Food and Wine Tourism: Integrating Food, Travel and Terroir 2nd edition

Täpsustused:
Autor: Erica Croce, Giovanni Perri
Lehekülgede arv: 264
Ilmumisaasta: 2017
Kauba ID: 15804844
  • Täishind
  • Maksa osade kaupa 798 x 9 kuus
6038
6038
798 / kuus
või
3 2014
Ilma lisatasudeta
Pakkumised teistelt müüjatelt (1):
8369
Lisa korvi
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

19. veebruarist

000

Smartpost pakiautomaat

19. veebruarist

000

Postkontor

19. veebruarist

000

Kuller

19. veebruarist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

19. veebruarist

000

Smartpost pakiautomaat

19. veebruarist

000

Postkontor

19. veebruarist

000

Kuller

19. veebruarist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Pakkumised teistelt müüjatelt
KATARATA
8369 9299
  • 95% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Teised on vaadanud

Toote kirjeldus: Food and Wine Tourism: Integrating Food, Travel and Terroir 2nd edition

This established textbook explores how regions, and food industry, travel and hospitality companies present themselves to tourists experiencing the culture, history and ambience of a location through the food and wine it produces. It provides practical suggestions and guidelines for establishing a food-related tourism destination and business, discussing the environment, understanding the food tourist, supply issues, tours and tasting sessions, themed itineraries, planning and developing the tourist product, marketing and best practice strategies. It also includes numerous case studies from around the world and plentiful pedagogical features to aid student learning. The second edition: - Contains updated chapters throughout, to form a complete and current overview of food and wine tourism. - Reviews new emerging destinations, and food and wine tourism from a business perspective. - Includes new global case studies discussing aspects such as transforming an Indian area into a wine-producing region, promoting a destination through a social media campaign, chocolate tourism in Belize, planning an international food fair, and making San Francisco a food capital. - Presents successful international professionals' experiences and tips, catching trends and setting the tourism phenomenon in an even more international context. If food and wine tourism is well planned, managed and controlled, it can become a real economic resource. Suitable for students in tourism and leisure subjects, the practical application provided in this book also makes it an ideal resource for those operating in the food and wine sector.

Üldine tooteinfo: Food and Wine Tourism: Integrating Food, Travel and Terroir 2nd edition

Kauba ID: 15804844
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,02 x 0,19 x 0,25 m, 0,7 kg
Kirjastus: CABI Publishing
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Pole informatsiooni
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Täpsustamata
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Erica Croce, Giovanni Perri
Lehekülgede arv: 264
Ilmumisaasta: 2017

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Partnerite pakkumised
Reklaam

Hinnangud ja arvustused (0)

Food and Wine Tourism: Integrating Food, Travel and Terroir 2nd edition
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Soovitame osta koos: Food and Wine Tourism: Integrating Food, Travel and Terroir 2nd edition

Reklaam

Pakkumised teistelt müüjatelt (1)

*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.

Müüja: KATARATA 4.6
(1919 ostja hinnangud)
-10%

Omniva pakiautomaat

12. veebruarist

000
Võimalikud tarneviisid
8369 9299

Parimad pakkumised müüjalt Bookstore Krisostomos