Uncommon Service: How to Win by Putting Customers at the Core of Your Business

Täpsustused:
Autor: Frances Frei, Anne Morriss
Lehekülgede arv: 272
Ilmumisaasta: 2012
Kauba ID: 13429771
Tasuta tarne
5899
Müüja: KATARATA 4.6
Lisa korvi
780 / kuus

3 1967
Ilma lisatasudeta
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

3. juulist

Tasuta tarne
000

Smartpost pakiautomaat

3. juulist

Tasuta tarne
000

Postkontor

3. juulist

Tasuta tarne
000

DPD pakiautomaat

3. juulist

249

Kuller

3. juulist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

3. juulist

Tasuta tarne
000

Smartpost pakiautomaat

3. juulist

Tasuta tarne
000

Postkontor

3. juulist

Tasuta tarne
000

DPD pakiautomaat

3. juulist

249

Kuller

3. juulist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Müüja: KATARATA 4.6
  • 85% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Toote kirjeldus: Uncommon Service: How to Win by Putting Customers at the Core of Your Business

Most companies treat service as a low-priority business operation, keeping it out of the spotlight until a customer complains. Then service gets to make a brief appearance ? for as long as it takes to calm the customer down and fix whatever foul-up jeopardized the relationship.In Uncommon Service, Frances Frei and Anne Morriss show how, in a volatile economy where the old rules of strategic advantage no longer hold true, service must become a competitive weapon, not a damage-control function. That means weaving service tightly into every core decision your company makes.The authors reveal a transformed view of service, presenting an operating model built on tough choices organizations must make:? How do customers define ?excellence” in your offering? Is it convenience? Friendliness? Flexible choices? Price?? How will you get paid for that excellence? Will you charge customers more? Get them to handle more service tasks themselves?? How will you empower your employees to deliver excellence? What will your recruiting, selection, training, and job design practices look like? What about your organizational culture?? How will you get your customers to behave? For example, what do you need to do to get them to treat your employees with respect? Do you need to make it easier for them to use new technology?Practical and engaging, Uncommon Service makes a powerful case for a new and systematic approach to service as a means of boosting productivity, profitability, and competitive advantage.

Üldine tooteinfo: Uncommon Service: How to Win by Putting Customers at the Core of Your Business

Kauba ID: 13429771
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,02 x 0,16 x 0,23 m, 0,48 kg
Kirjastus: Harvard Business Review Press
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Kõva
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Raamatud ettevõtlusest
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Frances Frei, Anne Morriss
Lehekülgede arv: 272
Ilmumisaasta: 2012

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Hinnangud ja arvustused (0)

Uncommon Service: How to Win by Putting Customers at the Core of Your Business
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki