OSTUTINGIMUSED

1. Üldtingimused, ulatus ja kehtivus

1.1. Ostu sooritamisel kinnitate, et olete tutvunud ja nõustute Kasutamistingimustega, mis on tervikuna leitavad SIIT ja Privaatsuspoliitikaga, mis on tervikuna leitav SIIT. Tingimused kehtivad kõigi isikute ja ostukeskkonna Kaup24.ee omaniku DLB Trading OÜ (registrikood: 11791329), asukohaga Mustamäe tee 46, 10621 Tallinn, Eesti (edaspidi Kaup24), vahel ja Kaup24 vahendusel toodete ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.

1.2. Lisaks nimetatud tingimustele reguleerivad Kaup24 vahendusel toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.

1.3. Kaup24-l on õigus tulenevalt oma arengust ning parema ja turvalisema kasutamise huvides muuta või täiendada Kasutamistingimusi ja Privaatsuspoliitikat. Muudatuste korral avaldatakse uued reeglid Kaup24.ee veebilehel. Uued reeglid hakkavad kehtima alates nende avaldamisest Kaup24 veebilehel.

2. Hinnad

2.1. Kõik Kaup24 lehel märgitud hinnad sisaldavad käibemaksu 20%.

2.2. Veebipoes märgitud kauba hinnale võib lisanduda täiendavaid tasusid, sealhulgas transpordikulu või haldustasu, vastavalt Kasutamitingimustes sätestatule. Lisanduvate tasude suurus sõltub Kliendi ostukorvi väärtusest ja Kliendi poolt valitud tarneviisist. Ostetud toodete hinnale lisandavad kulud arvutatakse ja märgitakse Teie ostukorvis tellimuse vormistamisel.

2.3. Kaup24 saab toote hinda pärast tellimuse kinnitamist muuta üksnes juhul, kui esineb mõni tehniline või muu Müüjast mitteolenev põhjus. Sellisel juhul, kui Te ei ole nõus toodet uue hinnaga soetama, on Teil võimalik oma tellimusest loobuda 2 (kahe) tööpäeva jooksul alates Müüjalt hinna muutumise kohta info saamisest. Tellimuse tühistamise korral tagastatakse Teile kogu Teie poolt makstud summa.

3. Ostukorv ja tellimuse sooritamine

3.1 Teie ostukorv luuakse hetkel, kui olete klikanud lingile “Tellin” ning “Lisa toode”.

3.2. Ostukorvis olevate toodete arvu võite muuta lahtris „Kogus“. Tellimuse vormistamiseks vajutage lingile „Osta tooted” ning Teid suunatakse tellimuse vormistamise leheküljele.

3.3. Tellimuse vormistamise lehel sisestage nõutavad andmed. Valige tarneviis ja vajutage “Jätkan” ning kui olete tellimuse makseviisi valinud vajutage “Tellin”.

Valides makseviisiks “Internetipank” valige palun pank Swed/SEB ja klikkige lingile “Valin” ning seejärel “Maksan” ning Teid suunatakse internetipanga lehele, kus on võimalik tasuda tellimuse eest. Peale seda saadetakse tellimiskinnitus Teie e-maili aadressile.

Valides makseviisiks “Ülekanne” klikkige lingile “Valin” ning seejärel “Tellin”. Peale seda kuvatakse ekraanile link, kus on võimalik avada Teie poolt sooritatud tellimus. Tellimiskinnitus saadetakse ka Teie e-maili aadressile. Peale tellimuse aktsepteerimist administraatori poolt saadetakse Teie e-maili aadressile tasumiseks arve. Tellimus läheb täitmisele peale ettemaksu laekumist.

Valides makseviisiks “Sularaha” klikkige lingile “Valin” ning seejärel “Tellin”. Peale seda kuvatakse ekraanile link, kus on võimalik avada Teie poolt sooritatud tellimus. Tellimiskinnitus saadetakse ka Teie e-maili aadressile. Tellimus läheb täitmisele peale administraatori poolset kinnitust, selleks võidakse Teil paluda veelkord kinnitada tellimuse korrektsust!

Valides makseviisiks “Pangakaart” klikkige lingile “Valin” ning seejärel “Tellin”. See makseviis sobib ainult siis, kui valite Omniva kohaletoimetamise, Eesti Posti kohaletoimetamise või Kaup24 väljastuspunktis kättesaamise. Kui valite kohaletoimetamise viisiks kulleri, siis kaardiga maksmise võimalused palun täpsustage eelnevalt kulleriga üle, kui ta Teiega ühendust võtab.

Valides makseviisiks “Järelmaksuga”, on Teil vaja ära täita pakutud e-taotlus meie süsteemis. Pärast tellimuse edastamist võtab klienditeenindaja Teiega ühendust 1 tööpäeva jooksul ja teatab, kas on võimalik järelmaksu lepingut sõlmida. Järelmaksuga tasumine on võimalik ainult juhul, kui Teie tellimuse ostusumma ületab 32 eurot (kogu ostukorv).

3.4. Olge tellimuse vormistamise täitmisel tähelepanelik, sest selle informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub Teie poolt ostetud toodete kiire ja probleemideta kohaletoimetamine.

3.5. Juhul kui Te kasutate ostu sooritamiseks Kaup24 veebilehte, loetakse ost sooritatuks ja müügileping Müüja ja Teie vahel sõlmituks pärast seda kui, Te valite toote või teenuse ning lisate selle ostukorvi ning täidate kõik tellimuse sammud, kaasa arvatud kinnitate tellimuse. Müüja saadab Teile vastavasisulise kirja tellimuse kinnituse kohta Teie e-posti aadressile ja/või tekstisõnumina.

4. Tellimuse eest tasumine

4.1. Toodete eest on võimalik tasuda:

  • Tellimuse esitamisel kasutades internetipanka (Swedbank või SEB)
  • Tellimuse esitamisel pangaülekandega arve alusel
  • Tellimuse esitamisel kasutades krediitkaarti
  • Kauba kättesaamisel sularahas või pangakaardiga
  • Järelmaksuga (liising)
  • Maksekaardiga (Deebet-, krediitkaart)

4.2. Juhul kui valite toodete eest tasumise arve alusel, siis tuleb see tasuda 3 päeva jooksul alates arve väljastamisest. Teie tellimus ja arve tühistatakse juhul, kui Te ei ole 3 päeva jooksul alates arve väljastamisest seda tasunud.

4.3 Valides makseviisiks „Sularahas/pangakaardiga” kuulub summa tasumisele Kaup24 kontoris (sularahas/pangakaardiga) või kullerile (ainult sularahas) kauba üleandmise hetkel.

4.4. Tellimuse sooritamisel edastatakse Teile tellimuse kinnitus. Ostu tõendav müügiarve väljastatakse Teile kauba kättesaamisel.

5. Toodete kohaletoimetamine ja üleandmine

5.1. Peale tellimuse jõustumist toimetatakse tooted kohale Teie poolt valitud tarneviisil. Erinevate kohaletoimetamise viiside tingimustega on võimalik tutvuda Kasutamistingimuste 7. peatükis ja Kaup24 veebilehel SIIN

5.2. Müüja tarnib kaubad Teieni vastavalt kokkulepitud tingimustele ja tarneaja jooksul. Juhul, kui Müüja ei ole võimeline kaupa kokkulepitud tingimustel ja tähtaja jooksul Teieni tarnima, teavitab ta sellest Teid. Teil on võimalik kas enda tellimus tühistada ja lepingust taganeda või nõustuda pikema tarnetähtajaga. Kui nõustute kauem ootama, siis peab Müüja viivitamatult Teiega ühendust võtma ning teavitama kauba saamise võimalikust tähtajast ning muudest olukorraga kaasnevatest tingimustest. Kui kaupa ei tarnita Teieni ka lisaajal, võite lepingust taganeda vastavalt Kasutamistingimuste punktis 9.1 sätestatule.

5.3. Kui Teie poolt tellitud tooted on kullerfirmale üle antud, võtab kullerfirma Teiega eelnevalt ühendust, et täpsustada toodete kohaletoomise aeg.

5.4. Palun jälgige tellimuse vormistamisel esitatavate kontaktandmete õigsust, vältimaks viivitusi ja arusaamatusi toodete kohaletoimetamisel. Kaup24.ee ja kullerfirma ei vastuta toodete kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Teie poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või -õigsusest. Tarneandmete hilisem muutmine ei ole võimalik.

5.7 Kui olete oma paki kätte saanud, vaadake palun alati üle selle seisukord ning vigade ilmnemisel kirjutage kvaliteet@kaup24.ee. Juhul, kui saate kauba kätte väljastuspunktis ja pakil ilmnevad vead, siis palume see koheselt fikseerida koos klienditeenindajaga.

5.8 Juhul kui olete valinud toodete eest tasumise viisiks tasumise kauba kättesaamisel sularahas või pangakaardiga, siis palun veenduge, et Teil on nõutav summa olemas.

6. Tellimuse tühistamine ja toote tagastamine

6.1. Tellimuse tühistamine ja toodete tagastamine on reguleeritud Kasutamistingimuste 9. peatükis.

6.2 Teil on õigus sidevahendi abil sõlmitud lepingust taganeda põhjust avaldamata 14 päeva jooksul vastavalt Eesti Vabariigis kehtivale seadusandlusele. 14-päevane taganemisõigus ei laiene võlaõigusseaduse § 53 lõikes 4 loetletud esemetele ja teenustele.

6.3 Lepingust taganemiseks tuleb Teil Müüjale esitades vastav avaldus. Avalduse vorm on kättesaadav SIIN. Avaldus tuleb saata e-kirja teel aadressil pood@kaup24.ee. Pärast avalduse saamist saadab Müüja Teile viivitamatult kinnituse avalduse kättesaamise kohta.

6.4 Kui avaldate Müüjale soovi ostu-müügilepingust taganeda ning ei ole veel oma kaupu saanud, siis tühistatakse Teie tellimus ning Teid teavitatakse sellest e-kirja teel. Kui soovite lepingust taganeda pärast kauba kätte saamist, tuleb arvestada toote tagastamisega seotud tingimustega, mis on sätestatud Kasutamistingimuste punktis 9.4.

6.5. Tagastatav toode ei tohi olla kahjustatud ega muudetud. Kaup tuleb tagastada komplektsena, sealhulgas tuleb üheaegselt koos tagastatava kaubaga tagastada ka kingitused, mis antud tootega kaasas olid. Kasutades 14-päevast lepingust taganemise õigust, vastutab tarbijast Klient tagastamisele kuuluva asja halvenemise korral asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest, kui ta on asja kasutanud muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Et veenduda asja olemuses, omadustes ja toimimises, peaks tarbija käsitsema ja kasutama asja üksnes nii, nagu tal lubataks tavapäraselt seda teha poes (jaekaubanduse kaupluses).

6.6 Juhul kui taganete lepingust, kasutades selleks 14-päevast taganemise õigust, tagastatakse Teile toodete eest tasutud summa (koos transpordimaksumusega) Teie pangakontole 14 päeva jooksul alates sellest kui olete Müüjale tagastanud lepingu esemeks olnud asja või esitanud tõendi, et olete  asja tagasi saatnud.  

6.5. Tarbijast klient kohustub kandma kauba tagastuskulud, välja arvatud juhul kui tagastamisele kuuluv toode ei vastanud tarbija tellimusele või tootel lasuvad puudused, mille kõrvaldamist on Teil õigus nõuda.

7. Pretensioonide esitamise õigus ja garantii

7.1. Müüja vastutab kaubal lasuvate puuduste eest, mis olid olemas kauba Teile üleandmise hetkel, isegi juhul kui puudus ilmneb hiljem, välja arvatud juhul kui Te teadsite või pidite teadma kaubal lasuvast puudusest lepingu sõlmimisel. Tarbijalemüügi puhul vastutab Müüja kauba puuduse eest, mis ilmneb kahe aasta jooksul asja üleandmisest ostjale. Eeldatakse, et kuue kuu jooksul kaubal ilmnenud puudus oli olemas kauba üleandmise ajal, kui selline eeldus ei ole vastuolus asja või puuduse olemusega.

7.2 Puuduseks, mille eest Müüja vastutab, ei peeta kaubal lasuvaid kahjustusi, mis on tekitatud Kasutamistingimuste punktis 8.3 sätestatud viisil, sealhulgas puudused, mis on tekkinud kokkupuutel kemikaalidega, kuumusega, teravate esemetega, niiskusega või muul sarnasel viisil või juhul, kui toodet ei kasutatud ette nähtud viisil või hoiustati valesti. Sellisel juhul ei ole Teil õigust nõuda Müüja kulul kahjustuste kõrvaldamist, toote asendamist ega raha tagastamist.

7.3 Puudusega kauba vahetamine, tagastamine ja parandamine toimib vastavalt Eesti Vabariigi õigusaktide nõuetele, eelkõige vastavalt võlaõigusseaduses sätestatud tingimustele. Toote nõuetele mittevastavuse või puuduse korral on Teil õigus kasutada võlaõigusseadusest tulenevaid õiguskatisevahendeid, sealhulgas nõuda toote asendamist nõuetele vastava ja puudusteta toote vastu või taganeda tellimusest ja tagastada nõuetele mittevastav toode Kaup24.ee kulul vastavalt Kasutamistingimustes sätestatule. Puudustega kauba parandamise, asendamise ja tagastamise tingimused on reguleeritud Kasutamistingimuste punktis 9.3.

7.4 Müüjat tuleb teavitada kaubal lasuvast puudusest mõisliku aja jooksul alates hetkest, millal Te puudusest teada saite aadressil pood@kaup24.ee. Tarbijalemüügi puhul peab tarbija teatama asja lepingutingimustele mittevastavusest müüjale kahe kuu jooksul pärast seda, kui ta sai mittevastavusest teada.

7.5 Tootele kehtib tootjapoolne garantii juhul kui see on märgitud toote kirjeldusse või tootega kaasas olevatesse dokumentidesse. Garantii kehtib vastavalt tootjapoolsetele garantiitingimustele, mis võivad erinevate tootjate puhul olla erinevad.

7.6 Garantiidokumentideks on müügiarve ja osa tootjate puhul ka tootja poolt lisatud dokumendid. Garantiidokumendid tuleb esitada koos tootega garantiiremonti. Garantiidokumendil peab olema märgitud toote mudel, seerianumber, müügi kuupäev. Nõuetekohaste dokumentide puudumisel garantii ei kehti.

7.7 Juhul kui Teie poolt ostetud tootele kehtib garantii, siis selle kehtivuse ajal esinevad puudused parandatakse ametlikus garantiiremondis, mis on tootja poolt litsentseeritud. Toote garantiiremonti edastamiseks võite pöörduda otse sobiva garantiiremonti teostava koostööpartneri poole. Garantiiremontide kontaktid leiate Kaup24 kodulehelt SIIT.

7.8. Enne kauba kasutamist, palun tutvuge tähelepanelikult kasutujuhendiga ning kasutage toodet vastavalt tootja soovitustele vältimaks toote valest kasutamisest tekitatud kahjustusi.  

8. Vastutus ja vääramatu jõud

8.1. Kaup24 vastutab Teie ees ja Teie vastutate Kaup24 ees teisele poolele käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

8.2. Kaup24 ei vastuta Teile tekitatud kahjude eest või toote kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või toote kohaletoomise viibimine on tingitud asjaolust, mida Kaup24 ei saanud mõjutada ning mille saabumist kaup24 ei näinud ette ega võinud ette näha (vääramatu jõud).

9. Muud tingimused

9.1. Kõiki kaup24 külastamise ja ostude sooritamise käigus teatavaks saanud kliendi isikuandmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset infot. Klientide andmeid töödeldakse vastavalt Privaatsustingimustes sätestatule jälgides kehtivaid andmekaitsenõudeid.

9.2. Kaup24 tingimustes eraldi lahendamata küsimustes lähtutakse Eesti Vabariigis kehtivatest õigusaktidest.

9.3. Teie ja Kaup24 vahel tekkinud vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on Teil õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijavaidluste komisjoni poole, mille info on leitav SIIN või Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendav platvormi poole, mis on leitav SIIN. Vaidluste lahendamisel lähtutakse Eesti Vabariigis kehtivatest õigusaktidest.

9.4. Kui Teil on Kaup24 veebipoe osas pretensioone või küsimusi, palume need saata e-kirjaga aadressile pood@kaup24.ee või helistada telefonil: +372 615 0026.

Pigu grupp:
Internetinė parduotuvė Interneta veikals Kaledos.lt

© 2008-2018 DLB Trading OÜ | kaup24.ee ™
Informatsiooni kirjastamine ja paljundamine ilma loata keelatud.