1

Modesty: A Fashion Paradox

Täpsustused:
Autor: Hafsa Lodi
Lehekülgede arv: 288
Ilmumisaasta: 2020
Kauba ID: 13875006
3184
Müüja: EasyShop 4.4
Pakkumised teistelt müüjatelt (2):
3144
-
3667
Lisa korvi
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

4. aprillist

000

SmartPosti pakiautomaat

4. aprillist

000

Postkontor

4. aprillist

000

Kuller

4. aprillist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

4. aprillist

000

SmartPosti pakiautomaat

4. aprillist

000

Postkontor

4. aprillist

000

Kuller

4. aprillist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Pakkumised teistelt müüjatelt
KATARATA
3144 3699
Pro Baltic
3667 4809
Müüja: EasyShop 4.4

Teised on vaadanud

Toote kirjeldus: Modesty: A Fashion Paradox

Modest fashion has been gaining momentum in the mainstream global fashion industry over the past half-decade and is now a multi-billion-dollar retail sector. Its growing and now consistent appearance on high-profile fashion runways, on celebrities and in the headlines of fashion publications and news outlets, has shown that the modest fashion movement is hugely relevant to consumers. This is particularly true for millennials who are attracted to the feminist influences behind concealing your body, follow faith-based dress codes, or are attuned to social media, where more and more modest fashion bloggers are using imagery to inspire their followers. While the movement can credit European high fashion houses, like Gucci, for making conservative dresses and layering “in style” and “on trend,” and subsequent Western labels like DKNY, H&M and Mango for dabbling in the realm of modest wear, it is the newly emerging group of faith-influenced fashion brands who are driving the revolution, along with a new crop of Muslim fashion bloggers. These have helped catapult demure dressing trends globally.This book speaks to the various personalities and companies who have helped shape the modest fashion industry into such a significant retail sector, while also exploring the controversies that lie at the heart of the movement, such as one pressing question: even if it covers the skin but is flamboyant, modeled with the purpose of attracting attention, and publicly promoted on social media, can fashion truly be modest?
Modest fashion is a young, fast-growing, multi-billion-dollar retail sector. What do we mean by Modest Fashion? Who are the personalities and companies driving this industry?

Üldine tooteinfo: Modesty: A Fashion Paradox

Kauba ID: 13875006
Kategooria: Kunstiraamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,03 x 0,15 x 0,23 m, 0,3 kg
Tüüp: Disain
Kirjastus: Neem Tree Press Limited
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Pehme
Vorming: Traditsiooniline raamat
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Hafsa Lodi
Lehekülgede arv: 288
Ilmumisaasta: 2020

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Partnerite pakkumised
Reklaam

Hinnangud ja arvustused (0)

Modesty: A Fashion Paradox
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Soovitame osta koos: Modesty: A Fashion Paradox

Reklaam

Pakkumised teistelt müüjatelt (2)

*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.

Müüja: KATARATA 4.6
(2017 ostja hinnangud)
-15%

Omniva pakiautomaat

8. aprillist

000
Võimalikud tarneviisid
3144 3699
Müüja: Pro Baltic 4.3
(878 ostja hinnangud)
-23%

Omniva pakiautomaat

8. aprillist

000
Võimalikud tarneviisid
3667 4809

Parimad pakkumised müüjalt EasyShop