1

Tagastus ja garantiiremont

icon
Soovin kasutada garantiiteenust – toode on vigane või defektne
Millistele kaupadele ja kui kaua kehtib müüja vastutus ning müügigarantii?

Kõik meie tooted on kaetud kvaliteedigarantiiga. Seda garantiid tuntakse ka juriidilise või tehasesisese garantiina. Kehtivusaeg on erinev: nagu ka muud tingimused, on see märgitud toote kirjelduses või ostetud tootega kaasas oleval arvel, mis on sama, mis garantiikaart.

Millistele kaupadele garantii ei kehti?

  • Kvaliteedigarantii ei kehti, kui toote omadused vastavad selle kirjeldusele ning toodet on võimalik kasutada vastavalt otstarbele.
  • Kvaliteedigarantiid ei pakuta ka salvestusmeediale või seadmes sisalduvale teabele. See tähendab, et me ei vastuta, kui remondi käigus kaob seadmes olev isiklik teave. Samuti ei hüvitata kulusid, kui klient soovib oma andmeid taastada.
  • Kauba vastuvõtmisel kontrollige koheselt, kas see on kahjustada saanud ning veenduge, et kaup oleks korras ja korrektne. Kulleri käest tellimust vastu võttes pöörake tähelepanu pakendile – igasuguse kahtluse korral pakkige see kohe lahti. Märkige täheldatud defektid kauba vastuvõtmist kinnitavas dokumendis ja kirjutage kulleri või Kaup24.ee esindaja juuresolekul aruanne. Kui märkate puudusi pärast vastuvõtmisdokumendi allkirjastamist, ei ole meil võimalik vastutada toote või pakendi kahjustuste või dekfektsuse eest. Sellisel juhul antakse kvaliteedigarantii ainult mõne tehase poolt põhjustatud defekti ilmnemise korral.


Kutsume teid selle kohta lähemalt lugema ostu-müügieeskirjadest.

Kaupade kategooriad, mille suhtes kehtivad erikohustused

Iga Kaup24.ee poolt müüdava toote põhiomadused on üldjuhul märgitud iga toote kirjelduses. Teatud kaupadele kehtib tootja garantii, mille tingimused on sätestatud selliste kaupade kirjelduses ja üksikasjalikult arvel.

Kuhu pean garantiiteenuse saamiseks pöörduma?

Kui soovid aega säästa, soovitame tarnida toote otse tootja müügijärgsesse teeninduskeskusesse. Kui suhtled otse ettevõttega, kes toodet parandab, saab toote parandada isegi mitu päeva kiiremini. Teavet selle kohta, kes pakub teie toote müügijärgset hooldust, leiad siit.

Kui kaup ei vasta kvaliteedinõuetele, on Ostjal õigus nõuda esmajärjekorras kauba nõuetekohast kvaliteeti ja kui see ei ole võimalik, siis on õigus kauba hinna proportsionaalset vähendamist või müügilepingu ühepoolset lõpetamist. Selleks, et tagada kauba nõuetekohane kvaliteet, on Ostjal võimalus valida, kas nõuda kauba parandamist (remonti) või selle asendamist, välja arvatud juhul, kui nõudmist ei ole võimalik täita või kui Müüja ei saa seda teha, sest see tekitaks ebaproportsionaalselt suuri kulusid võrreldes teise nõude täitmise kuludega, võttes arvesse kõiki asjaolusid, sealhulgas:

  • kauba väärtus, kui kaup ei oleks defektne;
  • puuduse/ mittevastavuse olulisus;
  • kas teise nõude kohaldamine põhjustaks ostjale ebamugavusi.

Tagastamistähtaeg, mis on 14 kalendripäeva, algab Müüja poolt puuduse teadasaamisest.

Lisateabe saamiseks vaadake palun Müügitingimused.

Kui kaua remont aega võtab?

Tavaliselt võtab tootja poolt põhjustatud vigade kõrvaldamine kuni 30 päeva.

Kas on võimalik ostu kindlustada / garantiid pikendada?

Nii veebis kui kaupluses ostu sooritades on teil võimalus soetada juurde toote õnnetusjuhtumikindlustus või pikendada garantiiaega 5 aastani.
Tutvuge „Warranty Expert“ garantii pikendamise ja ostukindlustuse reeglitega siin.

Millised on tootja garantii erinevused füüsiliste ja juriidiliste isikute puhul?

Tootja garantii kehtib füüsilistele isikutele 24 kuud ja juriidilistele isikutele 12 kuud. Teatud kaupadele võib juriidiliste isikute puhul kehtida pikem garantii kui 12 kuud. See on märgitud selliste kaupade kirjelduses ja üksikasjalikult arvel.

icon
Soovin tagastada kvaliteetse kauba, mis mulle ei sobinud

Kui kaua võib defektideta toodet tagastada?

Enamikul meie toodetest on raha tagasi garantii. Kui otsustad oma ostu ilma põhjuseta tagastada, võid seda teha 14 päeva jooksul.

On ka võimalus kasutada täiendavat raha tagasi garantiid, mis kehtivad pikema aja jooksul (lisateavet leiad 30-päevasest või 40-päevasest või 60-päevasest või 365-päevasest raha tagasi garantiist). Sellisel juhul kehtivad toote suhtes mitmed lisatingimused. Toote pakend peab olema puutumatu, sellega peavad kaasas olema kõik autentsed etiketid ja kaitsekotid ning toode peab olema täpselt sama, mis ostmisel.

Kõiki kvaliteetseid kaupu ei saa siiski 14 päeva jooksul tagastada ning on mõned erandid, mida käsitletakse allpool.

Millist kaupa ei ole võimalik tagastada?

1. Õigus ostu-müügilepingust taganeda, kui kaupa soetatakse veebilehelt www.kaup24.ee:

Ostjal on õigus taganeda kaugmüügilepingust põhjust täpsustamata 14 (neljateistkümne) päeva jooksul, teatades sellest Müüjale või Kaup24.ee-le käesolevates Eeskirjades sätestatud korras. Juhime tähelepanu, et Ostja ei saa seda õigust kasutada juhul, kui ta sõlmib ühe Eesti Vabariigi võlaõigusseaduse § 47 lõikes 3 nimetatud lepingust, mis puudutab:

  • kaubad, mis on valmistatud vastavalt ostja poolt kindlaksmääratud spetsifikatsioonidele või mis on sõnaselgelt kohandatud vastavalt ostja isiklikele vajadustele;
  • kaubad, mis on kergesti riknevad või mille säilivusaeg on lühike;
  • kui pakendatud kaupu ei saa enam tagastada tervislikel või hügieenilistel põhjustel ja need on pärast tarnimist lahti pakitud (nt kaitsemaskid, visiirid, aluspesu jne);
  • kaubad, mis oma olemusest tulenevalt on pärast tarnimist teistest kaupadest eristamatud;
  • alkohoolsed joogid, mille hind on fikseeritud müügilepingu sõlmimise ajal ja mida saab tarnida alles 30 päeva pärast ja mille õiglane väärtus sõltub turukõikumistest, mis ei ole kauplejast sõltuvad;
  • kaubad, mis on ostetud lepingute alusel, mille alusel ostja on esitanud müüjale konkreetse taotluse, et müüja külastaks teda kiireloomuliste remondi- või hooldustööde tegemiseks. Kui müüja [GZ1] osutab sellisel juhul rohkem lisateenuseid, kui ostja on konkreetselt taotlenud, või müüb rohkem lisakaupu, kui on vaja remondi või hoolduse teostamiseks, kehtib taganemisõigus nende lisateenuste või -kaupade suhtes;
  • pakendatud video- või helisalvestised või pakendatud tarkvara, kui need on pärast tarnimist lahti pakitud;
  • ajalehed, perioodikaväljaanded või ajakirjad, välja arvatud selliste väljaannete tellimuslepingud;
  • füüsilisel andmekandjal mitte sisalduv digitaalne sisu, tingimusel, et tarnimine on alustatud ostja eelneval selgesõnalisel nõusolekul ja teadmisel, et sellega kaasneb taganemisõiguse kaotamine;
  • teenuste eest, mis on ostjale täielikult osutatud, tingimusel, et ostja on enne teenuste osutamist selgesõnaliselt nõustunud ja tunnistanud, et ta kaotab oma taganemisõiguse, kui müüja on lepingu täielikult täitnud.

Kuhu on võimalik kaubad tagastada?

Kaupade tagastamiseks soovitame kõigepealt kontrollida, kas tegemist on kaup24.ee müüja või teiste müüjate kaupadega. Selleks ava tellimus oma kontol ja jaotisest "Müüja" leiad kõik vajalikud andmed.

Kvaliteetse toote tagastamiseks peab ostja täitma kaup24.ee kontol tagastusvormi, mille leiab tagastatavast tellimusest. Juhised oma kontol tagastusvormi täitmiseks leiate siit. Tagastusvormi täitmisel saab ostja valida soovitud tagastamisviisi , tagastamine kullerteenuse kaudu voi pakiautomaatiga).
 

Saad toote tagastada ka otse müüjale, saates selle tagasi.
 

Kui tagastad eseme, mis ei ole õige kvaliteediga

  • Kui müüja on kaup24.ee, siis saada kaup sellel aadressil:
    Saaja: Kaup24 - Returns
    Aadress: Rukki tee 7, Lehmja küla, Rae vald, Harju maakond, 75306 ja teavitada müüjat kaup24.ee aadressil pood@kaup24.ee
  • Kui müüja ei ole kaup24.ee, siis järgige tellimuse täitmist kinnitavas e-kirjas toodud juhiseid.
     

Kuidas oma raha tagasi saan?

Raha tagastatakse Ostjale 14 (neljateistkümne) kalendripäeva jooksul pärast seda, kui Müüja on saanud Ostjalt teate, et ta soovib kasutada ühte Reeglit punktides 11.1-11.3 sätestatud õigust, ning kui Ostja ei ole kaupa Müüjale tagastanud, arvestatakse käesolevas punktis sätestatud tähtaega alates kauba Müüjale tagastamise kuupäevast.

Kuhu viia vananenud elektri- või elektroonikaseadmed? 
 

Elektri- ja elektroonikaseadmed sisaldavad ohtlikke aineid, mis kujutavad endast ohtu keskkonnale ja inimeste tervisele. Seetõttu ei tohi seda tüüpi kasutuselt kõrvaldatud tooteid koos teiste olmejäätmetega ära visata. Need saad viia lähimasse kogumispunkti: https://eesringlus.ee/kuhu-viia-vana-kodutehnika-ja-patareid/