Principles and Practice of Marketing, 10th edition

Täpsustused:
Autor: David Jobber, Fiona Ellis-Chadwick
Lehekülgede arv: Nenurodyta
Ilmumisaasta: 2023
Kauba ID: 18983388
7974
Lisa korvi
833 / kuus

3 2658
Ilma lisatasudeta
Sinu linn

Tallinna väljastuspunkt (Mustamäe tee 46, Tallinn)

14. juunist

000

Postkontor

14. juunist

199

Omniva pakiautomaat

14. juunist

219

DPD pakiautomaat

14. juunist

249

Smartpost pakiautomaat

14. juunist

259

Kuller

14. juunist

599

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Postkontor

14. juunist

199

Omniva pakiautomaat

14. juunist

219

DPD pakiautomaat

14. juunist

249

Smartpost pakiautomaat

14. juunist

259

Kuller

14. juunist

599

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

  • 95% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Toote kirjeldus: Principles and Practice of Marketing, 10th edition

The landmark tenth edition of McGraw-Hill's leading textbook, Principles and Practice of Marketing provides a contemporary introduction to marketing, covering all the theoretical principles, frameworks and concepts that form the backbone of marketing education, and looking at how they apply in modern business practice. Find out: The role of AI in Fashion Retailing to enhance the customer experience. How Dr. Martens have been engaging consumers for more than half a century. McDonald's plan for environmental change. How the use of big data is helping Netflix succeed against hot competition. Chipotle, spills the beans on using local and organic produce to differentiate the brand by producing food with integrity Key Features: A brand-new chapter on Sustainable Marketing and Society, and a focus on sustainability throughout the text. Brand new Hidden Gem boxes that showcase firms that do marketing differently. New and updated Marketing in Action boxes and Mini Cases, focusing on hot topics such as digital marketing, ethics diversity and inclusion and sustainability. New and updated end-of-chapter cases provide insights across a range of businesses including high street stores, supermarkets and fast-food outlets (Boots, McDonald's, Domino's, Chipotle), brands such as (HubSpot, Dr. Martens, Unilever) and high-tech operations (Apple, Tesla, Netflix). Fully updated and streamlined pedagogy, including refocused recommended readings at the end of each chapter, encouraging expanded knowledge. David Jobber is Emeritus Professor of Marketing at the University of Bradford and an internationally recognized marketing academic. Fiona Ellis-Chadwick is Senior Lecturer in Marketing and Retailing at the University of Loughborough, Director of the Institute for Research & Consultancy Application and an active member of the Town Centres Research Interest Group.

Üldine tooteinfo: Principles and Practice of Marketing, 10th edition

Kauba ID: 18983388
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,26 x 0,197 x 0,035 m, 1,69 kg
Kirjastus: McGraw-Hill
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Pehme
Tüüp: Raamatud ettevõtlusest
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: David Jobber, Fiona Ellis-Chadwick
Lehekülgede arv: Nenurodyta
Ilmumisaasta: 2023

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Hinnangud ja arvustused (0)

Principles and Practice of Marketing, 10th edition
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki