1

Future of Luxury Brands: Artification and Sustainability

Täpsustused:
Autor: Annamma Joy
Lehekülgede arv: 311
Ilmumisaasta: 2022
Kauba ID: 15874829
9099
Müüja: KATARATA 4.6
Pakkumised teistelt müüjatelt (1):
10109
Lisa korvi
698 / kuus

3 3033
Ilma lisatasudeta
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

20. veebruarist

000

Smartpost pakiautomaat

20. veebruarist

000

Postkontor

20. veebruarist

000

Kuller

20. veebruarist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

20. veebruarist

000

Smartpost pakiautomaat

20. veebruarist

000

Postkontor

20. veebruarist

000

Kuller

20. veebruarist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Pakkumised teistelt müüjatelt
EasyShop
10109
Müüja: KATARATA 4.6
  • 83% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Teised on vaadanud

Toote kirjeldus: Future of Luxury Brands: Artification and Sustainability

The concepts of artification and sustainability are now both at the heart of luxury brand marketing strategies; artification as an ongoing process of transformation in the world of art and sustainability as an indispensable response to the issues of our times. The Future of Luxury Brands examines three interrelated luxury-marketing segments the art world, fashion and fine wines including hospitality services through the dual lenses of sustainability and artification. From safeguarding human and natural resources to upholding labor rights and protecting the environment, sustainability has taken center stage in consumer consciousness, embodying both moral authority and sound business practices. At the same time, artification the process by which non-art is reconceived as art applies the cachet of art to business, affording commercial products the sacred status accorded to works of art. When commercial products enter the realm of aesthetic creation, artification and consumer engagement inevitably increases. This pioneering book examining artification and sustainability as strategic pillars of marketing strategies in the luxury industry will be essential reading for practitioners working in luxury product companies, as also students of luxury brand marketing.

Üldine tooteinfo: Future of Luxury Brands: Artification and Sustainability

Kauba ID: 15874829
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Kirjastus: De Gruyter
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Pehme
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Majandusteadus
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Annamma Joy
Lehekülgede arv: 311
Ilmumisaasta: 2022

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Partnerite pakkumised
Reklaam

Hinnangud ja arvustused (0)

Future of Luxury Brands: Artification and Sustainability
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Soovitame osta koos: Future of Luxury Brands: Artification and Sustainability

Reklaam

Pakkumised teistelt müüjatelt (1)

*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.

Müüja: EasyShop 4.4
(719 ostja hinnangud)

Omniva pakiautomaat

18. veebruarist

000
Võimalikud tarneviisid
10109

Parimad pakkumised müüjalt KATARATA