1

History of Graphic Design. 40th Ed. Multilingual edition

Täpsustused:
Autor: Jens Muller, Julius Wiedemann
Lehekülgede arv: 512
Ilmumisaasta: 2022
Kauba ID: 15829854
3107
Lisa korvi
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

24. aprillist

000

SmartPosti pakiautomaat

24. aprillist

000

Postkontor

24. aprillist

000

Kuller

24. aprillist

599

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

24. aprillist

000

SmartPosti pakiautomaat

24. aprillist

000

Postkontor

24. aprillist

000

Kuller

24. aprillist

599

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

  • 95% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Teised on vaadanud

Toote kirjeldus: History of Graphic Design. 40th Ed. Multilingual edition

Through the turbulent passage of time, graphic design-with its vivid, neat synthesis of image and idea-has distilled the spirit of each age. Surrounding us every minute of every day, from minimalist packaging to colorful adverts, smart environmental graphics to sleek interfaces: graphic design is as much about transmitting information as it is about reflecting society's cultural aspirations and values. With his sweeping knowledge of the field, author Jens Muller curates the standout designs for each year, a running sequence of design milestones. This collection of important graphic works represents a long-overdue reflection on the development of a creative field constantly changing and challenging itself. These key pieces act as coordinates through contemporary history, helping us trace the sheer influence of graphic design on our daily lives. About the series TASCHEN is 40! Since we started our work as cultural archaeologists in 1980, TASCHEN has become synonymous with accessible publishing, helping bookworms around the world curate their own library of art, anthropology, and aphrodisia at an unbeatable price. Today we celebrate 40 years of incredible books by staying true to our company credo. The 40 series presents new editions of some of the stars of our program-now more compact, friendly in price, and still realized with the same commitment to impeccable production.

Üldine tooteinfo: History of Graphic Design. 40th Ed. Multilingual edition

Kauba ID: 15829854
Kategooria: Kunstiraamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,03 x 0,16 x 0,22 m, 1,41 kg
Tüüp: Disain
Kirjastus: Taschen GmbH
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Kõva
Vorming: Traditsiooniline raamat
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Jens Muller, Julius Wiedemann
Lehekülgede arv: 512
Ilmumisaasta: 2022

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Partnerite pakkumised
Reklaam

Hinnangud ja arvustused (0)

History of Graphic Design. 40th Ed. Multilingual edition
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Soovitame osta koos: History of Graphic Design. 40th Ed. Multilingual edition

Reklaam

Parimad pakkumised müüjalt Bookstore Krisostomos