1

Ux Research Methods For Media And Communication Studies: An Introduction To Contemporary Qualitative Methods

Täpsustused:
Autor: Täpsustamata
Ilmumisaasta: 2022
Lehekülgede arv: 202
Kauba ID: 16118099
7799
Müüja: KATARATA 4.6
Pakkumised teistelt müüjatelt (1):
7881
Lisa korvi
815 / kuus

3 2601
Ilma lisatasudeta
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

4. märtsist

000

Smartpost pakiautomaat

4. märtsist

000

Postkontor

4. märtsist

000

Kuller

4. märtsist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

4. märtsist

000

Smartpost pakiautomaat

4. märtsist

000

Postkontor

4. märtsist

000

Kuller

4. märtsist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Pakkumised teistelt müüjatelt
Pro Baltic
7881 10269
Müüja: KATARATA 4.6
  • 83% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Teised on vaadanud

Toote kirjeldus: Ux Research Methods For Media And Communication Studies: An Introduction To Contemporary Qualitative Methods

"A comprehensive guide to qualitative research methods in user experience (UX), the interaction between humans and digital products, designed for media and communication students. Angela M. Cirucci and Urszula M. Pruchniewska provide an accessible introduction to the field (including the history of UX and common UX design terminology). Readers are taken through the entire research design process, with an outline for preparing a study (including a planning template), a discussion of recruitment techniques, an exploration of ethics considerations, and a detailed breakdown of 12 essential UX research methods. The 12 methods covered include emotional journeys, screenshot diaries, walkthroughs, contextual inquiry, card sorting, and usability testing, and eachmethods chapter includes a step-by-step breakdown, discussions of in-person vs. virtual procedures, and a "What You Need" section. Throughout the book, useful parallels are drawn between traditional academic research methods and UX methods, and special attention is paid to diversity and inclusivity. This is an essential text for media and communications students wishing to become familiar with UX research methods, a rapidly growing field that will open numerous exciting career paths for graduates"-- <p>A comprehensive guide to qualitative research methods in user experience (UX), the interaction between humans and digital products, designed for media and communication students.</p>

Üldine tooteinfo: Ux Research Methods For Media And Communication Studies: An Introduction To Contemporary Qualitative Methods

Kauba ID: 16118099
Kategooria: Võõrkeele õppematerjalid
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Tüüp: Täpsustamata
Kirjastus: Täpsustamata
Raamatu keel: Inglise
Kaane tüüp: Täpsustamata
Vorming: Traditsiooniline raamat
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Täpsustamata
Ilmumisaasta: 2022
Lehekülgede arv: 202

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Partnerite pakkumised
Reklaam

Hinnangud ja arvustused (0)

Ux Research Methods For Media And Communication Studies: An Introduction To Contemporary Qualitative Methods
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Soovitame osta koos: Ux Research Methods For Media And Communication Studies: An Introduction To Contemporary Qualitative Methods

Reklaam

Pakkumised teistelt müüjatelt (1)

*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.

Müüja: Pro Baltic 4.3
(838 ostja hinnangud)
-23%

Omniva pakiautomaat

4. märtsist

000
Võimalikud tarneviisid
7881 10269

Parimad pakkumised müüjalt KATARATA