Winning the Professional Services Sale: Unconventional Strategies to Reach More Clients, Land Profitable Work, and Maintain Your Sanity

Täpsustused:
Autor: Michael W. McLaughlin
Lehekülgede arv: 224
Ilmumisaasta: 2009
Kauba ID: 22228563
7149
9379
-23%
Müüja: Minced 4.4
Lisa korvi
747 / kuus

3 2383
Ilma lisatasudeta
Sinu linn

Tallinna väljastuspunkt (Mustamäe tee 46, Tallinn)

4. juunist

000

Postkontor

5. juunist

199

Omniva pakiautomaat

5. juunist

219

DPD pakiautomaat

5. juunist

249

Smartpost pakiautomaat

5. juunist

259

Kuller

5. juunist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Postkontor

5. juunist

199

Omniva pakiautomaat

5. juunist

219

DPD pakiautomaat

5. juunist

249

Smartpost pakiautomaat

5. juunist

259

Kuller

5. juunist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Müüja: Minced 4.4

Toote kirjeldus: Winning the Professional Services Sale: Unconventional Strategies to Reach More Clients, Land Profitable Work, and Maintain Your Sanity

An innovative approach to winning more profitable sales in the growing professional services industry In recent years, professional services providers have had to rethink their sales methods and adapt to profound changes in the way clients buy services. In response, Winning the Professional Services Sale argues for fundamental changes in the seller's mindset and sales strategies. Rather than pressing the sale, salespeople must help clients buy--the way that works best for each client. This new approach gives buyers what they now want in a services seller: a consultative problem solver, change agent, and solution integrator, all rolled into one. Author Michael McLaughlin presents a strategy for winning new business with a holistic approach to each client relationship. Only by fully understanding a sale from every angle, including its impact on the client's business and career, can salespeople thrive in the new era of the service economy. Michael W. McLaughlin is the coauthor of Guerrilla Marketing for Consultants and a principal with MindShare Consulting LLC, a firm that creates innovative sales and marketing strategies for professional services companies. Before founding MindShare Consulting, he was a partner with Deloitte Consulting.

Üldine tooteinfo: Winning the Professional Services Sale: Unconventional Strategies to Reach More Clients, Land Profitable Work, and Maintain Your Sanity

Kauba ID: 22228563
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Kirjastus: John Wiley & Sons Inc
Raamatu keel: Inglise keel
Tüüp: Majandusteadus
Autor: Michael W. McLaughlin
Lehekülgede arv: 224
Ilmumisaasta: 2009

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Hinnangud ja arvustused (0)

Winning the Professional Services Sale: Unconventional Strategies to Reach More Clients, Land Profitable Work, and Maintain Your Sanity
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki