Event Success: Maximizing the Business Impact of In-person, Virtual, and Hybrid Experiences

Täpsustused:
Autor: Alon Alroy, Eran Ben-Shushan, Boaz Katz
Lehekülgede arv: 272
Ilmumisaasta: 2022
Kauba ID: 19540853
2598
Pakkumised teistelt müüjatelt (1):
5588
Lisa korvi
Sinu linn

Tallinna väljastuspunkt (Mustamäe tee 46, Tallinn)

3. juunist

000

Postkontor

3. juunist

199

Omniva pakiautomaat

3. juunist

219

DPD pakiautomaat

3. juunist

249

Smartpost pakiautomaat

3. juunist

259

Kuller

3. juunist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Postkontor

3. juunist

199

Omniva pakiautomaat

3. juunist

219

DPD pakiautomaat

3. juunist

249

Smartpost pakiautomaat

3. juunist

259

Kuller

3. juunist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Pakkumised teistelt müüjatelt
Minced
5588 7506
  • 95% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Toote kirjeldus: Event Success: Maximizing the Business Impact of In-person, Virtual, and Hybrid Experiences

"Event Success teaches marketers and event planners how to create optimized experiences that build thought leadership, drive new sales, retain customers, and build their bottom line in physical, virtual, and hybrid formats. Readers will learn how to define event success, win cross-team buy-in, create a budget, find the right venue and resources for their needs, and provide attendees and partners with worthwhile experience. But most importantly, they'll learn how to realize their "Return on Event" (RoE) beyond ambiguous "brand awareness," and maximize the business outcomes of their event before, during, and after it happens. Event Success weaves together stories from the event leaders at brands like IBM, Twitter, SAP, Forbes, Bloomberg, and HubSpot, shares insights surfaced from surveys conducted with thousands of marketers, and surfaces the authors' own findings from the thousands of events hosted on the Bizzabo platform. It's the playbook for impacting the bottom line through experiences."
Make events the most powerful marketing tool you have  In Event Success: Maximizing the Business Impact of Physical, Virtual, and Hybrid Experiences, Alon Alroy, Eran Ben-Shushan, and Boaz Katz of Bizzabo draw on the knowledge they’ve gained powering events for companies like Amazon, Salesforce, and Uber to deliver an end-to-end playbook for readers wanting to maximize their organization’s return on events. Event Success will help you unlock the full potential of your events and make them your most important marketing channel. You’ll learn how to create elevated experiences in any format that drive strategic business goals, including:   How to measure event success with surveys, data, analytics, and key KPIs  How to integrate events into a strategic, end-to-end marketing plan  How to collect, analyze, and funnel event data to other teams to drive business growth? What events are successful, what the data says about them, and real-life examples from SAP, the Financial Times, IBM, and other leading brands that capture the imagination of their audiences through events. Event Success is ideal for marketers, event professionals, and anyone responsible for creating buzz, driving new sales, and building thought leadership with in-person, hybrid, or virtual events. It’s also an invaluable resource for maximizing your organization’s “RoE” or Return on Event with measurable increases in sales. 

Üldine tooteinfo: Event Success: Maximizing the Business Impact of In-person, Virtual, and Hybrid Experiences

Kauba ID: 19540853
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,03 x 0,15 x 0,23 m, 0,45 kg
Kirjastus: John Wiley & Sons Inc
Raamatu keel: Inglise keel
Tüüp: Majandusteadus
Autor: Alon Alroy, Eran Ben-Shushan, Boaz Katz
Lehekülgede arv: 272
Ilmumisaasta: 2022

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Hinnangud ja arvustused (0)

Event Success: Maximizing the Business Impact of In-person, Virtual, and Hybrid Experiences
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Pakkumised teistelt müüjatelt (1)

*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.

Müüja: Minced 4.4
(134 ostja hinnangud)
-25%

Tallinna väljastuspunkt (Mustamäe tee 46, Tallinn)

25. maist

000
Võimalikud tarneviisid
5588 7506