1

Media, Culture and Society: An Introduction 2nd Revised edition

Täpsustused:
Autor: Paul Hodkinson
Lehekülgede arv: 344
Ilmumisaasta: 2016
Kauba ID: 15234279
6076
7929
-23%
Müüja: Pro Baltic 4.3
Lisa korvi
803 / kuus

3 2026
Ilma lisatasudeta
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

10. märtsist

000

Smartpost pakiautomaat

10. märtsist

000

Postkontor

10. märtsist

000

Kuller

10. märtsist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

10. märtsist

000

Smartpost pakiautomaat

10. märtsist

000

Postkontor

10. märtsist

000

Kuller

10. märtsist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Müüja: Pro Baltic 4.3

Teised on vaadanud

Toote kirjeldus: Media, Culture and Society: An Introduction 2nd Revised edition

Combining a critical survey of the field with a finely judged assessment of cutting-edge developments, this second edition cements its reputation as the 'must have' text for any undergraduate student studying media and communication studies.
'In his beautifully balanced, clear and broad-ranging account of a fast-changing field, Paul Hodkinson has successfully brought together myriad perspectives with which to critically analyse today's media culture and media society' - Sonia Livingstone, Professor of Media & Communication, LSEPaul Hodkinson's bestseller is back, once again exploring the concepts and complexities of the media in an accessible, balanced, and engaging style. Additions to the second edition include: - A new chapter on advertising and sponsorship. - Extensive revision and updating throughout all chapters. - New material on technologies, censorship, online news, fan cultures and representations of poverty. - Greater emphasis on and examples of digital, interactive and mobile media throughout. - Fully reworked chapter on media, community and difference. - Up-to-date examples covering everything from social media, contemporary advertising, news events and mobile technologies, to representations of class, ethnicity and gender.Combining a critical survey of the field with a finely judged assessment of cutting-edge developments, this second edition cements its reputation as the 'must have' text for any undergraduate student studying media, culture and society.Paul Hodkinson is a Reader at the University of Surrey 

Üldine tooteinfo: Media, Culture and Society: An Introduction 2nd Revised edition

Kauba ID: 15234279
Kategooria: Entsüklopeediad, teatmeteosed
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Kirjastus: SAGE Publications Ltd
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Täpsustamata
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Täpsustamata
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Paul Hodkinson
Lehekülgede arv: 344
Ilmumisaasta: 2016

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Partnerite pakkumised
Reklaam

Hinnangud ja arvustused (0)

Media, Culture and Society: An Introduction 2nd Revised edition
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Soovitame osta koos: Media, Culture and Society: An Introduction 2nd Revised edition

Reklaam

Parimad pakkumised müüjalt Pro Baltic