ebapiisava kvaliteedi tõttu, hüvitab Müüja Ostjale tema poolt kantud kohaletoimetamise ja tagastamise kulud. Ebapiisava kvaliteediga kauba tagastamise viisidega saate tutvuda siin.

12.9. Raha tagastamine Ostjale toimub viivitamata, kuid mitte hiljem kui 5 (viie) tööpäeva jooksul pärast seda, kui Müüja on saanud Ostjalt teate ebapiisava kvaliteediga kauba kohta, ja kui Ostja ei tagasta kaupa Müüjale käesolevas punktis ettenähtud tähtaja jooksul, arvutatakse tähtaeg alates Kauba Müüjale tagastamise päevast.
12.10. Raha ei tagastata nende kaupade eest, mis on tahtlikult või ettevaatamatusest kahjustatud (kokku puutunud kemikaalide, vee, lahtise tule, kõrge temperatuuri, teravate esemetega jne) või kui rikuti kauba kasutamise või säilitamise reegleid või kui kaupa kasutati mittesobival viisil või mitteotstarbe kohaselt.

12.11. Müüja ebapiisava kvaliteediga kauba tagastamise eraldi reeglid võivad olla ette nähtud kaubaga kaasnevates garantiidokumentides. Sellised Müüja poolt kohaldatavad kauba tagastamise reeglid kehtivad niivõrd, kuivõrd need ei ole vastuolus käesolevate Eeskirjadega. Kui käesolevate Eeskirjade ja vastava Müüja kohaldatavate reeglite vahel esineb vastuolu, tuleb juhinduda käesolevatest Eeskirjadest.

13. Kauba asendamine ja tagastamine vale kauba tarnimise korral

13.1. Kui Ostjale on tarnitud vale kaupa, on Ostja kohustatud sellest viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 7 (seitsme) tööpäeva jooksul teavitama veebilehe www.kaup24.ee e-posti pood@kaup24.ee  teel või telefoninumbril +372 615 0026. Vale kauba tarnimise kohta teabe saamisel teavitab Kaup24.ee sellest Müüjat, kes kohustub omal kulul sellise kauba tagasi võtma ja õige kaubaga asendama. Juhul, kui Müüjal pole tellitud kaupu, tagastab ta Ostjale makstud raha. Raha tagastamine Ostjale toimub viivitamata, kuid mitte hiljem kui 5 (viie) tööpäeva jooksul pärast seda, kui Müüja on saanud Ostjalt teate vale kauba tarnimise kohta, ja kui Ostja ei tagasta kaupa Müüjale käesolevas punktis ettenähtud tähtaja jooksul, arvutatakse tähtaeg alates kauba Müüjale tagastamise päevast.

14. Kauba ja raha tagastamise üldreeglid

14.1. Ostja, kes soovib sõlmitud ostu-müügilepingust taganeda või kaupa tagastada (olenemata tagastamise põhjusest), võib sellest Müüjat otse teavitada, täites vastava vormi siin. Vormi täites saab Ostja valida kauba tagastamise viisi (kulleriga või pakiautomaadiga).

14.2. Kõik ostetud kaubaga kaasas olevad kingitused tuleb tagastada samal ajal, välja arvatud juhul, kui ostetud kaup tagastatakse selle kvaliteedi puuduste tõttu ning sellega kaasas olevad kingitused on oma olemuselt ostmise aja ja puudusega kauba avastamise kuupäeva vahel ära tarvitatud või sellise kingituse kasutamistähtaeg on lõppenud.

14.3. Kauba tagastamisel peab Ostja märkima saatja aadressi ja pakendama kauba nõuetekohaselt, et see ei saaks saatmise ajal viga. Kaupa loetakse nõuetekohaselt pakendatuks ainult siis, kui see on paigutatud täiendavasse välispakendisse (pandud karpi või kotti sisse, pakitud paberisse jne) ja see pakend on hermeetiliselt suletud (näiteks liimitud). Kui tagastatav kaup on õrn või kergesti purunev, tuleb seda täiendavalt löögi eest kaitsta, mähkides mitmekihilisse paberisse, kangasse või kaitsvasse mullikilesse, seejärel pakkida pakk välispakendisse (karp, kott, paber). Müüja ei vastuta saadetiste eest, mille Ostja saatis valesti pakituna, valesti märgitud aadressiga, ega ka siis, kui saadetis läks Müüjale tagastamise ajal kaduma või riknes, välja arvatud juhul, kui tagastamine toimub Kaup24.ee kullerite kaudu.

14.4. Raske kauba Müüjale kättetoimetamise kord ja tingimused (kvaliteedi hindamiseks, asendamiseks, parandamiseks või tagastamiseks) lepitakse Ostja ja Müüja vahel eraldi kokku Kaup24.ee vahendusel telefoni või e-posti pood@kaup24.ee teel, Müüja kannab kõik puudusega seotud kauba tagastamise kulud.

14.5. Kauba eest makstud raha tagastatakse Ostjale samal viisil, nagu Ostja maksis kauba eest selle ostmise ajal, kui Ostja ja Müüja ei jõua teistsugusele kokkuleppele. Ostjal on igal juhul õigus nõuda raha tagastamist Ostja määratud pangakontole.

14.6. Ostja, kes soovib kasutada Eeskirjade punktis 11.2 nimetatud raha tagastamise lisagarantiid, peab märkima tagastatava kauba ja tagastamise põhjuse.

15. Vastutus

15.1. Ostja vastutab õigusvastase tegevuse eest, mis on toime pandud veebilehel www.kaup24.ee.

15.2. Registreeritud Ostja vastutab oma liitumisandmete säilitamise ja/või edastamise eest kolmandatele isikutele. Kui veebilehel www.kaup24.ee pakutavaid teenuseid kasutab kolmas isik, kes on Ostja liitumisandmete abil veebilehega www.kaup24.ee ühenduse loonud, loeb Müüja seda isikut Ostjaks.

15.3. Müüja vabaneb igasugusest vastutusest juhul, kui kahju on tekkinud seetõttu, et Ostja ei ole vaatamata Müüja soovitustele ja oma kohustustele tutvunud käesolevate Eeskirjade, Privaatsuspoliitika, veebilehe www.kaup24.ee kasutamise reeglitega, kuigi selline võimalus talle anti.

15.4. Kui veebilehel www.kaup24.ee on esitatud viited kolmandate isikute veebilehtedele, ei taga veebileht www.kaup24.ee, et nendel linkidel klõpsates on kuvatav teave õige, täielik või täpne (v.a juhul, kui Müüja annab selgelt märku, et konkreetsele lingile vajutades saate tutvuda Ostjale pakutava toote omaduste ja muu pakutava toote kohta käiva teabega). Kolmandate isikute esitatud teabe sisu, selle õigsuse, põhjalikkuse ja täpsuse eest vastutavad kolmandad isikud. Kaup24.ee ei ole kohustatud kontrollima edastatavat või säilitatavat välisinfot või parandama ebaseaduslikud tegevused.

15.5. Kaup24.ee ei vastuta Ostja ja Müüja, kelle kaupu või teenuseid Ostja veebilehelt www.kaup24.ee tellis, vastastikuste kohustuste nõuetekohase täitmise eest.

16. Veebilehel www.kaup24.ee kasutatavad turundusvahendid

16.1. Müüja võib oma äranägemise järgi algatada veebilehel www.kaup24.ee erinevaid kampaaniaid või auhinnamänge.
16.2. Teatud kampaaniate läbiviimise ajal võib veebileht www.kaup24.ee pakkuda Ostjatele oma virtuaalset raha – Kaup24-euro, millega saab tasuda Kaup24.ee poolt veebilehel www.kaup24.ee müüdava kauba eest. Kaup24-eurodega tasumine teiste Müüjate poolt müüdavate kaupade eest on võimalik juhul, kui selline võimalus on sätestatud veebilehel www.kaup24.ee konkreetse Müüja poolt müüdava kauba puhul. Täpsem info Kaup24-eurode kättesaamise kohta ning selle kasutamise tingimused ja sellega Kauba eest tasumise kord on toodud siin.


16.3. Kui Ostja ostab kauba, mille puhul annab veebileht www.kaup24.ee teatava summa Kaup24-eurosid uuele ostule, ja Ostja kasutab Eeskirjades sätestatud ostu-müügilepingust taganemise õigust, tühistatakse eelnimetatud tingimustel Ostjale antud Kaup24-eurode summa.

16.4. Kui Ostja on kauba ostmise eest tasunud teatud summa Kaup24-eurosid ja Ostja kasutab käesolevates Eeskirjades sätestatud ostu-müügilepingust taganemise õigust, tagastatakse Kaup24-eurode kasutatud summa Ostjale. Ostja saab kontrollida teavet tagastatud Kaup24-eurode summa kohta konto jaotisest „Minu konto“ („Minu konto“).

16.5. Kaup24.ee-l on õigus ühepoolselt ja eraldi ette teatamata muuta kampaaniate või auhinnamängude tingimusi ning need tühistada. Samuti on Kaup24.ee-l õigus ühepoolselt ja eraldi ette teatamata muuta Kaup24-eurode kättesaamise tingimusi ja korda, nende kasutamist kauba eest tasumisel ning need tühistada. Kõik muudatused kampaaniatingimustes, Kaup24-eurode saamise ja kasutamise korras või nende tühistamine jõustuvad muudatustega (tühistamisega) nõustumise hetkest.

17. Teabevahetus

17.1. Kogu veebilehe www.kaup24.ee vahendusel kauba ostmisega seotud suhtlus, olenemata kauba Müüjast, toimub läbi www.kaup24.ee, kasutades veebilehel www.kaup24.ee märgitud kontakte. Juhul, kui Ostja ja Müüja suhtlevad kauba osas muul viisil kui veebilehe www.kaup24.ee vahendusel, ei võta Kaup24.ee endale vastutust ega riski, mis sellise suhtluse tulemusena tekkida võib. 

17.2. Veebileht www.kaup24.ee saadab käesolevate Eeskirjade, veebilehe www.kaup24.ee kasutamise reeglite ja Privaatsuspoliitikaga ettenähtud viisil kõik teated Ostja poolt registreerimisel või Kauba tellimisel märgitud e-posti aadressile või SMS-i teel Ostja määratud telefoninumbrile.

18. Lõppsätted

18.1. Käesolevad Eeskirjad on koostatud kooskõlas Eesti Vabariigi õigusaktidega.

18.2. Eeskirjade alusel tekkivatele suhetele kohaldatakse Eesti Vabariigi õigust.

18.3. Kõik Eeskirjade täitmisega seotud erimeelsused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kui kokkulepet ei õnnestu saavutada, lahendatakse vaidlused Eesti Vabariigi õigusaktides sätestatud korras.

18.4. Juhul, kui Ostja ei nõustu Müüja koostatud ja veebilehe www.kaup24.ee kaudu edastatud vastusega Ostja kirjalikule pretensioonile, võib Ostja (füüsiline isik, tarbija) oma avalduse/kaebuse seoses veebilehel www.kaup24.ee Müüjalt ostetud Kaubaga esitada Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ametile (Endla 10A, 10122 Tallinn, telefon: 620 1707, e-post: info@ttja.ee, või täita avalduse vorm ODR platvormis (vaidluste veebipõhine lahendamine): https://ec.europa.eu/odr.

  

  

  

Kuni 28.12.2021 kehtinud reeglid loetavad siit.

Kuni 15.07.2023 kehtinud reeglid loetavad siit.

Kuni 02.08.2023 kehtinud reeglid loetavad siit.