All-American Ads of the 70s Multilingual edition

Täpsustused:
Autor: Steven Heller, Jim Heimann
Lehekülgede arv: 640
Ilmumisaasta: 2022
Kauba ID: 13905016
3680
Pakkumised teistelt müüjatelt (1):
6099
Lisa korvi
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

18. veebruarist

000

Smartpost pakiautomaat

18. veebruarist

000

Postkontor

18. veebruarist

000

Kuller

18. veebruarist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

18. veebruarist

000

Smartpost pakiautomaat

18. veebruarist

000

Postkontor

18. veebruarist

000

Kuller

18. veebruarist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Pakkumised teistelt müüjatelt
KATARATA
6099
  • 95% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Teised on vaadanud

Toote kirjeldus: All-American Ads of the 70s Multilingual edition

Both eclipsed and influenced by television, American print ads of the 1970s departed from the bold, graphic forms and subtle messages that were typical of their sixties counterparts. More literal, more in-your-face, 70s ads sought to capture the attention of a public accustomed to blaring, to-the-point TV commercials. All was not lost, though; as ads are a sign of the times, racial and ecological awareness crept into everything from cigarette to car advertisements, reminding Americans that everyday products were hip to the modern age. In an attempt to discover how best to communicate with a mass audience, marketing specialists studied focus groups with furious determination, thus producing such dumbed-down gems as "sisters are different from brothers," the slogan used for an African-American hair product. By the end of the decade, however, print ads had begun to recoup, gaining in originality and creativity as they focused on target audiences through carefully chosen placement in smaller publications. A fascinating study of mass culture dissemination in a post-hippie, television-obsessed nation, this weighty volume delivers an exhaustive and nostalgic overview of 70s advertising.

Üldine tooteinfo: All-American Ads of the 70s Multilingual edition

Kauba ID: 13905016
Kategooria: Kunstiraamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,4 x 0,1 x 0,3 m, 0,65 kg
Tüüp: Täpsustamata
Kirjastus: Taschen GmbH
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Kõva
Vorming: Traditsiooniline raamat
Raamat väljavõttega: Jah
Autor: Steven Heller, Jim Heimann
Lehekülgede arv: 640
Ilmumisaasta: 2022

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Partnerite pakkumised
Reklaam

Hinnangud ja arvustused (0)

All-American Ads of the 70s Multilingual edition
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Soovitame osta koos: All-American Ads of the 70s Multilingual edition

Reklaam

Pakkumised teistelt müüjatelt (1)

*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.

Müüja: KATARATA 4.6
(1915 ostja hinnangud)

Omniva pakiautomaat

11. veebruarist

000
Võimalikud tarneviisid
6099

Parimad pakkumised müüjalt Bookstore Krisostomos