1

Oxford Handbook of Innovation

Täpsustused:
Autor: Jan Fagerberg, David C. Mowery, Richard R. Nelson
Lehekülgede arv: 680
Ilmumisaasta: 2006
Kauba ID: 30023348
  • Täishind
  • Maksa osade kaupa 728 x 9 kuus
5507
5507
728 / kuus
või
3 1837
Ilma lisatasudeta
Müüja: EasyShop 4.4
Pakkumised teistelt müüjatelt (1):
5506
Lisa korvi
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

26. veebruarist

000

Smartpost pakiautomaat

26. veebruarist

000

Postkontor

26. veebruarist

000

Kuller

26. veebruarist

599

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

26. veebruarist

000

Smartpost pakiautomaat

26. veebruarist

000

Postkontor

26. veebruarist

000

Kuller

26. veebruarist

599

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Pakkumised teistelt müüjatelt
Müüja: EasyShop 4.4

Teised on vaadanud

Toote kirjeldus: Oxford Handbook of Innovation

This handbook looks to provide academics and students with a comprehensive and holistic understanding of the phenomenon of innovation. Innovation spans a number of fields within the social sciences and humanities: Management, Economics, Geography, Sociology, Politics, Psychology, and History. Consequently, the rapidly increasing body of literature on innovation is characterized by a multitude of perspectives based on, or cutting across, existing disciplines and specializations. Scholars of innovation can come from such diverse starting points that much of this literature can be missed, and so constructive dialogues missed. The editors of The Oxford Handbook of Innovation have carefully selected and designed twenty-one contributions from leading academic experts within their particular field, each focusing on a specific aspect of innovation. These have been organized into four main sections, the first of which looks at the creation of innovations, with particular focus on firms and networks. Section Two provides an account of the wider systematic setting influencing innovation and the role of institutions and organizations in this context. Section Three explores some of the diversity in the working of innovation over time and across different sectors of the economy, and Section Four focuses on the consequences of innovation with respect to economic growth, international competitiveness, and employment. An introductory overview, concluding remarks, and guide to further reading for each chapter, make this handbook a key introduction and vital reference work for researchers, academics, and advanced students of innovation. About the Series Oxford Handbooks in Business & Management bring together the world's leading scholars on the subject to discuss current research and the latest thinking in a range of interrelated topics including Strategy, Organizational Behavior, Public Management, International Business, and many others. Containing completely new essays with extensive referencing to further reading and key ideas, the volumes, in hardback or paperback, serve as both a thorough introduction to a topic and a useful desk reference for scholars and advanced students alike.

Üldine tooteinfo: Oxford Handbook of Innovation

Kauba ID: 30023348
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,04 x 0,17 x 0,25 m, 1,17 kg
Kirjastus: Oxford University Press
Autor: Jan Fagerberg, David C. Mowery, Richard R. Nelson
Lehekülgede arv: 680
Ilmumisaasta: 2006

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Partnerite pakkumised
Reklaam

Hinnangud ja arvustused (0)

Oxford Handbook of Innovation
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Soovitame osta koos: Oxford Handbook of Innovation

Reklaam

Pakkumised teistelt müüjatelt (1)

*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.

(369 ostja hinnangud)

Omniva pakiautomaat

28. veebruarist

000
Võimalikud tarneviisid
5506

Parimad pakkumised müüjalt EasyShop