Marketing Communications: Touchpoints, sharing and disruption 8th edition

Täpsustused:
Autor: Chris Fill, Sarah Turnbull
Lehekülgede arv: 816
Ilmumisaasta: 2019
Kauba ID: 13247571
11899
Müüja: KATARATA 4.7
Lisa korvi
747 / kuus

3 3967
Ilma lisatasudeta
Sinu linn

Tallinna väljastuspunkt (Mustamäe tee 46, Tallinn)

29. maist

000

Postkontor

30. maist

199

Omniva pakiautomaat

30. maist

219

DPD pakiautomaat

30. maist

249

Smartpost pakiautomaat

30. maist

259

Kuller

30. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Postkontor

30. maist

199

Omniva pakiautomaat

30. maist

219

DPD pakiautomaat

30. maist

249

Smartpost pakiautomaat

30. maist

259

Kuller

30. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Müüja: KATARATA 4.7
  • 85% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Toote kirjeldus: Marketing Communications: Touchpoints, sharing and disruption 8th edition

The new edition of Marketing Communications delivers a rich blend of theory with examples of contemporary marketing practice. Providing a critical insight into how brands engage audiences, Fill and Turnbull continues to be the definitive marketing communications text for undergraduate and postgraduate students in marketing and related fields. The eighth edition, which contains two new chapters, reflects the changing and disruptive world of marketing communications. Throughout the text the impact of digital media and its ability to influence audience, client, and agency experiences, is considered. Each chapter has been extensively revised, with new examples, the latest theoretical insights, and suggested reading materials. Each of the 22 chapters also has a new case study, drawn from brands and agencies from around the world. Marketing Communications is recognised as the authoritative text for professional courses such as The Chartered Institute of Marketing, and is supported by the Institute of Practitioners in Advertising.

Üldine tooteinfo: Marketing Communications: Touchpoints, sharing and disruption 8th edition

Kauba ID: 13247571
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,4 x 0,3 x 0,1 m, 0,65 kg
Kirjastus: Pearson Education Limited
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Pehme
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Majandusteadus
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Chris Fill, Sarah Turnbull
Lehekülgede arv: 816
Ilmumisaasta: 2019

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Hinnangud ja arvustused (0)

Marketing Communications: Touchpoints, sharing and disruption 8th edition
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki