Ethics of Information

Täpsustused:
Autor: Luciano Floridi
Lehekülgede arv: 384
Ilmumisaasta: 2015
Kauba ID: 20642323
12611
Müüja: EasyShop 4.4
Lisa korvi
792 / kuus

3 4205
Ilma lisatasudeta
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

14. veebruarist

000

Smartpost pakiautomaat

14. veebruarist

000

Postkontor

14. veebruarist

000

Kuller

14. veebruarist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

14. veebruarist

000

Smartpost pakiautomaat

14. veebruarist

000

Postkontor

14. veebruarist

000

Kuller

14. veebruarist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Müüja: EasyShop 4.4

Teised on vaadanud

Toote kirjeldus: Ethics of Information

Luciano Floridi develops an original ethical framework for dealing with the new challenges posed by Information and Communication Technologies (ICTs). ICTs have profoundly changed many aspects of life, including the nature of entertainment, work, communication, education, health care, industrial production and business, social relations, and conflicts. They have had a radical and widespread impact on our moral lives and on contemporary ethical debates. Privacy, ownership, freedom of speech, responsibility, technological determinism, the digital divide, and pornography online are only some of the pressing issues that characterise the ethical discourse in the information society. They are the subject of Information Ethics (IE), the new philosophical area of research that investigates the ethical impact of ICTs on human life and society.Since the seventies, IE has been a standard topic in many curricula. In recent years, there has been a flourishing of new university courses, international conferences, workshops, professional organizations, specialized periodicals and research centres. However, investigations have so far been largely influenced by professional and technical approaches, addressing mainly legal, social, cultural and technological problems. This book is the first philosophical monograph entirely and exclusively dedicated to it.Floridi lays down, for the first time, the conceptual foundations for IE. He does so systematically, by pursuing three goals:a) a metatheoretical goal: it describes what IE is, its problems, approaches and methods;b) an introductory goal: it helps the reader to gain a better grasp of the complex and multifarious nature of the various concepts and phenomena related to computer ethics;c) an analytic goal: it answers several key theoretical questions of great philosophical interest, arising from the investigation of the ethical implications of ICTs.Although entirely independent of The Philosophy of Information (OUP, 2011), Floridi's previous book,The Ethics of Information complements it as new work on the foundations of the philosophy of information.

Üldine tooteinfo: Ethics of Information

Kauba ID: 20642323
Kategooria: Ajalooraamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Kirjastus: Oxford University Press
Raamatu keel: Inglise keel
Tüüp: Ajalooline
Autor: Luciano Floridi
Lehekülgede arv: 384
Ilmumisaasta: 2015

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Partnerite pakkumised
Reklaam

Hinnangud ja arvustused (0)

Ethics of Information
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Soovitame osta koos: Ethics of Information

Reklaam

Parimad pakkumised müüjalt EasyShop