Ogilvy on Advertising in the Digital Age

Täpsustused:
Autor: Miles Young
Lehekülgede arv: 288
Ilmumisaasta: 2017
Kauba ID: 12202512
3818
Pakkumised teistelt müüjatelt (2):
7199
-
8255
Lisa korvi
Sinu linn

Tallinna väljastuspunkt (Mustamäe tee 46, Tallinn)

13. juunist

000

Postkontor

13. juunist

199

Omniva pakiautomaat

13. juunist

219

DPD pakiautomaat

13. juunist

249

Smartpost pakiautomaat

13. juunist

259

Kuller

13. juunist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Postkontor

13. juunist

199

Omniva pakiautomaat

13. juunist

219

DPD pakiautomaat

13. juunist

249

Smartpost pakiautomaat

13. juunist

259

Kuller

13. juunist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Pakkumised teistelt müüjatelt
KATARATA
7199
Modamo
8255
  • 95% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Toote kirjeldus: Ogilvy on Advertising in the Digital Age

David Ogilvy is remembered as one of the most influential admen of all time. His bestselling book Ogilvy on Advertising gave no-nonsense, essential advice to those in marketing, PR, advertising and other related industries wanting to improve their success rate. It has become the industry handbook. Ogilvy wrote his book before the Digital Revolution, and in this sequel, Miles Young brings the same erudite scrutiny to advertising in the digital age as he examines the challenges that agencies and their clients have faced with the arrival of 'digital'. He demonstrates how to respond astutely and successfully to the myriad possibilities the digital world has to offer. The book is comprehensive in its reach, touching on all areas, from brand response to social media, pervasive creativity, smart content and good storytelling, to cautions about the power of big data, and what we can learn from the latest neuroscience findings and emerging markets. Backed up by sound research and an illustrious career working out of offices in the UK, US and Hong Kong, Young cuts through the 'noise' surrounding digital to outline some essential truths and offer sound practical advice.

Üldine tooteinfo: Ogilvy on Advertising in the Digital Age

Kauba ID: 12202512
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Kirjastus: Welbeck Publishing Group
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Pole informatsiooni
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Täpsustamata
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Miles Young
Lehekülgede arv: 288
Ilmumisaasta: 2017

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Hinnangud ja arvustused (0)

Ogilvy on Advertising in the Digital Age
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Pakkumised teistelt müüjatelt (2)

*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.

Müüja: KATARATA 4.6
(1421 ostja hinnangud)

Tallinna väljastuspunkt (Mustamäe tee 46, Tallinn)

12. juunist

000
Võimalikud tarneviisid
7199
Müüja: Modamo 5
(4 ostja hinnangud)

Tallinna väljastuspunkt (Mustamäe tee 46, Tallinn)

12. juunist

000
Võimalikud tarneviisid
8255