Resilience of Luxury Companies in Times of Change

Täpsustused:
Autor: Gabriella Lojacono, Laura Ru Yun Pan
Lehekülgede arv: 336
Ilmumisaasta: 2021
Kauba ID: 15874854
8099
Müüja: KATARATA 4.6
Pakkumised teistelt müüjatelt (1):
9229
Lisa korvi
846 / kuus

3 2701
Ilma lisatasudeta
Sinu linn

Tallinna väljastuspunkt (Mustamäe tee 46, Tallinn)

11. juunist

000

Postkontor

12. juunist

199

Omniva pakiautomaat

12. juunist

219

DPD pakiautomaat

12. juunist

249

Smartpost pakiautomaat

12. juunist

259

Kuller

12. juunist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Postkontor

12. juunist

199

Omniva pakiautomaat

12. juunist

219

DPD pakiautomaat

12. juunist

249

Smartpost pakiautomaat

12. juunist

259

Kuller

12. juunist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Pakkumised teistelt müüjatelt
Modamo
9229
Müüja: KATARATA 4.6
  • 85% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Toote kirjeldus: Resilience of Luxury Companies in Times of Change

Resilience of Luxury Companies in Times of Change is a book for executives and Masters' level students taking courses in luxury management. It offers an insight into the current and emergent business models and strategies luxury companies apply to remain resilient in times of change. It explores a variety of business models answering the following key questions: What is each brand’s value proposition used to attract a consumer’s willingness to pay? What is each brand’s target audience? How do brands navigate and expand their markets? And how do luxury companies organize their resources to design and develop products and services to continually sell to their customers? The answers to these questions provide the foundation of a luxury company’s business strategy and, as a result, its brand architecture. The authors also explore the patterns that have emerged in the ownership, management and the manufacturing in luxury goods companies, where dominance is usually found in certain countries. This book focuses on six key industries in the luxury product sector: fashion, automotive, hospitality, furniture, cosmetics and jewellery. It provides an international perspective with examples drawn from Europe, USA, the Middle East, China and Japan. Through these examples and cases, the authors analyze how luxury companies are facing the challenges posed by external shocks and an extensive need for digitalization. Using concepts and theories from macroeconomics (such as globalisation) and corporate and business strategy, the book aims to connect the dots between theory and practice. Resilience of Luxury Companies in Times of Change provides perspectives of the past, present and future – how luxury companies have evolved over time and managed to stay resilient despite the challenges they have faced through the different eras.

Üldine tooteinfo: Resilience of Luxury Companies in Times of Change

Kauba ID: 15874854
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Kirjastus: De Gruyter
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Pehme
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Majandusteadus
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Gabriella Lojacono, Laura Ru Yun Pan
Lehekülgede arv: 336
Ilmumisaasta: 2021

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Hinnangud ja arvustused (0)

Resilience of Luxury Companies in Times of Change
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Pakkumised teistelt müüjatelt (1)

*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.

Müüja: Modamo 5
(4 ostja hinnangud)

Tallinna väljastuspunkt (Mustamäe tee 46, Tallinn)

11. juunist

000
Võimalikud tarneviisid
9229