Customer Rules: The 39 essential rules for delivering sensational service Main

Täpsustused:
Autor: Lee Cockerell, Täpsustamata
Lehekülgede arv: 208, Täpsustamata
Ilmumisaasta: 2013
Kauba ID: 14337366
1617
Lisa korvi
Sinu linn

Tallinna väljastuspunkt (Mustamäe tee 46, Tallinn)

21. maist

000

Postkontor

21. maist

199

Omniva pakiautomaat

21. maist

219

DPD pakiautomaat

21. maist

249

Smartpost pakiautomaat

21. maist

259

Kuller

21. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Postkontor

21. maist

199

Omniva pakiautomaat

21. maist

219

DPD pakiautomaat

21. maist

249

Smartpost pakiautomaat

21. maist

259

Kuller

21. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

  • 95% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Toote kirjeldus: Customer Rules: The 39 essential rules for delivering sensational service Main

Today, consumers have more choice than ever before. It's no longer enough to simply provide a service - companies who want to stay in business must also provide impeccable service with such consistency, integrity and creativity that people who experience it will not only keep coming back for more, but recommend your business to their friends, families, and colleagues. The Customer Rules is entirely focused on one ultimate goal: to help you, no matter what your position or job title, secure the most revenue-boosting asset you could wish for: a reputation for excellent service. Lee Cockerell, former Executive Vice President of Operations at Disney World - a company which has redefined what a business can do for their customers - shows you how: from why you should 'Never say no - except No Problem' to asking yourself 'What Would Mum Do?'. His 39 easy-to-follow rules apply to any industry and any company, large, small, public, private, online or High Street. The principles revealed in this book, tried and tested in one of the world's happiest environments, can give you everything you need to truly connect with your customers.

Üldine tooteinfo: Customer Rules: The 39 essential rules for delivering sensational service Main

Kauba ID: 14337366
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,02 x 0,14 x 0,22 m, 0,23 kg
Kirjastus: Profile Books Ltd
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Kõva
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Täpsustamata
Raamat väljavõttega: Jah
Autor: Lee Cockerell, Täpsustamata
Lehekülgede arv: 208, Täpsustamata
Ilmumisaasta: 2013

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Hinnangud ja arvustused (0)

Customer Rules: The 39 essential rules for delivering sensational service Main
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki