Financial Times Guide to Business Development, The: How to Win Profitable Customers and Clients

Täpsustused:
Autor: Ian Cooper
Lehekülgede arv: 192
Ilmumisaasta: 2012
Kauba ID: 13366641
2979
Lisa korvi
Sinu linn

Tallinna väljastuspunkt (Mustamäe tee 46, Tallinn)

29. maist

000

Omniva pakiautomaat

29. maist

219

DPD pakiautomaat

29. maist

249

Smartpost pakiautomaat

29. maist

259

Kuller

29. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

29. maist

219

DPD pakiautomaat

29. maist

249

Smartpost pakiautomaat

29. maist

259

Kuller

29. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

  • 95% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Toote kirjeldus: Financial Times Guide to Business Development, The: How to Win Profitable Customers and Clients

With over 650 tips, tactics, techniques and thought provoking business questions, The Financial Times Guide to New Business Development is the authoritative, down-to-earth guide to attracting more customers and clients, getting them to pay the prices you want and influencing them to recommend others to buy from you as well. What do we have to do to be more successful?   How do we attract new customers and clients?   How do we work more effectively with the customers or clients we already have?   How do we generate more profit?   By the time you have read and digested the 650+ tips, tools, techniques and strategic questions in this book you will have the answers to all of these questions. You will also know what to do to get bigger and better results.   “I am 100% confident that you will find the book engaging, provocative and informative and that, if you follow the steps, you will automatically experience massive improvements in your business development results.” – Ian Cooper   Shortlisted for the Innovation and Entrepreneurship category in the 2012 Chartered Management Institute's Management Book of the Year Awards.

Üldine tooteinfo: Financial Times Guide to Business Development, The: How to Win Profitable Customers and Clients

Kauba ID: 13366641
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,01 x 0,16 x 0,24 m, 0,37 kg
Kirjastus: Pearson Education Limited
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Pole informatsiooni
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Täpsustamata
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Ian Cooper
Lehekülgede arv: 192
Ilmumisaasta: 2012

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Hinnangud ja arvustused (0)

Financial Times Guide to Business Development, The: How to Win Profitable Customers and Clients
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki