Autor: | Peter Gomez, Mark Lambertz |
Lehekülgede arv: | 234 |
Ilmumisaasta: | 2023 |
Kauba ID: | 22669453 |
Master complex problems and face radical uncertainty by unleashing the power of small data.
Leading by Weak Signals argues that impending dangers, new business opportunities or innovative ideas may be missed when data are classified as simply not "big enough."
This insightful book with its new approach initiates a radical shift in perspective from running the business to changing the business. While Big Data are very well suited to run a business efficiently, Small Data lay open phenomena which are connected to transforming a company, like inflection points, scale changes, or critical transitions.
The authors present practical business examples and an 8-step framework to implement their ideas in teams and on the individual level.
Kauba ID: | 22669453 |
Kategooria: | Majandusalased raamatud |
Tootepakendite arv: | 1 tk. |
Paki suurus ja kaal (1): | 0,02 x 0,2 x 0,13 m, 0,28 kg |
Kirjastus: | De Gruyter |
Raamatu keel: | Inglise keel |
Tüüp: | Täpsustamata |
Autor: | Peter Gomez, Mark Lambertz |
Lehekülgede arv: | 234 |
Ilmumisaasta: | 2023 |
Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.
*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.