1

Rebooting the Herman & Chomsky Propaganda Model in the Twenty-First Century New edition

Täpsustused:
Autor: Brian Michael Goss
Lehekülgede arv: 234
Ilmumisaasta: 2013
Kauba ID: 13182086
7399
Müüja: KATARATA 4.6
Lisa korvi
773 / kuus

3 2467
Ilma lisatasudeta
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

25. veebruarist

000

Smartpost pakiautomaat

25. veebruarist

000

Postkontor

25. veebruarist

000

Kuller

25. veebruarist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

25. veebruarist

000

Smartpost pakiautomaat

25. veebruarist

000

Postkontor

25. veebruarist

000

Kuller

25. veebruarist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Müüja: KATARATA 4.6
  • 83% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Teised on vaadanud

Toote kirjeldus: Rebooting the Herman & Chomsky Propaganda Model in the Twenty-First Century New edition

Writing in the 1980s, Edward J. Herman and Noam Chomsky proposed their Propaganda Model of the US (and other western) corporate media in which news production is conditioned by five constraint factors: the size, ownership, and profit orientation of the mass media; advertising as an unofficial license to do business; sourcing patterns within the regime of professional routines; push-back or "flak" from ideological enforcers; and anti-communist ideology as a control. Goss (communication, Saint Louis U., Spain) revisits this model in light of contemporary realities, such as the rise of new media, the spread of neoliberal globalization, and the decline of communism (replacing the anti-communist filter in the model with a dichotomization filter). The analysis is carried out through a focus on exceptional cases of "against-the-grain" news, both at the micro-level of particular stories and, through a case study of London's The Guardian, at the macro level. Annotation ©2013 Book News, Inc., Portland, OR (booknews.com)

Üldine tooteinfo: Rebooting the Herman & Chomsky Propaganda Model in the Twenty-First Century New edition

Kauba ID: 13182086
Kategooria: Ühiskonnateemalised raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,02 x 0,15 x 0,23 m, 0,35 kg
Kirjastus: Peter Lang Publishing Inc
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Täpsustamata
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Täpsustamata
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Brian Michael Goss
Lehekülgede arv: 234
Ilmumisaasta: 2013

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Partnerite pakkumised
Reklaam

Hinnangud ja arvustused (0)

Rebooting the Herman & Chomsky Propaganda Model in the Twenty-First Century New edition
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Soovitame osta koos: Rebooting the Herman & Chomsky Propaganda Model in the Twenty-First Century New edition

Reklaam

Parimad pakkumised müüjalt KATARATA