Creating Augmented and Virtual Realities: Theory & Practice for Next-Generation Spatial Computing

Täpsustused:
Autor: Erin Pangilinan, Steve Lukas, Vasanth Mohan
Lehekülgede arv: 300
Ilmumisaasta: 2019
Kauba ID: 16549094
5401
Lisa korvi
714 / kuus

3 1801
Ilma lisatasudeta
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

18. veebruarist

000

Smartpost pakiautomaat

18. veebruarist

000

Postkontor

18. veebruarist

000

Kuller

18. veebruarist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

18. veebruarist

000

Smartpost pakiautomaat

18. veebruarist

000

Postkontor

18. veebruarist

000

Kuller

18. veebruarist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

  • 95% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Teised on vaadanud

Toote kirjeldus: Creating Augmented and Virtual Realities: Theory & Practice for Next-Generation Spatial Computing

Despite popular forays into augmented and virtual reality in recent years, spatial computing still sits on the cusp of mainstream use. Developers, artists, and designers looking to enter this field today have few places to turn for expert guidance. In this book, Erin Pangilinan, Steve Lukas, and Vasanth Mohan examine the AR and VR development pipeline and provide hands-on practice to help you hone your skills. Through step-by-step tutorials, you'll learn how to build practical applications and experiences grounded in theory and backed by industry use cases. In each section of the book, industry specialists, including Timoni West, Victor Prisacariu, and Nicolas Meuleau, join the authors to explain the technology behind spatial computing. In three parts, this book covers: Art and design: Explore spatial computing and design interactions, human-centered interaction and sensory design, and content creation tools for digital art Technical development: Examine differences between ARKit, ARCore, and spatial mapping-based systems; learn approaches to cross-platform development on head-mounted displays Use cases: Learn how data and machine learning visualization and AI work in spatial computing, training, sports, health, and other enterprise applications

Üldine tooteinfo: Creating Augmented and Virtual Realities: Theory & Practice for Next-Generation Spatial Computing

Kauba ID: 16549094
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,19 x 0,01 x 0,19 m, 0,3 kg
Kirjastus: O'Reilly Media
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Pehme
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Infotehnoloogia
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Erin Pangilinan, Steve Lukas, Vasanth Mohan
Lehekülgede arv: 300
Ilmumisaasta: 2019

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Partnerite pakkumised
Reklaam

Hinnangud ja arvustused (0)

Creating Augmented and Virtual Realities: Theory & Practice for Next-Generation Spatial Computing
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Soovitame osta koos: Creating Augmented and Virtual Realities: Theory & Practice for Next-Generation Spatial Computing

Reklaam

Parimad pakkumised müüjalt Bookstore Krisostomos