Advertising Account Planning: Planning and Managing an IMC Campaign 3rd edition

Täpsustused:
Autor: Larry Kelley
Lehekülgede arv: 262, Täpsustamata
Ilmumisaasta: 2014
Kauba ID: 13321191
Ossa! Koguni 100% ostuhinnast saad tagasi Kaup24-eurodes! 0 p. 00:00:00
9599
Lisa korvi
736 / kuus

3 3201
Ilma lisatasudeta
Sinu linn

Tallinna väljastuspunkt (Mustamäe tee 46, Tallinn)

24. maist

000

Postkontor

24. maist

199

Omniva pakiautomaat

24. maist

219

DPD pakiautomaat

24. maist

249

Smartpost pakiautomaat

24. maist

259

Kuller

24. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Postkontor

24. maist

199

Omniva pakiautomaat

24. maist

219

DPD pakiautomaat

24. maist

249

Smartpost pakiautomaat

24. maist

259

Kuller

24. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

  • 95% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Toote kirjeldus: Advertising Account Planning: Planning and Managing an IMC Campaign 3rd edition

Concise yet comprehensive, this practical guide covers the critical role of the account planner in advertising. Drawing on their extensive experience in the field, the authors follow the logical progression of the account-planning task from start to finish, including understanding the customer, defining the target market, defining the benefit, brand positioning, the creative brief, and measuring success.
Concise yet comprehensive, this practical guide covers the critical role of the account planner in advertising. The new edition of Advertising Account Planning features several new topics as well as deeper content in existing areas based on feedback from students, instructors and practitioners.

Üldine tooteinfo: Advertising Account Planning: Planning and Managing an IMC Campaign 3rd edition

Kauba ID: 13321191
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Kirjastus: Taylor & Francis Ltd
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Pole informatsiooni
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Täpsustamata
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Larry Kelley
Lehekülgede arv: 262, Täpsustamata
Ilmumisaasta: 2014

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Hinnangud ja arvustused (0)

Advertising Account Planning: Planning and Managing an IMC Campaign 3rd edition
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki