Lead from the Future: How to Turn Visionary Thinking Into Breakthrough Growth

Täpsustused:
Autor: Mark W. Johnson, Josh Suskewicz
Lehekülgede arv: 256
Ilmumisaasta: 2020
Kauba ID: 12320202
Tasuta tarne
4999
Müüja: KATARATA 4.6
Lisa korvi
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

8. juulist

Tasuta tarne
000

Smartpost pakiautomaat

8. juulist

Tasuta tarne
000

Postkontor

8. juulist

Tasuta tarne
000

DPD pakiautomaat

8. juulist

249

Kuller

8. juulist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

8. juulist

Tasuta tarne
000

Smartpost pakiautomaat

8. juulist

Tasuta tarne
000

Postkontor

8. juulist

Tasuta tarne
000

DPD pakiautomaat

8. juulist

249

Kuller

8. juulist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Müüja: KATARATA 4.6
  • 85% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Toote kirjeldus: Lead from the Future: How to Turn Visionary Thinking Into Breakthrough Growth

Gold Medal Winner for Best Leadership Book in the 2021 Axiom Business Book Awards Named one of the "Top Ten Technology Books Of 2020" - Forbes Named one of the "10 Best New Business Books of 2020" by Inc. magazine "Johnson and Suskewicz have raised a battle cry for the kind of leadership we need in these uncertain times." -- Sandi Peterson, Member, Board of Directors, Microsoft We all know a visionary leader when we see one. They're bold and prophetic and at the same time pragmatic. They don't just promote change--they drive it, while inspiring and mobilizing others to do the same. Visionaries like Steve Jobs and Jeff Bezos possess a host of innate qualities that make them extraordinary, but what truly sets them apart is their ability to turn vision into action. In Lead from the Future, Innosight's Mark W. Johnson and Josh Suskewicz introduce a new way of thinking and managing, called "future-back," that enables any manager to become a practical visionary. Addressing the many barriers to change that exist in established organizations, they present a systematic approach to overcoming them that includes: The principles and mind-set that allow leadership teams to look beyond typical short-term planning horizons A method for turning emerging challenges into the growth opportunities that can define an organization's future A step-by-step approach for translating a vision into a strategic plan that teams can align around and commit to Ways to ensure that visionary thinking becomes a repeatable organizational capability As practical as it is inspiring, Lead from the Future is the guide you and your team need to develop a vision and translate it into transformative growth.

Üldine tooteinfo: Lead from the Future: How to Turn Visionary Thinking Into Breakthrough Growth

Kauba ID: 12320202
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Kirjastus: Harvard Business Review Press
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Pole informatsiooni
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Täpsustamata
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Mark W. Johnson, Josh Suskewicz
Lehekülgede arv: 256
Ilmumisaasta: 2020

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Hinnangud ja arvustused (0)

Lead from the Future: How to Turn Visionary Thinking Into Breakthrough Growth
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki