Tagastus ja garantiiremont

icon
Soovin kasutada garantiiteenust – toode on vigane või defektne
Millistele kaupadele ja kui kaua kehtib müüja vastutus ning müügigarantii?
arrow

Kaup24.ee platvormil müüdavate kaupade kvaliteedi eest vastutab kauba müüja. Kui müügi ajal oli müüdud kaup puudustega, siis on teil ostu-müügieeskirjades sätestatud tingimustel õigus kasutada õiguskaitsevahendeid. 

Kui olete tarbija, siis vastutab müüja mittevastavuste eest, mis ilmnevad kahe aasta jooksul alates asja ostjale üleandmisest, kusjuures ühe aasta jooksul üleandmisest alates kehtib eeldus, et mittevastavus oli olemas üleandmise ajal. Ühe aasta möödudes võib müüja paluda teil tõendada, et mittevastavus oli olemas üleandmise ajal.

Samuti võib müüja pakkuda müügigarantiid. Müügigarantii tingimused on sätestatud ostu-müügieeskirjades ning täpsustatud tootekirjelduses või ostuarvel. Müügigarantii kohalduvus, kehtivusaeg ja tingimused võivad varieeruda sõltuvalt tootest ja müüjast.
 

Millistele kaupadele garantii ei kehti?
arrow

  • Kvaliteedigarantii ei kehti, kui toote omadused vastavad selle kirjeldusele ning toodet on võimalik kasutada vastavalt otstarbele.
  • Kvaliteedigarantiid ei pakuta ka salvestusmeediale või seadmes sisalduvale teabele. See tähendab, et me ei vastuta, kui remondi käigus kaob seadmes olev isiklik teave. Samuti ei hüvitata kulusid, kui klient soovib oma andmeid taastada.
  • Kauba vastuvõtmisel kontrollige koheselt, kas see on kahjustada saanud ning veenduge, et kaup oleks korras ja korrektne. Kulleri käest tellimust vastu võttes pöörake tähelepanu pakendile – igasuguse kahtluse korral pakkige see kohe lahti. Märkige täheldatud defektid kauba vastuvõtmist kinnitavas dokumendis ja kirjutage kulleri või Kaup24.ee esindaja juuresolekul aruanne. Kui märkate puudusi pärast vastuvõtmisdokumendi allkirjastamist, ei ole meil võimalik vastutada toote või pakendi kahjustuste või dekfektsuse eest. Sellisel juhul antakse kvaliteedigarantii ainult mõne tehase poolt põhjustatud defekti ilmnemise korral.


Kutsume teid selle kohta lähemalt lugema ostu-müügieeskirjadest.

Kaupade kategooriad, mille suhtes kehtivad erikohustused
arrow
Kvaliteetsete (ilma defektita) kaupade tagastamine ei ole reeglina võimalik, välja arvatud juhul, kui olete tarbija ning taganete lepingust 14 päeva jooksul ja taganemise tingimused on täidetud.

Rakendame teatud kategooriasse kuuluvatele kaupadele eraldi garantiikohustusi.

  • DVD-d ja CD-d, arvutimängud. DVD-d ja CD-d, heli- või visuaalsete defektidega arvutimängud on võimalik meile tagastada. Sel juhul asendatakse tootmisdefektiga toode kvaliteetse tootega või makstakse teile toote eest makstud raha tagasi. Kvaliteetseid DVD-sid, CD-sid ega arvutimänge pole reeglina 14 päeva möödudes võimalik tagastada.
  • Kosmeetika ja parfümeeriatooted, hügieenitooted. Kui soetate sobimatu kvaliteediga kosmeetika-, parfümeeria- või hügieenitooteid, on teil õigus need tooted meile tagastada. Sel juhul vahetatakse halva kvaliteediga toode tasuta kvaliteetse toote vastu või makstakse teile toote eest tasutud raha tagasi. Kvaliteetseid kosmeetika-, parfümeeria- ja hügieenitarbeid ei ole reeglina 14 päeva möödudes võimalik tagastada.
  • Beebi- ja lastekaubad. Kui ostate beebile või lapsele sobimatu kvaliteediga toote, on teil õigus see toode meile tagastada. Sel juhul vahetatakse halva kvaliteediga toode tasuta kvaliteetse toote vastu või makstakse teile toote eest tasutud raha tagasi. Teatud beebidele ja lastele mõeldud toodetele (näiteks beebimööbel) kehtib tootjapoolne garantii, mille tingimused leiate konkreetse toote kirjeldusest ja garantiikaartidest. Imikutele ja lastele mõeldud kvaliteetseid kaupu on võimalik tagastada ainult õigusaktides ja meie ostu-müügi reeglites nimetatud tähtaja jooksul ja ainult vastavalt eeskirjade punktis 11 nimetatud nõuetele. Toote tagastamise kulud tasute sel juhul teie ise. Kvaliteetset beebide ja laste aluspesu ning hügieenitarbeid ei ole reeglina 14 päeva möödudes võimalik tagastada.
  • Optika ja elektroonika, mobiiltelefonid, arvuti- ja kodumasinad. Kõigile neile kaupadele kehtib tootjapoolne garantii, mille tingimused ja reeglid leiate vastavate toodete tootekirjeldustest ning garantiikaartidest. Toote tootjapoolne garantiikohustus kehtib ainult juhul, kui toote kasutamistingimusi, mis on täpsustatud garantiikaardis ning toote kasutusjuhendis ja veebisaidil, ei ole rikutud. Kaupadele, mis on valmistatud vastavalt ostja erisoovidele ja isiklikele juhistele ja ostja valikule, ei kehti vastavalt võlaõigusseaduse § 53 lg 4 alusel taganemisõigus ja kvaliteetseid kaupu tagastada pole võimalik. Teave selle kohta, kas konkreetsele tootele kehtib käesolevas lõikes määratletud piirang, on esitatud Kaup24.ee lehel olevas tootekirjelduses.
  • Mööbel Kõikidele selle kategooria toodetele kehtib 365-päevane garantii, mille kõik tingimused ja lisateabe leiate konkreetse toote kirjeldustest, garantiikupongidest või klõpsates siin. Toote tootjapoolne garantiikohustus kehtib ainult juhul, kui toote monteerimise ja kasutamise tingimusi ei ole rikutud. Pärast ühe selle kategooria eseme ostu tuleb toodet enne monteerimist hoolikalt kontrollida. Juhul, kui pärast kauba ostmist märkate, et toode on halva kvaliteediga, on teil õigus selline kaup tagastada meile toote garantiikaardil määratud tähtaja jooksul. Sel juhul vahetatakse halva kvaliteediga toode tasuta kvaliteetse toote vastu või makstakse teile toote eest tasutud raha tagasi. Kui märkate garantiiajal toote varjatud defekte, siis tehke neist foto ja saatke meile foto koheselt e-posti teel kvaliteet@kaup24.ee. Seejärel teeb kauba tootja kindlaks, kas toote puudus käib garantii alla, s.t. kas kauba defekt on tehasest tulenev. Tootja otsusest teavitame teid koheselt teie poolt määratud sidevahendi teel.
  • Aluspesu, öösärgid, pidžaamad, sukkpüksid, sukad, sokid. Kui olete ostnud sobimatu kvaliteediga aluspesu, öösärgi, pidžaama, retuusid, sukad või sokid, on Teil on õigus seda tüüpi kaubad meile tagastada. Sel juhul vahetatakse halva kvaliteediga toode tasuta kvaliteetse toote vastu või makstakse teile toote eest tasutud raha tagasi. Kvaliteetset aluspesu, öösärke, pidžaamasid, sukkpükse, sukki ega sokke ei ole reeglina 14 päeva möödudes võimalik tagastada.

Kuhu pean garantiiteenuse saamiseks pöörduma?
arrow
Aja säästmiseks soovitame teil toode toimetada otse tootja määratud garantiiteenindusse. Otseselt remondiettevõttega ühendust võttes on võimalik toode parandada paari päeva võrra kiiremini. Teavet selle kohta, kes ostetud tootele garantiiteenust osutab, leiate siit.

Samuti on võimalik Kaup24.ee lehelt soetatud kaupu toimetada Kaup24.ee füüsilisse kauplusesse. Kaupluse aadressi ja lahtiolekuajad leiate siit.
Toode on võimalik garantiiremonti saata ka kulleriga. Kui kauba müüjaks on Kaup24.ee, on vaja märkida aadress: Mustamäe tee 46, 10621 Tallinn, Eesti.

Kui kauba müüjaks on mõni teine pood, siis palume saata toode arvel näidatud aadressile.

Palume Teid tungivalt toode korralikult pakkida, et see saatmise käigus viga ei saaks. Kui toode on saadetise ajal kahjustada saanud, ei ole võimalik garantiiteenust osutada. 
Mis saab, kui mulle tundub, et toode on halva kvaliteediga?
arrow
Kui kahtlustate, et olete saanud defektse toote, on teil mitu võimalust:

  • Kui toote puudusi on võimalik kõrvaldada, võite pöörduda müüja poole. Pange tähele, et toote müüjaks võib olla mitte ainult Kaup24.ee e-pood, vaid ka teised kauplused. Seda on võimalik arvelt kontrollida.
  • Ostetud kaubale on võimalik kohaldada defektsuse tõttu kaotatud väärtusele vastavalt allahindlust.
  • Toode on võimalik vahetada identse kvaliteetse toote vastu, välja arvatud juhul, kui toote puudused on väikesed või põhjustatud Teie süül.
  • Võite toote tagastada ja kui müüja leiab, et tagastatud tootel on tõepoolest olulisi puudusi, saate toote eest tasutud raha tagasi. Raha tagastamise periood on 14 kalendripäeva alates müüja poolsest toote defektsuse kinnitamisest.

Kõigil juhtudel saadetakse kaubad võimalike kvaliteedipuuduste kontrollimiseks ja tuvastamiseks tootjale ja / või volitatud teenindajale. Ülevaatus võib aega võtta kuni 3 nädalat.

Juhime tähelepanu, et kui olete tarbija, siis vastutab müüja üksnes selliste mittevastavuste eest, mis ilmnevad 2 aasta jooksul kauba üleandmisest. Seejuures eeldatakse, et ühe aasta jooksul alates üleandmisest ilmnenud puudused olid olemas asja üleandmise ajal. Kui puudus ilmneb hiljem, olete kohustatud tõendama, et puudus oli olemas asja üleandmise ajal. Kui kaubale kehtib müügigarantii, mis on nimetatud tingimustest soodsam, võib müüja vastutada ka hiljem.

Kutsume teid selle kohta lähemalt lugema ostu-müügieeskirjadest.

Kui kaua remont aega võtab?
arrow
Tootja süül tekkinud defektide parandamisele kulub tavaliselt 2–3 nädalat alates toote garantiiteenindusse üleandmisest. Kui selgub, et remont nõuab osade tarnimist välismaalt, pikeneb ooteaeg 45 päevani.
Kas on võimalik ostu kindlustada / garantiid pikendada?
arrow
Nii veebis kui kaupluses ostu sooritades on teil võimalus soetada juurde toote õnnetusjuhtumikindlustus või pikendada garantiiaega 5 aastani.
Tutvuge „Warranty Expert“ garantii pikendamise ja ostukindlustuse reeglitega siin.
icon
Soovin tagastada kvaliteetse kauba, mis mulle ei sobinud
Kui kaua võib defektideta toodet tagastada?
arrow

Kui te olete Tarbija ning soetasite kauba Kaup24.ee e-poest ning otsustate soetatud eseme ilma põhjuseta tagastada, on Teil võimalik seda teha 14 kalendripäeva jooksul vastavalt ostu-müügieeskirjade tingimustele.

Teatud tingimustel pakub DLB Trading OÜ müüjana ka raha tagastamise lisagarantiid. See kehtib pärast 14 päeva möödumist, kuid mitte kauem kui 30 päeva pärast kauba üleandmist. Sel juhul kehtivad tootele mitmed lisatingimused. Toote pakend peab olema kahjustamata, kaasas peavad olema kõik autentsed etiketid ja kaitseümbrised ning toode peab välja nägema täpselt selline, nagu see oli kauba soetamisel. Kui olete pakendit kahjustanud, ei ole Teil võimalik 14 päeva möödudes kvaliteetset kaupa tagastada ega raha tagasi saada.
Kui soetasite mööbli, siis seda tüüpi toodetele kehtib täiendav 365-päevane raha tagasi garantii. Toode tuleb tagastada originaalpakendis, korrektses ja kahjustamata pakendis ning kokku pandud või kokku üritatud panna mööblit ei ole võimalik tagastada. Oluline on mainida, et toode ei tohi olla kaotanud oma kaubanduslikku välimust ning see tuleb tagastada samade selle juures olnud osadega, nagu kättesaamisel. Järelmaksuga soetatud mööblile raha tagasi garantii ei kehti.

Teiste müüjate müüdud kaupadele võivad kehtida ülaltoodust erinevad garantiitingimused, mis on täpsustatud tootekirjelduses ja/või müügidokumentidel.

Kutsume teid selle kohta lähemalt lugema  ostu-müügieeskirjadest.

Millist kaupa ei ole võimalik tagastada?
arrow
Kauba kättetoimetamisest alates 14 kalendripäeva kehtiv lepingust taganemise õigus ei kehti võlaõigusseaduse § 53 lõikes 4 sätestatud juhtumitel. Muuhulgas puudub lepingust taganemise õigus juhul, kui:

  • Kaup on valmistatud arvestades Tarbija isiklikke vajadusi;
  • Kaup on valmistatud Tarbija esitatud tingimuste kohaselt;
  • Kaup on kiiresti riknev või vananev;
  • Kaup on üle antud suletud pakendis, see on pärast kohaletoimetamist avatud ning ei ole seetõttu kõlblik tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel;
  • Kaubaks on ajalehed, ajakirjad või muud perioodiliselt ilmuvad väljaanded, välja arvatud kui selliste Kaupade tellimiseks on sõlmitud kestvusleping;
  • Kaubaks on suletud ümbrises audio- ja videosalvestised või arvutitarkvara, kui Tarbija on ümbrise avanud;

Juhime tähelepanu, et kui tagastate 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest ostetud kauba, siis on teil õigus kogu ostuhinna tagastamisele üksnes juhul, kui olete enne tagastamist kauba kasutanud üksnes viisil, mis on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil, nagu lubataks seda tavapäraselt teha füüsilises kaupluses. Kui olete kauba kasutanud muul viisil, kui on vaja tavapäraselt asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks, vastutate kauba kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest. Sama kehtib juhul, kui tagastate kahjustatud või hävitatud kauba. Sellisel juhul on müüjal õigus ostusummaga tasaarvestada summa, mis vastab kauba parandamis-, asendamis- või uueväärseks taastamise kuludele või objektiivselt põhjendatud kahjule.

Kui soovite kasutada raha tagastamise lisagarantiid ja tagastada kauba pärast 14 päeva möödumist, kuid mitte hiljem kui 30 päeva pärast kauba kättesaamist, ei ole võimalik tagastada kaupa, millelt on eemaldatud autentsed etiketid, kaitsekiled, originaalpakend või mille müügivälimus on kahjustunud. Samuti ei ole võimalik lisagarantiid kasutada järgmiste kaupade puhul:

  • Kaup24.ee kinkekaardid;
  • pakendatud kaubad, mis on pärast kohaletoomist pakendist välja võetud ja mida ei saa tagastada tervishoiu või hügieeni põhjustel;
  • beebiriided;
  • mänguasjad, imikute mänguasjad, imikute hooldusvahendid;
  • kaubad, mis valmistati Ostja eritellimusel või on ilmselgelt selleks kohandatud või mis oma olemuse tõttu pärast Ostjale üleandmist ei saa olla tagastatud seoses kaubanduslike omaduste kaotamisega, on kiiresti riknevad või nende säilivusaeg lõpeb;
  • täiskasvanutele mõeldud tootevalikusse kuuluvad tooted;
  • jalanõud;

riided.

Kutsume teid selle kohta lähemalt lugema ostu-müügieeskirjadest.

Kuhu on võimalik kaubad tagastada?
arrow

Samuti on võimalik kaubad toimetada Kaup24.ee füüsilisse kauplusesse. Kaupluse aadressi ja lahtiolekuajad leiate siit.
Kaupu on võimalik saata ka kulleriga. Kui kauba müüjaks on Kaup24.ee, siis tuleb märkida aadress: Luite 19A, 11313 Tallinn, Eesti. Kui kauba müüjaks on mõni teine kauplus, palume saata kaup arvel näidatud aadressile. Palume teil tooted pakkida selliselt, et need saatmise käigus viga ei saaks. Kui toode on saatmisel kahjustada saanud, ei ole meil võimalik pakkuda lisagarantiid ning võime tasaarvestada toote parandamise või asendamise kulud teile tagastatava ostusummaga.

Kas Kaup24.ee kauplusesse on võimalik tuua vananenud elektri- või elektroonikaseadmeid?
arrow
Jah.

Elektri- ja elektroonikaseadmed sisaldavad ohtlikke aineid, mis kujutavad endast ohtu keskkonnale ja inimeste tervisele. Seetõttu ei tohi seda tüüpi kasutuselt kõrvaldatud tooteid koos teiste olmejäätmetega ära visata. Soetades Kaup24.ee elektroonikapoest elektri- või elektroonikatoote, saate meie kauplusesse tuua sama tüüpi kasutuskõlbmatu seadme.
Kui soovite oma vanad elektri- ja elektroonikaseadmed utiliseerida, pöörduge palun teenindajate poole, kes juhatavad teid spetsiaalsete konteineriteni.
Meie ettevõte teeb koostööd ohtlike jäätmeid utiliseeriva ettevõttega, kellele regulaarselt kogutud ohtlikud jäätmed üle anname. Seetõttu võite kindel olla, et vanad jäätmed kõrvaldatakse ohutult ja nõuetekohaselt
https://eesringlus.ee/turustajale/ees-jaatmed/