Six Steps to Customer Happiness

Täpsustused:
Autor: Mark Price
Lehekülgede arv: 144
Ilmumisaasta: 2019
Kauba ID: 12226617
2999
Müüja: KATARATA 4.7
Lisa korvi
Sinu linn

Tallinna väljastuspunkt (Mustamäe tee 46, Tallinn)

25. maist

000

Postkontor

28. maist

199

Omniva pakiautomaat

28. maist

219

DPD pakiautomaat

28. maist

249

Smartpost pakiautomaat

28. maist

259

Kuller

28. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Postkontor

28. maist

199

Omniva pakiautomaat

28. maist

219

DPD pakiautomaat

28. maist

249

Smartpost pakiautomaat

28. maist

259

Kuller

28. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Müüja: KATARATA 4.7
  • 85% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Toote kirjeldus: Six Steps to Customer Happiness

Learn how to make your customers happy and improve your business! The six key steps give you all the tools you need to give your customers the satisfaction they require and also highlights best and worst practice by focusing on specific companies. Instructive and helpful, learn from your mistakes and put into practice long term measures to benefit your business.

Üldine tooteinfo: Six Steps to Customer Happiness

Kauba ID: 12226617
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Kirjastus: David Fickling Books
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Pole informatsiooni
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Täpsustamata
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Mark Price
Lehekülgede arv: 144
Ilmumisaasta: 2019

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Hinnangud ja arvustused (0)

Six Steps to Customer Happiness
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki