Customer Obsessed: A Whole Company Approach to Delivering Exceptional Customer Experiences

Täpsustused:
Autor: Eric Berridge, Marc Benioff
Lehekülgede arv: 272
Ilmumisaasta: 2016
Kauba ID: 18042729
2709
Pakkumised teistelt müüjatelt (1):
5233
Lisa korvi
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

25. veebruarist

000

Smartpost pakiautomaat

25. veebruarist

000

Postkontor

25. veebruarist

000

Kuller

25. veebruarist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

25. veebruarist

000

Smartpost pakiautomaat

25. veebruarist

000

Postkontor

25. veebruarist

000

Kuller

25. veebruarist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Pakkumised teistelt müüjatelt
EasyShop
5233
  • 95% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Teised on vaadanud

Toote kirjeldus: Customer Obsessed: A Whole Company Approach to Delivering Exceptional Customer Experiences

Leverage the cloud into competitive advantage through optimized customer experience Culture Data Design looks at customer experience through the lens of the cloud to bring you a cutting-edge handbook for customer experience. Cloud technology has been hailed as a game-changer, but a recent IDC report shows that it accounts for less than three percent of total IT spending; why are so many companies neglecting such an enormous asset? This book provides a high-level overview of how the cloud can give you a competitive advantage. You'll learn how to integrate cloud technology into sound customer experience strategy to achieve unprecedented levels of success. More than just a state-of-the-field assessment, this book offers a set of concrete actions you can take today to leverage cloud computing into technical innovation and better business outcomes at all levels of your organization. You'll examine the many factors that influence the customer experience, and emerge with the insight to fine-tune your approach using the power of the cloud. What kind of advantage is your company leaving on the table? This book guides you through the key drivers of customer success to help you optimize your approach and leverage the future of global technology. Learn the keys to competitive advantage in the digital era Gain insight into each element that affects customer experience Harness the power of the cloud to achieve customer success Follow a prescriptive framework for optimizing customer experience We are in the golden age of IT innovation, but the majority of companies haven't even adopted cloud technology, much less begun to utilize its full business capabilities. Jump into the gap now, and reap the benefits as other struggle to catch up. Culture Data Design gives you the guidance you need to achieve sustainable success in today's digital world.

Üldine tooteinfo: Customer Obsessed: A Whole Company Approach to Delivering Exceptional Customer Experiences

Kauba ID: 18042729
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,03 x 0,16 x 0,23 m, 0,45 kg
Kirjastus: John Wiley & Sons Inc
Raamatu keel: Inglise keel
Tüüp: Infotehnoloogia
Autor: Eric Berridge, Marc Benioff
Lehekülgede arv: 272
Ilmumisaasta: 2016

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Partnerite pakkumised
Reklaam

Hinnangud ja arvustused (0)

Customer Obsessed: A Whole Company Approach to Delivering Exceptional Customer Experiences
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Soovitame osta koos: Customer Obsessed: A Whole Company Approach to Delivering Exceptional Customer Experiences

Reklaam

Pakkumised teistelt müüjatelt (1)

*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.

Müüja: EasyShop 4.4
(705 ostja hinnangud)

Omniva pakiautomaat

20. veebruarist

000
Võimalikud tarneviisid
5233

Parimad pakkumised müüjalt Bookstore Krisostomos