Service Organization: How to Deliver and Lead Successful Services, Sustainably

Täpsustused:
Autor: Kate Tarling
Lehekülgede arv: 288
Ilmumisaasta: 2023
Kauba ID: 16651609
2709
Lisa korvi
Sinu linn

Tallinna väljastuspunkt (Mustamäe tee 46, Tallinn)

7. juunist

000

Postkontor

7. juunist

199

Omniva pakiautomaat

7. juunist

219

DPD pakiautomaat

7. juunist

249

Smartpost pakiautomaat

7. juunist

259

Kuller

7. juunist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Postkontor

7. juunist

199

Omniva pakiautomaat

7. juunist

219

DPD pakiautomaat

7. juunist

249

Smartpost pakiautomaat

7. juunist

259

Kuller

7. juunist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

  • 95% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Toote kirjeldus: Service Organization: How to Deliver and Lead Successful Services, Sustainably

All organizations are becoming service organizations. But most weren't built to deliver services successfully end-to-end, and the human, operational and financial impacts are abundantly clear. In the digital era the stakes are even higher, given how rapidly services change. Yet default working practices (governance, planning, funding, leadership, reporting, programme and team structures) inside large organizations haven't changed. Rather than modernize just one service at a time, it's the underlying organizational conditions that need to be transformed - anything less is futile. The Service Organization is the result of years of research and consulting, as well as dozens of interviews with executives. It explores significant challenges that leaders will recognize, and turns them into solvable puzzles by providing practical advice and tools that reimagine what the organization does from the perspective of its customers - and it organizes the activity needed to deliver the best outcomes. This book is for everyone involved, from designers to technologists and from operational staff to policymakers and leaders. It includes surprisingly simple and doable, but non-obvious, steps that don't depend on seniority or pay band and that are typically overlooked by even the most progressive professions, teams and companies. Kate Tarling sets a bold, ambitious and practical agenda for all service organizations. Her book is full of behind-the-scenes examples from the global companies, public sector bodies and non-profits that are now delivering and leading successful services. It shows how to reinvent organizations so they rely not just on 'transforming technology' but on putting the success of their services at the heart of how they operate.

Üldine tooteinfo: Service Organization: How to Deliver and Lead Successful Services, Sustainably

Kauba ID: 16651609
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Kirjastus: London Publishing Partnership
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Pehme
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Majandusteadus
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Kate Tarling
Lehekülgede arv: 288
Ilmumisaasta: 2023

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Hinnangud ja arvustused (0)

Service Organization: How to Deliver and Lead Successful Services, Sustainably
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki