Quality Service Management: A Guide to Improving Business Processes

Täpsustused:
Autor: John Maleyeff
Lehekülgede arv: 202
Ilmumisaasta: 2022
Kauba ID: 13975911
8680
Müüja: Modamo 5
Lisa korvi
907 / kuus

3 2894
Ilma lisatasudeta
Sinu linn

Tallinna väljastuspunkt (Mustamäe tee 46, Tallinn)

11. juunist

000

Postkontor

12. juunist

199

Omniva pakiautomaat

12. juunist

219

DPD pakiautomaat

12. juunist

249

Smartpost pakiautomaat

12. juunist

259

Kuller

12. juunist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Postkontor

12. juunist

199

Omniva pakiautomaat

12. juunist

219

DPD pakiautomaat

12. juunist

249

Smartpost pakiautomaat

12. juunist

259

Kuller

12. juunist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Müüja: Modamo 5
  • 100% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Toote kirjeldus: Quality Service Management: A Guide to Improving Business Processes

Providing clear guidance for anyone servicing internal or external customers, this book offers a framework for analyzing and managing quality using a comprehensive closed-loop approach. This book cuts through the complexities of the mantra 'better, cheaper, faster' (BCF) and offers procedures for the evaluation of customer needs, the determination of performance metrics, and the design of effective customer satisfaction surveys. It details basic statistical techniques and packages the framework, procedures, and methods into a management construct that includes external quality certification systems and internal performance management systems. Importantly, the book also describes how these systems can be implemented in a virtual workplace. This quality management book will be essential to service-oriented firms (financial, government, healthcare, hospitality, etc.), as well as any firm with internal customer service processes such as human resource management, purchasing, and accounting. Professionals at all levels, corporate trainers, and students will welcome this book's common set of principles and tools, accompanied by many case studies that illustrate how they are applied in various environments.

Üldine tooteinfo: Quality Service Management: A Guide to Improving Business Processes

Kauba ID: 13975911
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,03 x 0,15 x 0,23 m, 0,41 kg
Kirjastus: Taylor & Francis Ltd
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Pehme
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Raamatud ettevõtlusest
Raamat väljavõttega: Jah
Autor: John Maleyeff
Lehekülgede arv: 202
Ilmumisaasta: 2022

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Hinnangud ja arvustused (0)

Quality Service Management: A Guide to Improving Business Processes
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki