Business of Digital Publishing: An Introduction to the Digital Book and Journal Industries 2nd edition

Täpsustused:
Autor: Frania Hall
Lehekülgede arv: 260
Ilmumisaasta: 2022
Kauba ID: 12217851
7799
Müüja: KATARATA 4.6
Lisa korvi
815 / kuus

3 2601
Ilma lisatasudeta
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

17. juulist

000

Smartpost pakiautomaat

17. juulist

000

DPD pakiautomaat

17. juulist

000

Postkontor

17. juulist

000

Kuller

17. juulist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

17. juulist

000

Smartpost pakiautomaat

17. juulist

000

DPD pakiautomaat

17. juulist

000

Postkontor

17. juulist

000

Kuller

17. juulist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Müüja: KATARATA 4.6
  • 85% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Toote kirjeldus: Business of Digital Publishing: An Introduction to the Digital Book and Journal Industries 2nd edition

"Thoroughly revised and updated throughout, the second edition of The Business of Digital Publishing provides an essential introduction to the development of digital products in the book and journal industries today. Offering a fundamental overview of the main technological developments that have influenced the growth of digital publishing, the author introduces students to the key terms and concepts that make digital publishing possible. The four key publishing sectors (professional reference, academic,education and trade) are explored in detail, providing students with the technical literacy to understand digital developments and examine the growth of new business models. In this edition, sections have been updated to address the growth of audiobooks,reading apps, metadata and open access, while original case studies address key issues such as digital-first publishing, EPUB, social media and crowdsourcing. Also covered are the key issues and debates that face the industry as a whole, such as pricing and copyright, and their impact on the industry is explored through relevant case studies. Taken together, the chapters examine the challenges of digital publishing and explores the opportunities it provides to develop new and diverse audiences. The Business of Digital Publishing remains is an invaluable resource for any publishing student looking for a starting point from which to explore the world of digital publishing"--
Thoroughly revised and updated throughout, the second edition of The Business of Digital Publishing provides an essential introduction to the development of digital products in the book and journal industries today.

Üldine tooteinfo: Business of Digital Publishing: An Introduction to the Digital Book and Journal Industries 2nd edition

Kauba ID: 12217851
Kategooria: Ühiskonnateemalised raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Kirjastus: Taylor & Francis Ltd
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Täpsustamata
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Täpsustamata
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Frania Hall
Lehekülgede arv: 260
Ilmumisaasta: 2022

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Hinnangud ja arvustused (0)

Business of Digital Publishing: An Introduction to the Digital Book and Journal Industries 2nd edition
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki