Future of Competitive Strategy: Unleashing the Power of Data and Digital Ecosystems

Täpsustused:
Autor: Mohan Subramaniam, Täpsustamata
Lehekülgede arv: 312, Täpsustamata
Ilmumisaasta: 2022
Kauba ID: 13386721
Äpis TASUTA TARNE al 15 €
5900
Müüja: Minced 4.4
Lisa korvi
780 / kuus

3 1968
Ilma lisatasudeta
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

4. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Smartpost pakiautomaat

4. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

DPD pakiautomaat

4. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Postkontor

4. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Kuller

4. oktoobrist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

4. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Smartpost pakiautomaat

4. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

DPD pakiautomaat

4. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Postkontor

4. oktoobrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Kuller

4. oktoobrist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Müüja: Minced 4.4

Toote kirjeldus: Future of Competitive Strategy: Unleashing the Power of Data and Digital Ecosystems

How legacy firms can combine their traditional strengths with the power of data and digital ecosystems to forge a new competitive strategy for the digital era.How can legacy firms remain relevant in the digital era? In The Future of Competitive Strategy, strategic management expert Mohan Subramaniam explains how firms can leverage both their traditional strengths and the modern-day power of data and digital ecosystems to forge a new competitive strategy. Drawing on the experiences of a range of companies, including Caterpillar, Sleep Number, and Whirlpool, he explains how firms can benefit from data’s enlarged role in modern business, develop digital ecosystems tailored to their unique business needs, and use new frameworks to harness the power of data for competitive advantage. Subramaniam presents digital ecosystems as a combination of production and consumption ecosystems, which can be used by legacy firms to unlock the value of data at various levels—from improving operational efficiencies to creating new data-driven services and transforming traditional products into digital platforms. He explores the ways sensors and the Internet of Things provide new kinds of customer data; presents the concept of digital competitors—other firms that have access to similar data; discusses the new digital capabilities that firms need to develop; and addresses privacy and security issues associated with data sharing. Who needs this book? Any firm that wants to revitalize traditional business models, offer a richer customer experience, and expand its competitive arena into new digital ecosystems.

Üldine tooteinfo: Future of Competitive Strategy: Unleashing the Power of Data and Digital Ecosystems

Kauba ID: 13386721
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Kirjastus: MIT Press Ltd
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Kõva
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Täpsustamata
Raamat väljavõttega: Jah
Autor: Mohan Subramaniam, Täpsustamata
Lehekülgede arv: 312, Täpsustamata
Ilmumisaasta: 2022

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Hinnangud ja arvustused (0)

Future of Competitive Strategy: Unleashing the Power of Data and Digital Ecosystems
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki