Service Management and Marketing: Managing the Service Profit Logic 4th Edition

Täpsustused:
Autor: Christian Gronroos
Lehekülgede arv: 536
Ilmumisaasta: 2015
Kauba ID: 12162273
Ossa! Koguni 100% ostuhinnast saad tagasi Kaup24-eurodes!
11899
Müüja: KATARATA 4.6
Pakkumised teistelt müüjatelt (1):
13316
Lisa korvi
747 / kuus

3 3967
Ilma lisatasudeta
Sinu linn

Tallinna väljastuspunkt (Mustamäe tee 46, Tallinn)

21. maist

000

Postkontor

22. maist

199

Omniva pakiautomaat

22. maist

219

DPD pakiautomaat

22. maist

249

Smartpost pakiautomaat

22. maist

259

Kuller

22. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Postkontor

22. maist

199

Omniva pakiautomaat

22. maist

219

DPD pakiautomaat

22. maist

249

Smartpost pakiautomaat

22. maist

259

Kuller

22. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Pakkumised teistelt müüjatelt
Minced
13316 16780
Müüja: KATARATA 4.6
  • 85% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Toote kirjeldus: Service Management and Marketing: Managing the Service Profit Logic 4th Edition

Written by a leading pioneer in the field, the revised and updated fourth edition of this successful text examines service management and management in service competition from the point of view of the service profit logic. It focuses on adopting service logic in the management of service firms as well as of product manufacturers which want to become service providers. With a wide base of examples, Christian Gronroos draws on decades of experience to explain how to manage any organization as a service business and move closer to current and future customers. Service logic and service management are all about customer-focused outside-in management, using current academic research and business practice to make organizations more successful in the service-based economy.

Üldine tooteinfo: Service Management and Marketing: Managing the Service Profit Logic 4th Edition

Kauba ID: 12162273
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,4 x 0,3 x 0,1 m, 0,65 kg
Kirjastus: John Wiley Sons Inc
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Pehme
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Raamatud ettevõtlusest
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Christian Gronroos
Lehekülgede arv: 536
Ilmumisaasta: 2015

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Hinnangud ja arvustused (0)

Service Management and Marketing: Managing the Service Profit Logic 4th Edition
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Pakkumised teistelt müüjatelt (1)

*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.

Tallinna väljastuspunkt (Mustamäe tee 46, Tallinn)

15. maist

000
Võimalikud tarneviisid
13316 16780