Understanding Identity and Organizations

Täpsustused:
Autor: Kate Kenny, Andrea Whittle, Hugh Willmott
Lehekülgede arv: 216
Ilmumisaasta: 2011
Kauba ID: 20843948
Tasuta tarne
12675
16010
-20%
Müüja: Minced 4.4
Lisa korvi
796 / kuus

3 4225
Ilma lisatasudeta
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

26. juunist

Tasuta tarne
000

Smartpost pakiautomaat

26. juunist

Tasuta tarne
000

Postkontor

26. juunist

Tasuta tarne
000

DPD pakiautomaat

26. juunist

249

Kuller

26. juunist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

26. juunist

Tasuta tarne
000

Smartpost pakiautomaat

26. juunist

Tasuta tarne
000

Postkontor

26. juunist

Tasuta tarne
000

DPD pakiautomaat

26. juunist

249

Kuller

26. juunist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Müüja: Minced 4.4

Toote kirjeldus: Understanding Identity and Organizations

A succinct, relevant and exciting overview of the field of identity studies as it relates to business and management and applied social sciences.
An understanding of identity is fundamental to a complete understanding of organizational life. While conventional management textbooks nod to in-groups, cohesion and discrimination, this text offers instead a deeper, more nuanced understanding of why people, groups and organizations behave the way they do. With conceptions of identity perhaps less stable than they have ever been, the authors make complex theoretical issues accessible to the reader through the use of lively examples from popular culture. The authors present an overview of the key issues, as well as an examination of cutting-edge research and topical forces currently redefining identity, such as globalisation, the fair trade movement and online identities. This text is a succinct, relevant and exciting overview of the field of identity studies as it relates to business and management and applied social sciences, an is an invaluable resource to undergraduate and postgraduate students of management on any course that has an identity component.

Üldine tooteinfo: Understanding Identity and Organizations

Kauba ID: 20843948
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Kirjastus: SAGE Publications Ltd
Raamatu keel: Inglise keel
Tüüp: Sotsioloogia
Autor: Kate Kenny, Andrea Whittle, Hugh Willmott
Lehekülgede arv: 216
Ilmumisaasta: 2011

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Hinnangud ja arvustused (0)

Understanding Identity and Organizations
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki