Win from Within: Build Organizational Culture for Competitive Advantage

Täpsustused:
Autor: James Heskett
Lehekülgede arv: 264
Ilmumisaasta: 2022
Kauba ID: 12195339
6041
8050
-24%
Müüja: Minced 4.4
Lisa korvi
799 / kuus

3 2015
Ilma lisatasudeta
Sinu linn

Tallinna väljastuspunkt (Mustamäe tee 46, Tallinn)

14. maist

000

Postkontor

15. maist

199

Omniva pakiautomaat

15. maist

219

DPD pakiautomaat

15. maist

249

Smartpost pakiautomaat

15. maist

259

Kuller

15. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Postkontor

15. maist

199

Omniva pakiautomaat

15. maist

219

DPD pakiautomaat

15. maist

249

Smartpost pakiautomaat

15. maist

259

Kuller

15. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Müüja: Minced 4.4

Toote kirjeldus: Win from Within: Build Organizational Culture for Competitive Advantage

There is significant evidence that an effective organizational culture provides a major competitive edge—higher levels of employee and customer engagement and loyalty translate into higher growth and profits. Many business leaders know this, yet few are doing much to improve their organizations’ cultures. They are discouraged by misguided beliefs that an executive’s tenure and an organization’s attention span are too short for meaningful transformation. James Heskett provides a roadmap for achievable and fast-paced culture change. He demonstrates that an effective culture supplies the trust that makes managing change of all kinds easier. It provides a foundation on which changes in strategy can be based, and it’s a competitive edge that can’t easily be hacked or copied. Examining leading companies around the world, Heskett details how organizational culture makes employees more loyal, more productive, and more creative. He discusses how to quantify its effects in order to sell the notion of culture change to the organization and considers how to preserve an organization’s culture in the face of the trend toward remote work hastened by the COVID-19 pandemic. Showing how leadership can bring about significant changes in a surprisingly short time span, Win from Within offers a playbook for developing and deploying culture that enables outsized results. It is a groundbreaking demonstration of organizational culture’s role as a foundation for strategic success—and its measurable impact on the bottom line.
Win from Within offers a playbook for developing and deploying organizational culture that enables outsized results. It is a groundbreaking demonstration of culture’s role as a foundation for strategic success—and its measurable impact on the bottom line.

Üldine tooteinfo: Win from Within: Build Organizational Culture for Competitive Advantage

Kauba ID: 12195339
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Kirjastus: Columbia University Press
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Pole informatsiooni
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Täpsustamata
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: James Heskett
Lehekülgede arv: 264
Ilmumisaasta: 2022

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Hinnangud ja arvustused (0)

Win from Within: Build Organizational Culture for Competitive Advantage
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki