Luxury Strategy: Break the Rules of Marketing to Build Luxury Brands 2nd Revised edition

Täpsustused:
Autor: Jean-Noel Kapferer, Vincent Bastien
Lehekülgede arv: 408
Ilmumisaasta: 2012
Kauba ID: 13389266
9333
12000
-22%
Müüja: Minced 4.4
Lisa korvi
716 / kuus

3 3111
Ilma lisatasudeta
Sinu linn

Tallinna väljastuspunkt (Mustamäe tee 46, Tallinn)

21. maist

000

Postkontor

22. maist

199

Omniva pakiautomaat

22. maist

219

DPD pakiautomaat

22. maist

249

Smartpost pakiautomaat

22. maist

259

Kuller

22. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Postkontor

22. maist

199

Omniva pakiautomaat

22. maist

219

DPD pakiautomaat

22. maist

249

Smartpost pakiautomaat

22. maist

259

Kuller

22. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Müüja: Minced 4.4

Toote kirjeldus: Luxury Strategy: Break the Rules of Marketing to Build Luxury Brands 2nd Revised edition

Discover the secrets to successful luxury brand management with this bestselling guide written by two of the world's leading experts on luxury branding, Jean-Noel Kapferer and Vincent Bastien, providing a unique blueprint for luxury brands and companies. Having established itself as the definitive work on the essence of a luxury brand strategy, this book defines the differences between premium and luxury brands and products, analyzing the nature of true luxury brands and turning established marketing 'rules' upside-down. Written by two world experts on luxury branding, The Luxury Strategy provides the first rigorous blueprint for the effective management of luxury brands and companies at the highest level. This fully revised second edition of The Luxury Strategy explores the diversity of meanings of 'luxury' across different markets. It rationalizes those business models that have achieved profitability and unveils the original methods that were used to transform small family businesses such as Ferrari, Louis Vuitton, Cartier, Chanel, Armani, Gucci, and Ralph Lauren into profitable global brands. Now with a new section on marketing and selling luxury goods online and the impact of social networks and digital developments, this book has truly cemented its position as the authority on luxury strategy.

Üldine tooteinfo: Luxury Strategy: Break the Rules of Marketing to Build Luxury Brands 2nd Revised edition

Kauba ID: 13389266
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,03 x 0,17 x 0,24 m, 0,76 kg
Kirjastus: Kogan Page Ltd
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Pole informatsiooni
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Täpsustamata
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Jean-Noel Kapferer, Vincent Bastien
Lehekülgede arv: 408
Ilmumisaasta: 2012

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Hinnangud ja arvustused (0)

Luxury Strategy: Break the Rules of Marketing to Build Luxury Brands 2nd Revised edition
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki