1

Designer's Research Manual, 2nd edition, Updated and Expanded: Succeed in design by knowing your clients and understanding what they really need

Täpsustused:
Autor: Jenn Visocky O'Grady, Ken Visocky O'Grady
Lehekülgede arv: 208
Ilmumisaasta: 2017
Kauba ID: 15465324
4003
4699
-14%
Müüja: KATARATA 4.6
Pakkumised teistelt müüjatelt (1):
4065
Lisa korvi
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

26. veebruarist

000

Smartpost pakiautomaat

26. veebruarist

000

Postkontor

26. veebruarist

000

Kuller

26. veebruarist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

26. veebruarist

000

Smartpost pakiautomaat

26. veebruarist

000

Postkontor

26. veebruarist

000

Kuller

26. veebruarist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Pakkumised teistelt müüjatelt
EasyShop
4065
Müüja: KATARATA 4.6
  • 83% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Teised on vaadanud

Toote kirjeldus: Designer's Research Manual, 2nd edition, Updated and Expanded: Succeed in design by knowing your clients and understanding what they really need

Good information gives designers a competitive advantage. Understanding the wishes of a client and the needs and preferences of their audience drives innovation. The ability to gather research, analyze findings, and apply them to project goals is as important to successful design teams as their conceptual and aesthetic skills. This essential handbook will help readers understand what design research is and why it is necessary, outline proven techniques and methods, and explain how to incorporate them into any creative process. A Designer’s Research Manual was one of the first books to apply research practices to the benefit of visual communication designers. This long awaited second edition follows more than a decade of active use by practitioners, design educators, and students around the world. Comprehensively updated, A Designer's Research Manual second edition includes:Over 25 proven research strategies and tacticsAdded content about planning research, analyzing results, and integrating research into the design processSuggestions for scaling research for any project, timeline, or budgetAll new in-depth case studies from industry leaders, outlining strategy and impactUpdated images, illustrations, and visualizationsQuick Tips for rapid integration of research concepts into your practice

Üldine tooteinfo: Designer's Research Manual, 2nd edition, Updated and Expanded: Succeed in design by knowing your clients and understanding what they really need

Kauba ID: 15465324
Kategooria: Kunstiraamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,03 x 0,17 x 0,25 m, 0,3 kg
Tüüp: Täpsustamata
Kirjastus: Rockport Publishers Inc.
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Täpsustamata
Vorming: Traditsiooniline raamat
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Jenn Visocky O'Grady, Ken Visocky O'Grady
Lehekülgede arv: 208
Ilmumisaasta: 2017

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Partnerite pakkumised
Reklaam

Hinnangud ja arvustused (0)

Designer's Research Manual, 2nd edition, Updated and Expanded: Succeed in design by knowing your clients and understanding what they really need
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Soovitame osta koos: Designer's Research Manual, 2nd edition, Updated and Expanded: Succeed in design by knowing your clients and understanding what they really need

Reklaam

Pakkumised teistelt müüjatelt (1)

*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.

Müüja: EasyShop 4.4
(728 ostja hinnangud)

Omniva pakiautomaat

21. veebruarist

000
Võimalikud tarneviisid
4065

Parimad pakkumised müüjalt KATARATA