Chinese New Media Cultures in Transition: Weibo and the Carnivalesque New edition

Täpsustused:
Autor: Minghua Wu
Lehekülgede arv: 204
Ilmumisaasta: 2019
Kauba ID: 15222679
15399
Müüja: KATARATA 4.6
Lisa korvi
753 / kuus

3 5133
Ilma lisatasudeta
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

11. veebruarist

000

Smartpost pakiautomaat

11. veebruarist

000

Postkontor

11. veebruarist

000

Kuller

11. veebruarist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

11. veebruarist

000

Smartpost pakiautomaat

11. veebruarist

000

Postkontor

11. veebruarist

000

Kuller

11. veebruarist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Müüja: KATARATA 4.6
  • 84% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Teised on vaadanud

Toote kirjeldus: Chinese New Media Cultures in Transition: Weibo and the Carnivalesque New edition

Chinese New Media Cultures in Transition: Weibo and the Carnivalesque is an important contribution to international scholarship on Chinese social media and its role in empowering ordinary Chinese netizens to challenge and influence government and mainstream media policies and practices in ways not possible prior to the widespread availability of digital media. This book develops a new model for understanding Chinese netizens’ model of participation in online discussions—Carnivalesque Participatory Discourse—that integrates Bakhtin’s concept of Carnivalesque discourse with concepts drawn from the Chinese cultural context, Weiguan and Meizhi. The model is then applied to case studies of three different major social media events in China, illustrating the usefulness of the model and illuminating scholarly understanding of the features and social-political significance of Chinese online discourse. Chinese New Media Cultures in Transition demonstrates that participating in online discourse and communities in China that are not explicitly political but are playful and humorous can lead to citizen empowerment.
This book explores Chinese social media and its role in empowering ordinary Chinese netizens to challenge and influence government and mainstream media policies and practices in ways not possible prior to widespread availability of digital media.

Üldine tooteinfo: Chinese New Media Cultures in Transition: Weibo and the Carnivalesque New edition

Kauba ID: 15222679
Kategooria: Ühiskonnateemalised raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,03 x 0,15 x 0,23 m, 0,39 kg
Kirjastus: Peter Lang Publishing Inc
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Täpsustamata
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Täpsustamata
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Minghua Wu
Lehekülgede arv: 204
Ilmumisaasta: 2019

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Partnerite pakkumised
Reklaam

Hinnangud ja arvustused (0)

Chinese New Media Cultures in Transition: Weibo and the Carnivalesque New edition
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Soovitame osta koos: Chinese New Media Cultures in Transition: Weibo and the Carnivalesque New edition

Reklaam

Parimad pakkumised müüjalt KATARATA