Käsitööga tegelemine on vaimselt rahustav ning ka käeliselt arendav tegevus. Selleks vajate käsitöötarbeid, millega vabal ajal tegeleda saate. Lisaks rahulikule hobile, läheb käsitöötarvikuid ka koolis vaja. Tikkimise, kudumise, õmblemise või heeldamise kaudu õpivad lapsed väärtustama ja hindama esemeid ja kujundeid erinevatest kultuuridest ja aegadest. Disaini-, kunsti- ja käsitöökogemus võimaldab neil oma ja teiste töid kriitiliselt analüüsida. Nad õpivad käituma ja mõtlema nagu disainerid, töötades arukalt ja loovalt. Meie veebipoest leiate kõik vajaliku, valikus on näiteks viltimisvillad, heegelnõelad, naasklid, erinevate kujudega kudumispõhjad, lõngad ja palju muud. Tutvuge valikuga ja leidke vajalikud tooted!
Populaarsed tooted
Kiire tarnega tooted
Kõrge hinnagu saanud tooted
Soovitame
Uued tooted
Käsitöötarbed koolitööks ja hobideks
Tänapäeval omab peaaegu iga laps nutitelefoni, tahvelarvutit või mõnda muud tehnoloogilist seadet. Enamik lapsed saavad esimese mobiiltelefoni juba enne kooli minekut. Nad toetuvad tehnoloogiale ka kõige lihtsamate ülesannete lahendamisel ning sukelduvad sotsiaalmeediasse, rakendustesse ja mobiilimängudesse peaaegu igal ärkveloleku hetkel. Kuid ka praegu on selles tehnoloogiapõhises maailmas lastele oluline mitte unustada põhioskusi, mida möödunud põlved on kasutanud põhivajadusest lähtuvalt. Käsitöö on hea viis, kuidas enda vaimset ja käelist tegevust arendada. Koolitundideks või lihtsalt hobikorras tegelemiseks leiate hulgaliselt käsitöötarbeid, valik on täna suurem kui eales varem.
Miks tegeleda käsitööga?
See vähendab stressitaset. Lapsed on stressi suhtes ülimalt tundlikud. Õmblemine võib olla ärevushäiretega laste jaoks suurepärane viis stressist vabanemiseks ja endale keskendumiseks muude sotsiaalsete survete kõrvalt. Käsitöö rütmilisus mõjub lastele rahustavalt. See terapeutiline tegevus oli seotud madalama pulsisageduse, vererõhu ja stressihormooni kahjuliku sisaldusega veres. Nagu meditatsiooni ja jooga puhul, võib ka käsitöö esile kutsuda lõdvestunud oleku, kus lapsed saavad muredest lahti lasta ja oma tööle keskenduda.
Käsitöö parandab sotsiaalseid oskuseid. Kui lapsed õpivad käsitööd klassiruumis või huvikoolis, antakse neile võimalus suhelda teiste omavanuste lastega. Tavaliselt istuvad nad koos klassikaaslastega ühise laua taga, keskendudes oma individuaalsetele projektidele, kuid samal ajal vesteldes teiste lastega. See grupitegevus annab neile võimaluse oma sotsiaalseid oskusi täiendada ning paljud lapsed leiavad nii eluaegseid sõpru. See on eriti kasulik häbelikele lastele. Need lapsed võivad sotsiaalses keskkonnas kogeda suurt ärevust, neil on raskusi sõprade leidmisega ja nad väldivad aktiivselt grupitegevuses osalemist. Teiste lastega projekti kallal töötamine võimaldab neil olla osa rühmast, tundmata märkimisväärset survet vestlusega liitumiseks. Pärast paari tundi tööga tegelemist on nad sisse elanud ja võivad tunda suuremat soovi käimasolevas arutelus osaleda.
Käsitöö on hea õppevahend. Kui lapsed õpivad tikkimist, heegeldamist või kudumist, ei õpi nad ainult seda konkreetset käsitööviis, vaid lihvivad reaalses maailmas vaja minevaid praktilisi oskusi, mis osutuvad kasulikuks kogu lapsepõlves ja ka täiskasvanuna. Keeruliste projektide juhiste järgimine, silmuste loendamine ja kangatüki mõõtmine on kõik ülesanded, mis parandavad laste matemaatilisi oskusi. Õmblemine, kudumine ja muu käsitöö aitavad lastel arendada ka kannatlikkust, peenmotoorikat ning silma ja käe koordinatsiooni.
Need on vaid mõned positiivsed küljed, mis käsitööga kaasnevad. Tutvuge lähemalt käsitöötarvete valikuga ja leidke enda lapse jaoks sobivad vahendid juba täna!