Real-Time Revolution: Transforming Your Organization to Value Customer Time

Täpsustused:
Autor: Jerry Power, Tom Ferratt
Lehekülgede arv: 192
Ilmumisaasta: 2019
Kauba ID: 13898086
Ossa! Koguni 100% ostuhinnast saad tagasi Kaup24-eurodes! 0 p. 00:00:00
6937
9125
-23%
Müüja: Minced 4.4
Lisa korvi
917 / kuus

3 2313
Ilma lisatasudeta
Sinu linn

Tallinna väljastuspunkt (Mustamäe tee 46, Tallinn)

21. maist

000

Postkontor

22. maist

199

Omniva pakiautomaat

22. maist

219

DPD pakiautomaat

22. maist

249

Smartpost pakiautomaat

22. maist

259

Kuller

22. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Postkontor

22. maist

199

Omniva pakiautomaat

22. maist

219

DPD pakiautomaat

22. maist

249

Smartpost pakiautomaat

22. maist

259

Kuller

22. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Müüja: Minced 4.4

Toote kirjeldus: Real-Time Revolution: Transforming Your Organization to Value Customer Time

Time has become a precious commodity, so business leaders who can save their customers' time more effectively than competitors do will win their loyalty. This book shows how it's done.Business survival requires valuing what customers value--and in our overworked and distraction-rich era, customers value their time above all else. Real-time companies beat their rivals by being faster and more responsive in meeting customer needs. To become a real-time company, as top scholars Jerry Power and Tom Ferratt explain, you need a real-time monitoring and response system. They offer detailed advice on how to put procedures in place that will collect data on how well products or services are saving customer time; identify strengths, weaknesses, threats, and opportunities; and specify innovations needed to save even more customer time. Where should leaders look to innovate? Powers and Ferratt say to search every step in the life of a product or service, from development to production to usage. And for each step, they identify four possible levers for innovation: the design of the products or services themselves, the process used to produce them, the data that can be gathered on their use, and the people who make or provide the product or service. The book features dozens of examples of companies that are getting it right and the innovations they used to help their customers save time, all while helping themselves to a hefty slice of market share. This is a comprehensive, authoritative guide to thriving in a revolution that is sweeping every industry and sector.

Üldine tooteinfo: Real-Time Revolution: Transforming Your Organization to Value Customer Time

Kauba ID: 13898086
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,03 x 0,16 x 0,24 m, 0,57 kg
Kirjastus: Berrett-Koehler Publishers
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Kõva
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Majandusteadus
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Jerry Power, Tom Ferratt
Lehekülgede arv: 192
Ilmumisaasta: 2019

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Hinnangud ja arvustused (0)

Real-Time Revolution: Transforming Your Organization to Value Customer Time
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki