Inclusive Marketing: Why Representation Matters to Your Customers and Your Brand

Täpsustused:
Autor: Jerry Daykin, Täpsustamata
Lehekülgede arv: 264, Täpsustamata
Ilmumisaasta: 2022
Kauba ID: 12979961
5999
Müüja: KATARATA 4.6
Pakkumised teistelt müüjatelt (1):
6909
Lisa korvi
793 / kuus

3 2001
Ilma lisatasudeta
Sinu linn

Tallinna väljastuspunkt (Mustamäe tee 46, Tallinn)

18. maist

000

Postkontor

21. maist

199

Omniva pakiautomaat

21. maist

219

DPD pakiautomaat

21. maist

249

Smartpost pakiautomaat

21. maist

259

Kuller

21. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Postkontor

21. maist

199

Omniva pakiautomaat

21. maist

219

DPD pakiautomaat

21. maist

249

Smartpost pakiautomaat

21. maist

259

Kuller

21. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Pakkumised teistelt müüjatelt
Minced
6909 9091
Müüja: KATARATA 4.6
  • 85% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Toote kirjeldus: Inclusive Marketing: Why Representation Matters to Your Customers and Your Brand

Grow your brand and reach new consumers by creating more impactful and effective marketing that meaningfully reflects and appeals to a diverse customer profile and marketplace. The job of marketing is to understand, respond to and connect with consumers. Perhaps more so than any other sector it's essential that it fully embraces the diversity and nuances of society. Inclusive Marketing provides a practical blueprint to embedding true representation across the entire marketing process, from initial insights and briefs to the production process and channels used to launch campaigns. Doing so will not only help drive wider inclusion and positively challenge stereotypes in society but also create competitive advantage and connect you with new customers. Inclusive Marketing combines clear actionable guidance with checklists, key questions and practical and personal insights from senior marketing leaders including Professor Mark Ritson and Sarah Jenkins, the MD of Saatchi & Saatchi. With a foreword by Nicola Mendelsohn (VP at Meta), it also contains examples and perspectives from iconic brands including Guinness, YouTube, Cadbury, Microsoft and Jim Beam. This is an essential resource for those working on both agency and client sides in companies of all sizes looking to unlock the power of inclusion in marketing.
Incorporate representation and inclusivity into every stage of the marketing process, to create meaningful marketing initiatives that truly connect with customers and reflect your brand's values.

Üldine tooteinfo: Inclusive Marketing: Why Representation Matters to Your Customers and Your Brand

Kauba ID: 12979961
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Kirjastus: Kogan Page Ltd
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Pole informatsiooni
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Täpsustamata
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Jerry Daykin, Täpsustamata
Lehekülgede arv: 264, Täpsustamata
Ilmumisaasta: 2022

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Hinnangud ja arvustused (0)

Inclusive Marketing: Why Representation Matters to Your Customers and Your Brand
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Pakkumised teistelt müüjatelt (1)

*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.

Müüja: Minced 4.4
(120 ostja hinnangud)
-24%

Tallinna väljastuspunkt (Mustamäe tee 46, Tallinn)

14. maist

000
Võimalikud tarneviisid
6909 9091