1

Power of Customer Experience: How to Use Customer-centricity to Drive Sales and Profitability

Täpsustused:
Autor: Martin Newman
Lehekülgede arv: 264
Ilmumisaasta: 2021
Kauba ID: 12297645
3695
Pakkumised teistelt müüjatelt (3):
5325
-
5999
Lisa korvi
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

27. veebruarist

000

Smartpost pakiautomaat

27. veebruarist

000

Postkontor

27. veebruarist

000

Kuller

27. veebruarist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

27. veebruarist

000

Smartpost pakiautomaat

27. veebruarist

000

Postkontor

27. veebruarist

000

Kuller

27. veebruarist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Pakkumised teistelt müüjatelt
EasyShop
5325
Pro Baltic
5985 7799
KATARATA
5999
  • 95% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Teised on vaadanud

Toote kirjeldus: Power of Customer Experience: How to Use Customer-centricity to Drive Sales and Profitability

Having a customer-centric business model has evolved from being a nice-to-have to a must-have for any organization. A focus on products and services alone is no longer enough to outstrip the competition. In the current digital ecosystem, consumers can instantly compare products, prices and services with the touch of a button from the comfort of their home. Therefore, every organization must now focus on their overall customer experience to achieve the tricky but imperative balance between efficiency and personalization. In The Power of Customer Experience, Martin Newman presents clear data that proves the direct link between customer-centricity with profit and shareholder value. Drawing on examples from well-known companies like JD Sports, Delta Airlines, Lego, Selfridges, BMW, Hilton, Deliveroo and Uber, it analyses how organizations provide the most effective customer experience, and reveals the strategies that have allowed them to succeed. Featuring tips and tools throughout, it will enable readers to understand the impact of customer centricity on some of the best known brands, to gain invaluable insights that can be used to grow emerging brands and revitalize existing brands.
Refocus on the customer to outstrip your competition and increase profitability, with invaluable insight into the direct correlation between customer-centricity and shareholder value, proven by today's most successful companies.

Üldine tooteinfo: Power of Customer Experience: How to Use Customer-centricity to Drive Sales and Profitability

Kauba ID: 12297645
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Kirjastus: Kogan Page Ltd
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Pole informatsiooni
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Täpsustamata
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Martin Newman
Lehekülgede arv: 264
Ilmumisaasta: 2021

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Partnerite pakkumised
Reklaam

Hinnangud ja arvustused (0)

Power of Customer Experience: How to Use Customer-centricity to Drive Sales and Profitability
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Soovitame osta koos: Power of Customer Experience: How to Use Customer-centricity to Drive Sales and Profitability

Reklaam

Pakkumised teistelt müüjatelt (3)

*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.

Müüja: EasyShop 4.4
(715 ostja hinnangud)

Omniva pakiautomaat

25. veebruarist

000
Võimalikud tarneviisid
5325
Müüja: Pro Baltic 4.4
(830 ostja hinnangud)
-23%

Omniva pakiautomaat

19. veebruarist

000
Võimalikud tarneviisid
5985 7799
Müüja: KATARATA 4.6
(1936 ostja hinnangud)

Omniva pakiautomaat

19. veebruarist

000
Võimalikud tarneviisid
5999

Parimad pakkumised müüjalt Bookstore Krisostomos