Truth at Work: The Science of Delivering Tough Messages

Täpsustused:
Autor: Mark Murphy
Lehekülgede arv: 224
Ilmumisaasta: 2016
Kauba ID: 12228600
5333
7199
-25%
Müüja: Minced 4.4
Lisa korvi
705 / kuus

3 1779
Ilma lisatasudeta
Sinu linn

Tallinna väljastuspunkt (Mustamäe tee 46, Tallinn)

21. maist

000

Postkontor

22. maist

199

Omniva pakiautomaat

22. maist

219

DPD pakiautomaat

22. maist

249

Smartpost pakiautomaat

22. maist

259

Kuller

22. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Postkontor

22. maist

199

Omniva pakiautomaat

22. maist

219

DPD pakiautomaat

22. maist

249

Smartpost pakiautomaat

22. maist

259

Kuller

22. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Müüja: Minced 4.4

Toote kirjeldus: Truth at Work: The Science of Delivering Tough Messages

The truth matters! New York Times bestselling author Mark Murphy returns, with the latest science and techniques for delivering tough messages without causing anger or defensiveness.  The greatest workplaces have one thing in common; they speak the truth!  And they do it without causing anger, resentment, or defensiveness.  Unfortunately, a whopping 80 to 90 percent of employees and managers are reluctant, or struggle, to speak the truth.  New York Times bestselling author Mark Murphy provides the science and tools for calmly and rationally leading people to question their preconceptions, accept new information, and eventually change their beliefs.  Truth at Work shows that by moving from confrontations to conversations, from feelings to facts, and from diatribe to dialogue, you can get everyone to hear and accept hard truths.You’ll learn:• How psychological phenomena like cognitive dissonance, the Dunning-Kruger effect, and selective perception cause people to deny, resist or attack the truth• How to delayer your conversations into 4 parts (Facts, Interpretations, Reactions, Ends) and which pieces you should and shouldn’t share• How the 5-part I.D.E.A.S. Script can make someone a willing participant in a truthful dialogue• How to assess if your current approach is too tough or too soft• A checklist for diagnosing whether you need a one-time talk or multi-conversation process• How Structured Listening helps you calmly and logically control volatile conversations• The 7 phrases that make people defensive (and what you should say instead)• And much more!Whether you’re trying to gain acceptance for a brilliant discovery, convince an employee to get to work on time, stop your coworker from being a jerk or urge your boss to tell you the truth about why they’re mad, Truth At Work makes even the toughest messages easy to hear. 

Üldine tooteinfo: Truth at Work: The Science of Delivering Tough Messages

Kauba ID: 12228600
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Kirjastus: McGraw-Hill Education
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Pole informatsiooni
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Täpsustamata
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Mark Murphy
Lehekülgede arv: 224
Ilmumisaasta: 2016

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Hinnangud ja arvustused (0)

Truth at Work: The Science of Delivering Tough Messages
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki