1

Pop City: Korean Popular Culture and the Selling of Place

Täpsustused:
Autor: Youjeong Oh
Lehekülgede arv: 252
Ilmumisaasta: 2021
Kauba ID: 20557598
2509
Lisa korvi
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

25. märtsist

000

Smartpost pakiautomaat

25. märtsist

000

Postkontor

25. märtsist

000

Kuller

25. märtsist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

25. märtsist

000

Smartpost pakiautomaat

25. märtsist

000

Postkontor

25. märtsist

000

Kuller

25. märtsist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

  • 95% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Teised on vaadanud

Toote kirjeldus: Pop City: Korean Popular Culture and the Selling of Place

Pop City examines the use of Korean television dramas and K-pop music to promote urban and rural places in South Korea. Building on the phenomenon of Korean pop culture, Youjeong Oh argues that pop culture–featured place selling mediates two separate domains: political decentralization and the globalization of Korean popular culture.By analyzing the process of culture-featured place marketing, Pop City shows that urban spaces are produced and sold just like TV dramas and pop idols by promoting spectacular images rather than substantial physical and cultural qualities. Oh demonstrates how the speculative, image-based, and consumer-exploitive nature of popular culture shapes the commodification of urban space and ultimately argues that pop culture–mediated place promotion entails the domination of urban space by capital in more sophisticated and fetishized ways.

Üldine tooteinfo: Pop City: Korean Popular Culture and the Selling of Place

Kauba ID: 20557598
Kategooria: Ühiskonnateemalised raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Kirjastus: Cornell University Press
Raamatu keel: Inglise keel
Tüüp: Täpsustamata
Autor: Youjeong Oh
Lehekülgede arv: 252
Ilmumisaasta: 2021

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Partnerite pakkumised
Reklaam

Hinnangud ja arvustused (0)

Pop City: Korean Popular Culture and the Selling of Place
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Soovitame osta koos: Pop City: Korean Popular Culture and the Selling of Place

Reklaam

Parimad pakkumised müüjalt Bookstore Krisostomos