1

Brief - Make a Bigger Impact by Saying Less

Täpsustused:
Autor: J McCormack
Lehekülgede arv: 256
Ilmumisaasta: 2014
Kauba ID: 16788859
2418
Lisa korvi
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

27. märtsist

000

Smartpost pakiautomaat

27. märtsist

000

Postkontor

27. märtsist

000

Kuller

27. märtsist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

27. märtsist

000

Smartpost pakiautomaat

27. märtsist

000

Postkontor

27. märtsist

000

Kuller

27. märtsist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

  • 95% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Teised on vaadanud

Toote kirjeldus: Brief - Make a Bigger Impact by Saying Less

Introducing his B.R.I.E.F. approach, the founder and CEO of Sheffield Marketing Partners, which specializes in message and narrative development, helps readers simplify and clarify complex communication to become a lean communicator.
Get heard by being clear and conciseThe only way to survive in business today is to be a lean communicator. Busy executives expect you to respect and manage their time more effectively than ever. You need to do the groundwork to make your message tight and to the point. The average professional receives 304 emails per week and checks their smartphones 36 times an hour and 38 hours a week. This inattention has spread to every part of life. The average attention span has shrunk from 12 seconds in 2000 to eight in 2012.So, throw them a lifeline and be brief.Author Joe McCormack tackles the challenges of inattention, interruptions, and impatience that every professional faces. His proven B.R.I.E.F. approach, which stands for Background, Relevance, Information, Ending, and Follow up, helps simplify and clarify complex communication. BRIEF will help you summarize lengthy information, tell a short story, harness the power of infographics and videos, and turn monologue presentations into controlled conversations.Details the B.R.I.E.F. approach to distilling your message into a brief presentationWritten by the founder and CEO of Sheffield Marketing Partners, which specializes in message and narrative development, who is also a recognized expert in Narrative Mapping, a technique that helps clients achieve a clearer and more concise messageLong story short: BRIEF will help you gain the muscle you need to eliminate wasteful words and stand out from the rest. Be better. Be brief.

Üldine tooteinfo: Brief - Make a Bigger Impact by Saying Less

Kauba ID: 16788859
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Kirjastus: John Wiley & Sons Inc
Raamatu keel: Inglise keel
Tüüp: Majandusteadus
Autor: J McCormack
Lehekülgede arv: 256
Ilmumisaasta: 2014

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Partnerite pakkumised
Reklaam

Hinnangud ja arvustused (0)

Brief - Make a Bigger Impact by Saying Less
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Soovitame osta koos: Brief - Make a Bigger Impact by Saying Less

Reklaam

Parimad pakkumised müüjalt Bookstore Krisostomos