1

Industrial Marketing

Täpsustused:
Autor: Thomas Fotiadis, Adam Lindgreen, George J. Siomkos, Christina OEberg, Dimitris Folinas
Lehekülgede arv: 400
Ilmumisaasta: 2022
Kauba ID: 15355474
  • Täishind
  • Maksa osade kaupa 906 x 12 kuus
8672
11309
-23%
8672
906 / kuus
või
3 2892
Ilma lisatasudeta
Müüja: Pro Baltic 4.3
Lisa korvi
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

14. aprillist

000

SmartPosti pakiautomaat

14. aprillist

000

Postkontor

14. aprillist

000

Kuller

14. aprillist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

14. aprillist

000

SmartPosti pakiautomaat

14. aprillist

000

Postkontor

14. aprillist

000

Kuller

14. aprillist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Müüja: Pro Baltic 4.3

Toote kirjeldus: Industrial Marketing

An introductory textbook on industrial marketing and supply chain management that discusses industrial products and pricing, as well as key topics such as co-creation of value, big data, innovation, green practices and CSR. The textbook includes: The marketing philosophy on industrial markets The characteristics of industrial markets The marketing mix and the product life cycle The issues surrounding distribution and operations including value creation, business relationships and networks Case studies and mini case studies (vignettes) This textbook is suitable for students studying industrial marketing and other related courses at undergraduate and graduate levels. Thomas Fotiadis is an Associate Professor of Marketing and Head of the Marketing Laboratory in the Department of Production and Management Engineering, School of Engineering at Democritus University of Thrace, Greece. Adam Lindgreen is Professor and Head of Department of Marketing at Copenhagen Business School, Denmark and Extraordinary Professor at University of Pretoria's Gordon Institute of Business Science, South Africa. George J. Siomkos is Professor of Marketing at the Athens University of Economics & Business (AUEB), Director of the MSc Program in Services Management and previously Dean of the School of Business, AUEB, Greece. Christina OEberg is Professor at CTF Service Research Center, Karlstad University and associated with the Ratio Institute, Sweden. Dimitris Folinas is Professor in the Department of Supply Chain Management at International Hellenic University, Greece.

Üldine tooteinfo: Industrial Marketing

Kauba ID: 15355474
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,03 x 0,19 x 0,23 m, 0,72 kg
Kirjastus: SAGE Publications Ltd
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Pehme
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Majandusteadus
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Thomas Fotiadis, Adam Lindgreen, George J. Siomkos, Christina OEberg, Dimitris Folinas
Lehekülgede arv: 400
Ilmumisaasta: 2022

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Partnerite pakkumised
Reklaam

Hinnangud ja arvustused (0)

Industrial Marketing
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki