Sharing Economy and the Tourism Industry: Perspectives, Opportunities and Challenges

Täpsustused:
Autor: Roya Rahimi, Babak Taheri, Dimitrios Buhalis
Lehekülgede arv: 256
Ilmumisaasta: 2022
Kauba ID: 20842793
TASUTA TARNE al 20 €
14455
Lisa korvi
707 / kuus

3 4819
Ilma lisatasudeta
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

5. detsembrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Smartpost pakiautomaat

5. detsembrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Postkontor

5. detsembrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Kuller

5. detsembrist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

5. detsembrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Smartpost pakiautomaat

5. detsembrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Postkontor

5. detsembrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Kuller

5. detsembrist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

  • 95% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Toote kirjeldus: Sharing Economy and the Tourism Industry: Perspectives, Opportunities and Challenges

The sharing economy is at the centre of number of current debates involving new technologies and innovative services, sustainability, big data and stakeholder engagement. These trends have serious implications for hoteliers, restaurant owners, airlines and car rental companies and service industries as they change the rules of the game across the services industries. This edited volume encourages new theoretical and empirical development on sharing economy studies in the service industries field. This is one of the first academic volumes on this topic to focus on marketing and managerial implications specifically in tourism, services marketing and urban studies. Written by an international team of contributors and using real life case studies, it looks at issues such as: An introduction to and conceptualization of the sharing economy; National culture and the sharing economy; Big data and digital marketing in the sharing economy; The future of mobility according to Uber; Rethinking tourism models in the era of the sharing economy; It is a must-have volume for all those researching in the area of the sharing economy who wish to learn more and delve deeper into the implications it has had and will have on the tourism industry and wider tourism economy.

Üldine tooteinfo: Sharing Economy and the Tourism Industry: Perspectives, Opportunities and Challenges

Kauba ID: 20842793
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Kirjastus: Goodfellow Publishers Limited
Raamatu keel: Inglise keel
Tüüp: Täpsustamata
Autor: Roya Rahimi, Babak Taheri, Dimitrios Buhalis
Lehekülgede arv: 256
Ilmumisaasta: 2022

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Hinnangud ja arvustused (0)

Sharing Economy and the Tourism Industry: Perspectives, Opportunities and Challenges
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki