1

New Rules of Marketing & PR: How to Use Content Marketing, Podcasting, Social Media, AI, Live Vi deo, and Newsjacking to Reach Buyers Directly

Täpsustused:
Autor: D M Scott
Lehekülgede arv: 480
Ilmumisaasta: 2022
Kauba ID: 13250606
4764
Müüja: EasyShop 4.4
Pakkumised teistelt müüjatelt (1):
4674
Lisa korvi
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

5. märtsist

000

Smartpost pakiautomaat

5. märtsist

000

Postkontor

5. märtsist

000

Kuller

5. märtsist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

5. märtsist

000

Smartpost pakiautomaat

5. märtsist

000

Postkontor

5. märtsist

000

Kuller

5. märtsist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Pakkumised teistelt müüjatelt
KATARATA
4674 5499
Müüja: EasyShop 4.4

Teised on vaadanud

Toote kirjeldus: New Rules of Marketing & PR: How to Use Content Marketing, Podcasting, Social Media, AI, Live Vi deo, and Newsjacking to Reach Buyers Directly

The new eighth edition of the pioneering guide to generating attention for your idea or business, jam-packed with new and updated techniques As the ways we communicate continue to evolve, keeping pace with the latest trends in social media, including social audio like Clubhouse, the newest online video tools such as TikTok, and all the other high-tech influences, can seem an almost impossible task. How can you keep your product or service from getting lost in the digital clutter? The eighth edition of The New Rules of Marketing and PR provides everything you need to speak directly to your audience, make a strong personal connection, and generate attention for your business. An international bestseller with nearly half a million copies sold in twenty-nine languages, this revolutionary guide gives you a proven, step-by-step plan for leveraging the power of technology to get your message seen and heard by the right people at the right time. You will learn the latest approaches for highly effective public relations, marketing, and customer communications-all at a fraction of the cost of traditional advertising! The latest edition of The New Rules of Marketing and PR has been completely revised and updated to present the most innovative methods and cost-effective strategies. The most comprehensive update yet shows you details about the pros and cons of AI and machine learning to automate routine tasks. Your life is already AI-assisted. Your marketing should be too, but there are challenges to be aware of. The definitive guide on the future of marketing, this must-have resource will help you: Incorporate the new rules that will keep you ahead of the digital marketing curve Make your marketing and public relations real-time by incorporating techniques like newsjacking to generate instant attention when your audience is eager to hear from you Gain valuable insights through compelling case studies and real-world examples The eighth edition of The New Rules of Marketing and PR: How to Use Content Marketing, Podcasting, Social Media, AI, Live Video, and Newsjacking to Reach Buyers Directly is the ideal resource for entrepreneurs, business owners, marketers, PR professionals, and managers in organizations of all types and sizes.

Üldine tooteinfo: New Rules of Marketing & PR: How to Use Content Marketing, Podcasting, Social Media, AI, Live Vi deo, and Newsjacking to Reach Buyers Directly

Kauba ID: 13250606
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,4 x 0,3 x 0,1 m, 0,65 kg
Kirjastus: John Wiley Sons Inc
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Pehme
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Majandusteadus
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: D M Scott
Lehekülgede arv: 480
Ilmumisaasta: 2022

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Hinnangud ja arvustused (0)

New Rules of Marketing & PR: How to Use Content Marketing, Podcasting, Social Media, AI, Live Vi deo, and Newsjacking to Reach Buyers Directly
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Soovitame osta koos: New Rules of Marketing & PR: How to Use Content Marketing, Podcasting, Social Media, AI, Live Vi deo, and Newsjacking to Reach Buyers Directly

Reklaam

Pakkumised teistelt müüjatelt (1)

*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.

Müüja: KATARATA 4.6
(1954 ostja hinnangud)
-15%

Omniva pakiautomaat

10. märtsist

000
Võimalikud tarneviisid
4674 5499

Parimad pakkumised müüjalt EasyShop