Retail Therapy: Why The Retail Industry Is Broken - And What Can Be Done To Fix It

Täpsustused:
Autor: Mark Pilkington
Lehekülgede arv: 336
Ilmumisaasta: 2020
Kauba ID: 14003831
Tasuta tarne
2188
Lisa korvi
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

4. juulist

Tasuta tarne
000

Smartpost pakiautomaat

4. juulist

Tasuta tarne
000

Postkontor

4. juulist

Tasuta tarne
000

DPD pakiautomaat

4. juulist

249

Kuller

4. juulist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

4. juulist

Tasuta tarne
000

Smartpost pakiautomaat

4. juulist

Tasuta tarne
000

Postkontor

4. juulist

Tasuta tarne
000

DPD pakiautomaat

4. juulist

249

Kuller

4. juulist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

  • 95% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Toote kirjeldus: Retail Therapy: Why The Retail Industry Is Broken - And What Can Be Done To Fix It

An insightful review of the collapse of the traditional retail sector in the West, and a roadmap for its potential recovery.Almost weekly, the news is full of stories about disappearing retail chains--some of which have been around for decades. From Toys'R'Us, Aeropostale and A&P, recognized names are vanishing overnight--with the loss of hundreds of stores and thousands of jobs. As such large organizations disappear, so the malls, shopping centers, high streets and main streets become emptier and less appealing to visit. Mark Pilkington argues that, while the decline in manufacturing receives more news attention, the retail sector is more important in terms of job numbers: in the US, it employs around 30 million people; in the UK, around 10 million (not just in selling, but in property, manufacturing, logistics and distribution as well). And as such, anything that jeopardises the retail sector will have a deep and lasting impact on millions of lives, as well as on public policy. While many people will point a finger at the "Amazon effect," this is an oversimplification. Deeper forces are at work that are changing people's relationships with brands, the balance of power between producers and consumers, and the whole nature of the supply chain that has existed since the industrial revolution. Retail Therapy offers a comprehensive analysis of these forces and their impact on the world of retailing. More importantly, it presents a cogent analysis of the longer term trends that are shaping retailing, and outlines a clear road map for sustainable success in the future.

Üldine tooteinfo: Retail Therapy: Why The Retail Industry Is Broken - And What Can Be Done To Fix It

Kauba ID: 14003831
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,4 x 0,3 x 0,1 m, 0,65 kg
Kirjastus: Bloomsbury Publishing PLC
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Pehme
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Raamatud investeerimisest
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Mark Pilkington
Lehekülgede arv: 336
Ilmumisaasta: 2020

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Hinnangud ja arvustused (0)

Retail Therapy: Why The Retail Industry Is Broken - And What Can Be Done To Fix It
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki